Skal bare komme meg tilbake og lage middag til 8Ja så kan vel ikke ligge på latsiden de siste 6 timene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal bare komme meg tilbake og lage middag til 8Ja så kan vel ikke ligge på latsiden de siste 6 timene
Tenker jo ferie er viktigst her daJeg er på ferie med andre og skal være sosial, så vi får se hva det blir til.
Litt for jevnt...
Det har du helt rett i.Tenker jo ferie er viktigst her da
Men litt kjipt når man er så nærme også
Vi får bare krysse fingreneDet har du helt rett i.
Men som du sier, veldig kjedelig
Ikke Så rart.. Men det er en gruppe på FB som heter emmaljunga(svensk) og en emmaljunga Norge (norsk) der legger de mye fint som folk selger, og det er svingbare hjul Ja det er mye fint Vi har kjøpt så mye på Finn nå til kommende lillebrorEr i Oslo jeg ser og Akershus
Men de liker vist ikke svingbare fremhjul der
Skal dit neste uke for å prøve å finne senger til naboen da er mye på finn
Det er godt da Litt plass å tørke påNei men mye større kjøkken så går greit
Uff da Har du vondt i kroppen?Nei, jeg orker ikke det om dagen dessverre. Kan bli lange i minutter men ikke i meter.
Nei det er sant, fikk nesten bakoversveis...Er ikke alltid man er like heldig
Hva handlet du?
Gikk det braTakk for det
Det skjønner jeg da Men to dager er egentlig greit det å for da kan man dele det opp litt om man ikke rekker alt den ene dagenVi har koset oss masse
Valgte to dager i parken i steden for Badeland....var så kaldt her at vi ikke orker å bade
Blir så gøy atteHåper det
Hun lyste opp av Snapene hun fikk se ihvertfall, men var litt usikker på slangen og altfor fasinert i løvene!
Men hun gleder seg skikkelig til sebra og giraff da
Håper ukene går fortHelt sant. 3 uker igjen
Ja, full fest Glad det bare er en inni derHehe, party i magen
Jeg har sovet som en stein
Det er bra da hvordan er formen til mini ?Når han er hjemme så har han vært flink i det siste når jeg har gitt beskjed at nå er det for tungt. ;-)
Flink du erDa var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen nå skal fryseren fylles med diverse barnemat
Ah kanskje lurest med ny vogn da. Da har du og garanti fra butikken og får hjelpHar også gjort det men gitt opp, lettere å kjøpe ny har jeg funnet ut siden det enten ikke er riktig understell, veldig gammel, med feil eller lignende, er kresen etter dårlige opplevelser sist
Den er kjøpt og gleder meg til å få den oppDet sliter jeg også med om sommeren når det er varmt.
Er nok en god investering
Nei du må skravle deg innenfor topp 20Oi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Håper jeg også. Lei nåHåper ukene går fort