Juni - skravletråden

Nei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete :(
Om du finner noen i Oslo området så kan jeg hjelpe deg om du vil se på en eller kjøpe ;) Å så evt ta den med til deg når vi skal til Sverige ;)
 
Sjekk fb grupper. Sånne kjøp og salg.
Har også gjort det men gitt opp, lettere å kjøpe ny har jeg funnet ut siden det enten ikke er riktig understell, veldig gammel, med feil eller lignende, er kresen etter dårlige opplevelser sist ;)
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
Uff, masse god bedring til guttungen ❤️
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
Huff stakkars, håper han blir bedre nå
 
Om du finner noen i Oslo området så kan jeg hjelpe deg om du vil se på en eller kjøpe ;) Å så evt ta den med til deg når vi skal til Sverige ;)
Er i Oslo jeg ser :p og Akershus ;)
Men de liker vist ikke svingbare fremhjul der :eek:
Skal dit neste uke for å prøve å finne senger til naboen da :) er mye på finn
 
Så forfriskende :) Lang tur da?

Jeg har vært på jobb og så en tur på IKEA og kjøpt madrass ;) Hjemme igjen nå, så skal slappe av litt før middag ;)
Nei, jeg orker ikke det om dagen dessverre. Kan bli lange i minutter men ikke i meter.
 
Back
Topp