Så forfriskende Lang tur da?Ja, veldig Lekt med Jr og gått tur med hunden
Du da?
Jeg har vært på jobb og så en tur på IKEA og kjøpt madrass Hjemme igjen nå, så skal slappe av litt før middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så forfriskende Lang tur da?Ja, veldig Lekt med Jr og gått tur med hunden
Du da?
Om du finner noen i Oslo området så kan jeg hjelpe deg om du vil se på en eller kjøpe Å så evt ta den med til deg når vi skal til SverigeNei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete
Har også gjort det men gitt opp, lettere å kjøpe ny har jeg funnet ut siden det enten ikke er riktig understell, veldig gammel, med feil eller lignende, er kresen etter dårlige opplevelser sistSjekk fb grupper. Sånne kjøp og salg.
Quota to ganger gittJa, veldig fin
Du også?
Uff, masse god bedring til guttungenStakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover
Nei da holder man seg inneHer plaker det ned frista så lite å gå ut
Å det er er kjipt Oppvaskmaskin er en fin ting å ha når man har barn Dere har vel det nåHuff ja, men vi har bodd oss tre på 34 kvm så tror det verste blir at det ikke er oppvaskmaskin
Huff stakkars, håper han blir bedre nåStakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover
Sånn går det når vi må mellomlande til svigersSer den
Er i Oslo jeg ser og AkershusOm du finner noen i Oslo området så kan jeg hjelpe deg om du vil se på en eller kjøpe Å så evt ta den med til deg når vi skal til Sverige
Nei men mye større kjøkken så går greitÅ det er er kjipt Oppvaskmaskin er en fin ting å ha når man har barn Dere har vel det nå
Det sliter jeg også med om sommeren når det er varmt.Jeg vurderer å kjøpte kuldevifte til 1500 kroner nå for vi sover så dårlig på natta :S
Nei, jeg orker ikke det om dagen dessverre. Kan bli lange i minutter men ikke i meter.Så forfriskende Lang tur da?
Jeg har vært på jobb og så en tur på IKEA og kjøpt madrass Hjemme igjen nå, så skal slappe av litt før middag
Er ikke alltid man er like heldigVært på IKEA å kjøpt madrass Jaggu fikk jeg barneparkering også gitt
Vis vedlegget 185005
Merket det har tatt seg opp de siste dagene. Spent på om jeg holder meg innenfor selvOi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
God ettermiddagGod morgen alle sammen
God ettermiddagGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
Jeg ramla ut for å si det sånn. Men shit au hvordan er formen?Merket det har tatt seg opp de siste dagene. Spent på om jeg holder meg innenfor selv