Ganske dårlig egentlig. Kommet meg opp en tur for litt mat nå, men veldig slapp:/Jeg ramla ut for å si det sånn. Men shit au hvordan er formen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske dårlig egentlig. Kommet meg opp en tur for litt mat nå, men veldig slapp:/Jeg ramla ut for å si det sånn. Men shit au hvordan er formen?
Takk det gjør viKos dere masse
Takk, nå er vi slitneKos dere masse å håper på en fin dag for dere
Takk for detGod morgen kos deg på jobb og lykke til med intervju
Det har jeg ogsåGruer deg til intervjuet?
Handler der myeAldri testet
Hvordan gikk intervjuet?Det har jeg også
Det håper jet ikkeKom du på TV??
Takk for detGod morgen Ha en fin dag på jobb, og lykke til med intervju
Vi har koset oss masseHehe, koser dere dere i parken?
Anbefaler dere å prøve ut badeland Vi var der i regnet, kjempe gøy! Og vannet er varmt
Å Herregud for ei møkka kjerringHuff han var så lenge syk ja godt han er frisk nå
Tja som vanlig, var forbannet og lei meg igår da.
Møtte ei kollega med termin neste uke, og når hun fikk høre jeg er sykmeldt snakket hun om at hun var sterkere siden hun jobbet frem til permisjon! Som om jeg ikke syns det var ikke nok at jeg er 8 år yngre men allikevel sliter! Mannen snakket som om han var enig med henne og han fikk høre det skikkelig etterpå!
Hehe, party i magenGod morgen Sovet greit til mageboeren fant ut at det skulle være fest Så litt trøtt Men overlevbart Din da? Sovet godt på hotellet
Hjemme nå hvertfallHåper det blir en fin en
Når han er hjemme så har han vært flink i det siste når jeg har gitt beskjed at nå er det for tungt. ;-)Er mannen flink til å avlaste da?
Tusen takk♡❤Uffda. God bedring til mini
Tusen takk❤Uff, masse god bedring til guttungen
Nei det går jo ikkeOi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Wow ofte fulle de plassene. Men har selv vært heldig de siste 2 gangene jeg har vært derVært på IKEA å kjøpt madrass Jaggu fikk jeg barneparkering også gitt
Vis vedlegget 185005
Så bra daTakk det gjør vi
Sånn passe tror jegHvordan gikk intervjuet?