Deilig... her er de også glad i matmuffinsDa var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen nå skal fryseren fylles med diverse barnemat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig... her er de også glad i matmuffinsDa var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen nå skal fryseren fylles med diverse barnemat
Tror ikke jeg klarer så mange, men vil prøveJeg er glad jeg ikke driver med runde tall
Jeg vil bare holde meg innafor
Takk for detGod bedring
Huff.. god bedring til miniStakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover
Takk for detGod bedring
Er ikke sikker på at jeg vil kalle det et problem.Det et problemet med ferie....
Så snedig.. det skulle de hatt her i byen ogsåVært på IKEA å kjøpt madrass Jaggu fikk jeg barneparkering også gitt
Vis vedlegget 185005
Er jo bare i kveld igjenOi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Håper de sovner raskt i kveld da. Her sover begge barna nåSpent på neste oppdatering.
Mannen har bursdag, så egentlig skulle jeg holde ham med selskap, men så fikset autocorrect på telefonen hans at møtet han mente å innkalle til tirsdag ble til torsdag....
Vi endte opp uten gjester her i dag pga ei jente med feber (den eldste) og ei som var litt varm i morges men aldri fikk feber. Så vi spiste bare kake vi fire, og nå legger jeg yngste. De to eldste har tatt ferie fom i dag, men siden kan skal i møte (som han utsatte fra 19 til 2030 da han oppdaget hvilken dag det var) får de ikke rangle så mye. De bør i seng til 2015 da.
Så jeg har nok noen timer for meg selv i kveld. Et striketeppe som snart må bli ferdig, men ikke falle ut av topp 20
Får bare vente i spenning til den tidEtter uke 32
Og ekstremt tett...Er jo bare i kveld igjen
Jeg skjønner den, da er det ikke like lett:/Er noe med at hver gang jeg prøver å sette meg ned 5 minutter så skjer det noe...
Det er vel om ca en time fra nå. Drøyt det.Det er jeg også..
Når er den neste?
Har de sovnet? Her er eldsta oppe enda. Snart på tur i sengDa er det på tide å lade litt og legge barn her
Ja, veldig. Veldig tettOg ekstremt tett...
Har du sett mye rundt? Skal du handle brukt?Håper det jeg også men en lang vei til å finne den
Er noe med det ja:/Hadde det når du har jobbet hardt for plassen så bare å skrive på
Kjipt å ryke med noen få jaHåper de sovner raskt i kveld da. Her sover begge barna nå
Du rekker vel både litt skravling og strikking håper jeg
Kjedelig om det ryker med bare noen få innlegg..
Ja. Veldig heldig som har denSå artig med en slik barnehage da
Takk for detGod bedring