Juni - skravletråden

Da var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen :) nå skal fryseren fylles med diverse barnemat :)
Deilig... her er de også glad i matmuffins :)
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
Huff.. god bedring til mini :)
 
Spent på neste oppdatering.

Mannen har bursdag, så egentlig skulle jeg holde ham med selskap, men så fikset autocorrect på telefonen hans at møtet han mente å innkalle til tirsdag ble til torsdag....

Vi endte opp uten gjester her i dag pga ei jente med feber (den eldste) og ei som var litt varm i morges men aldri fikk feber. Så vi spiste bare kake vi fire, og nå legger jeg yngste. De to eldste har tatt ferie fom i dag, men siden kan skal i møte (som han utsatte fra 19 til 2030 da han oppdaget hvilken dag det var) får de ikke rangle så mye. De bør i seng til 2015 da.

Så jeg har nok noen timer for meg selv i kveld. Et striketeppe som snart må bli ferdig, men ikke falle ut av topp 20
Håper de sovner raskt i kveld da. Her sover begge barna nå:)
Du rekker vel både litt skravling og strikking håper jeg :)
Kjedelig om det ryker med bare noen få innlegg..
 
Håper de sovner raskt i kveld da. Her sover begge barna nå:)
Du rekker vel både litt skravling og strikking håper jeg :)
Kjedelig om det ryker med bare noen få innlegg..
Kjipt å ryke med noen få ja

Får de hvor ille det ser ut på neste oppdatering
 
Back
Topp