Så kjedelig. God bedringEr dessverre veldig forkjøla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig. God bedringEr dessverre veldig forkjøla
Det gjør han nok blir tungt for deg etterhvert også da :/Stemmer det. Nei ikke enda:-/. Går når han har noe å holde i som bord, sofa osv. Holder oss i hånden også og kan gå litt men er veldig stiv i bena da. Håper virkelig at han får til å gå ila sommeren før han begynner å barnehage høsten
Det er jeg glad for at jeg ikke må Men er enig i at det ikke er lett å finne en god stillingHoho syns det var så vannskelig å finne en god sovestilling som gravid. Pluss at jeg måtte tisse hvert 15 min nesten
Det er så deilig At det som ikke haster mangler Hvordan er formen din i dag?Joda, vi mangler noen småting, som et skap her og der men alt av store ting er ferdig )
Ja tålmodighet er et nøkkelord Noe vi merket på slutten før vi kjøpte.. Den begynte å ta sluttMå jo spare og kan jo ta tid så bare å være tålmodig greit med gode løsninger da
Gjør det men så er du jo gravid og da. Konstant sliten og trøttKanskje jeg må sjekke fitbiten min om den har registrert noe ;p
Huhi blir det flere etter disse to søte små?Ja, endelig ♡
og ikke mer gravid
Sjekk fb grupper. Sånne kjøp og salg.Nei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete
Ja, veldig Lekt med Jr og gått tur med hundenGod formiddag Hatt en fin morgen?
Ja Er på et høyfjellshotell. Så vi koser oss masseHar du det bra da?
Takk for detSå kjedelig. God bedring
Ja, veldig Koser oss på ferie.God formiddag hatt en fin dag så langt?
Åh så deilig da blir dere lenge?Ja Er på et høyfjellshotell. Så vi koser oss masse
Har du det bra?
Til søndagÅh så deilig da blir dere lenge?
Her smelter vi vekk snart. Så varmt
Her plaker det ned frista så lite å gå utSåpass vått idag?
Deilig å kose seg inne istedenfor da
Når de skulle tømme blæra på sykehuset fylte jeg to poser tror frøkna lå oppå blæra for det kom sinnsykt mye.Det er jeg glad for at jeg ikke må Men er enig i at det ikke er lett å finne en god stilling
Digg med ferie utenlands eller?Ja, veldig Koser oss på ferie.
Har du hatt en fin dag til nå?
Norgesferie på høyfjelletDigg med ferie utenlands eller?
Ja dagen har vært bra så langt, kjedelig med regn bare
Det regner her jeg er også.. Ikke så oppløftende men. Er dere på hyttetur?Norgesferie på høyfjellet
Regn her også