Gleder deg sikkert litt nå, snart er frøkena i armene dine ❤Nei, heldigvis ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder deg sikkert litt nå, snart er frøkena i armene dine ❤Nei, heldigvis ikke
Tja noen få timer igjen av mnd daMen da er det liksom meningen at jeg skal være sosial
Ja. Generelt braSøvn er viktig med små barn
Prøve å få til litt innlegg før den tid da. Er nok nå jeg har mulighet til å være mest aktivDet er vel om ca en time fra nå. Drøyt det.
Så klartJa. Generelt bra
Finne en bra film å slappe avHva skal man finne på i kveld tro?
De sovnet ganske raskt begge to i kveld. Eldste sovnet for 30 min siden.Har de sovnet? Her er eldsta oppe enda. Snart på tur i seng
Ja, vil få en pekepinn derKjipt å ryke med noen få ja
Får de hvor ille det ser ut på neste oppdatering
Har sett MYE rundt.Har du sett mye rundt? Skal du handle brukt?
Vi fant på finn, har en del der
Da er du godt i gangHar sett MYE rundt.
Er sånn at søker jeg opp emmaljunga på mobilen kommer det automatisk opp link til finn!
Men skal prøve noen nye tenker jeg
Huff.. god bedring ❤Er dessverre veldig forkjøla
Har kun bevegd meg mellom seng og sofa i dag:/
15 oktober så god tid fortsattDa er du godt i gang
Når var termin igjen?
Blir litt roligere hjemme daDa har kompisen til kb dratt hjem, de har vært dammen siden 11 i dag
Ja det er ikke mange innleggene. Har ikke sjekket siste oppdatertingenOg ekstremt tett...
Det var et godt forslag tror jeg også skal prøver på det. for en gangs skyld er jeg også ferdig med dagens husarbeid før sofaen roper.Slappe av i sofaen
En litt avgjørende en for hvorvidt det blir noe strikking på meg i kveld eller eiJa, vil få en pekepinn der
Stå på!Prøve å få til litt innlegg før den tid da. Er nok nå jeg har mulighet til å være mest aktiv
Veldig kjedelig :/Huff.. god bedring ❤
Det blir nok litt Orange is the new black glaning herFinne en bra film å slappe av