Ja, det blir fantastiskGleder deg sikkert litt nå, snart er frøkena i armene dine ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir fantastiskGleder deg sikkert litt nå, snart er frøkena i armene dine ❤
Skravler ikke mye om jeg er helt akterutseilt, tror jeg. Men er jo avhengig....Ja, det går jo greit. Jeg er usikker på om jeg orker, hvis det ikke går.
Hihi. Jeg håper på en til, så blir denna sjappa stengt ogÅnåneida! Stengt nå!
Ja, vi får se hvordan kvelden blirSkravler ikke mye om jeg er helt akterutseilt, tror jeg. Men er jo avhengig....
Håper du finner noeKommer nok fortsatt til å se litt på finn i tilfelle det plutselig dukker opp noe fantastisk fint, men greit også å ha garanti og slike ting ja
Det er jo 1 så da er det vel litt ekstra trykk her inne. Jeg kan godt føde istedenfor da, kjennes helt greit ut akkurat nå.Det et jo også en plan!
Jeg venter på barnebarna nåHihi. Jeg håper på en til, så blir denna sjappa stengt og
Spurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.Kan være greit det
Jeg tenkte i grunn å kjøpe brukt, men jeg bugaboo buffalo er det ikke så mye å tjene på å kjøpe brukt, så da fikk jeg ny fra mannen
Håper bare temperaturen går nedSov godt da
Får håpe at de får napp. Det hørtes koselig utMann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Slappe avHva skal man finne på i kveld tro?
Det var vel i tidligste lagetJeg venter på barnebarna nå
Ja og så mye jeg har undersøkt og fortsatt ikke kommer frem til noe enda så er det bra jeg begynte tidlig. Vil nemlig helst ha den nærmest klar til uke 36-37Greit å starte i god tid
Ja, her inne fødes det jo hver mnd
Mye å gjøre ikveld?Er bare ikke sikker på om jeg får tid til å klare det
Så spennendeMann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
De har vel kosa seg regner jeg medDa har kompisen til kb dratt hjem, de har vært dammen siden 11 i dag
Satser på at jeg gjør detHåper du finner noe
Greit å ha det klart i god tid jaJa og så mye jeg har undersøkt og fortsatt ikke kommer frem til noe enda så er det bra jeg begynte tidlig. Vil nemlig helst ha den nærmest klar til uke 36-37
Deilig når det blir stille inneDe sovnet ganske raskt begge to i kveld. Eldste sovnet for 30 min siden.