Nei, heldigvis ikkeTar på nå på slutten. Ikke mange dager igjen nå da ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, heldigvis ikkeTar på nå på slutten. Ikke mange dager igjen nå da ❤
Er hårreisende at de har blitt så frekke!Haha ser for meg at du bare vender skulderen til å dytter hu bakover. Jeg tok jo tak i armen på tigger damen i går.
God kveldGod formiddag jenter
Bra detJoda, du sier nok noe der. Har igjen sovet en 2 timers dupp.
Klart å holde meg våken sidenBra det
Håper detBlir så gøy atte
Kommer nok fortsatt til å se litt på finn i tilfelle det plutselig dukker opp noe fantastisk fint, men greit også å ha garanti og slike ting jaAh kanskje lurest med ny vogn da. Da har du og garanti fra butikken og får hjelp
Masse god bedring til tassen dinStakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover
Har ikke ingredienser til å lage noe da?Alene hjemme med syk mini og cravings på noe godt:-/
Men begynner å bli bedre daFaktisk litt bedre nå,,men er fortsatt trøtt
Sjekker finn jevnlig i tilfelle og gjort det en ganske god stund derfor jeg også er sikker på at det blir ny barnevognKjedelig da:/ husk å sjekke i Norge når dere skal på ferie da
Ja det var helt utrolig at det var plass De to bilene som sto ved siden av meg hadde ikke seter i bilen :Wow ofte fulle de plassene. Men har selv vært heldig de siste 2 gangene jeg har vært der
Vi får vurdere det, kanskje neste sommer.Ja er det som er laget som en båt..
Kjempe fornøyd
Enig!Hehe ja, har stativ for gidder ikke ekstra jobb når det fint kan lufttørke
Det kan vi ikke ha noe av nei.Oi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Ganske mange som er blinde!Ja det var helt utrolig at det var plass De to bilene som sto ved siden av meg hadde ikke seter i bilen :
Spent på neste oppdatering.Merket det har tatt seg opp de siste dagene. Spent på om jeg holder meg innenfor selv
Rett og slett veldig spent på oppdateringen sånn om et par timer...Er ikke det, men også ekstremt få innlegg om å gjøre
Søvn er viktig med små barnTrenger mer søvn som gravid ja. Er ikke gravid her... men søvn trenger jeg
Man rekker ikke alt på en dag, for mange av dyrepresentasjonene mine ville se gikk samtidig.Det skjønner jeg da Men to dager er egentlig greit det å for da kan man dele det opp litt om man ikke rekker alt den ene dagen