De nærmer seg fort nedenfra jaVar det noen som nærmet seg deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De nærmer seg fort nedenfra jaVar det noen som nærmet seg deg?
Hurra for detVært på IKEA å kjøpt madrass Jaggu fikk jeg barneparkering også gitt
Vis vedlegget 185005
Bare gravid og dårligUff da Har du vondt i kroppen?
Sov godt daDen er kjøpt og gleder meg til å få den opp
Oppdaget det!Oi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Må vel sjekke litt daHandler der mye
Det håper jegDet håper jet ikke
Det er jeg også. Men jeg ramler nok ut av topp 20..Rett og slett veldig spent på oppdateringen sånn om et par timer...
Skravle på, så ser vi hva som skjer. Men det blir tett i bunnen denne gangen!Det er jeg også. Men jeg ramler nok ut av topp 20..
Etter uke 32Krysser fingrene for deg
Når får du vite noe?
Hadde blitt skikkelig sur jegMhm! Men godt å høre det ikke bare er jeg som reagerer!
Er nesten 200 innlegg opp. for få timer å gjøre det på. Dårlig timing at mannen skulle ha hjemmedager denne uka.Skravle på, så ser vi hva som skjer. Men det blir tett i bunnen denne gangen!
Det trengs vel jaNei det er sant, fikk nesten bakoversveis...
Ble en madrass til køyesengen til kommende storesøster
Sånn passe i grunnGikk det bra
Det har du helt rett i.
Men som du sier, veldig kjedelig
Er noe med at hver gang jeg prøver å sette meg ned 5 minutter så skjer det noe...Vi får bare krysse fingrene
God bedring til miniAlene hjemme med syk mini og cravings på noe godt:-/
Er bare ikke sikker på om jeg får tid til å klare detNei du må skravle deg innenfor topp 20
Da håper jeg du finner en du blir fornøyd med nåEn gammel brio og en gammel emmaljunga (brio kun liggedel og emmaljunga kun sportsvogn).
Bodde da såpass langt ut på landet at det gikk greit med fire faste hjul men bor ikke sånn nå dessuten var de ganske oppbrukt.
Kjøpte også en dbs vogn brukt men den var nærmest bare å kaste!
Det hadde vært veldig kjedeligDet kan da ikke skje