Juni - skravletråden

Ah kanskje lurest med ny vogn da. Da har du og garanti fra butikken og får hjelp:)
Kommer nok fortsatt til å se litt på finn i tilfelle det plutselig dukker opp noe fantastisk fint, men greit også å ha garanti og slike ting ja :)
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
Masse god bedring til tassen din:)
 
Kjedelig da:/ husk å sjekke i Norge når dere skal på ferie da :)
Sjekker finn jevnlig i tilfelle og gjort det en ganske god stund derfor jeg også er sikker på at det blir ny barnevogn :p

Bor jo ikke så langt unna så greit å sjekke fra tid til annen :)
 
Ja det var helt utrolig at det var plass ;) De to bilene som sto ved siden av meg hadde ikke seter i bilen :angry:
Ganske mange som er blinde!
Lurer på hvor barnet til de som sto ved siden av meg på lidl var jeg siden det tydelig var en arbeidsbil med to seter og ikke noe spesiell sikring for barn der!
Irriterende nå som jeg også har bekkenløsning og gjerne trenger de plassene, spesielt når jeg reiser med snuppa!
 
Merket det har tatt seg opp de siste dagene. Spent på om jeg holder meg innenfor selv :confused:
Spent på neste oppdatering.

Mannen har bursdag, så egentlig skulle jeg holde ham med selskap, men så fikset autocorrect på telefonen hans at møtet han mente å innkalle til tirsdag ble til torsdag....

Vi endte opp uten gjester her i dag pga ei jente med feber (den eldste) og ei som var litt varm i morges men aldri fikk feber. Så vi spiste bare kake vi fire, og nå legger jeg yngste. De to eldste har tatt ferie fom i dag, men siden kan skal i møte (som han utsatte fra 19 til 2030 da han oppdaget hvilken dag det var) får de ikke rangle så mye. De bør i seng til 2015 da.

Så jeg har nok noen timer for meg selv i kveld. Et striketeppe som snart må bli ferdig, men ikke falle ut av topp 20
 
Det skjønner jeg da ;) Men to dager er egentlig greit det å for da kan man dele det opp litt om man ikke rekker alt den ene dagen ;)
Man rekker ikke alt på en dag, for mange av dyrepresentasjonene mine ville se gikk samtidig.
 
Back
Topp