Juni - skravletråden

Ja, det går jo greit. Jeg er usikker på om jeg orker, hvis det ikke går.
Skravler ikke mye om jeg er helt akterutseilt, tror jeg. Men er jo avhengig....
 
Mann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
 
Kan være greit det:)
Jeg tenkte i grunn å kjøpe brukt, men jeg bugaboo buffalo er det ikke så mye å tjene på å kjøpe brukt, så da fikk jeg ny fra mannen :)
Spurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis :p forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
 
Mann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Får håpe at de får napp. Det hørtes koselig ut :)

Hva strikker du nå?
 
Greit å starte i god tid :)
Ja, her inne fødes det jo hver mnd :p
Ja og så mye jeg har undersøkt og fortsatt ikke kommer frem til noe enda så er det bra jeg begynte tidlig. Vil nemlig helst ha den nærmest klar til uke 36-37 ;)
 
Mann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Så spennende :)

Greit å være oppe senere enn normalt når man finner på slike ting :)
 
Ja og så mye jeg har undersøkt og fortsatt ikke kommer frem til noe enda så er det bra jeg begynte tidlig. Vil nemlig helst ha den nærmest klar til uke 36-37 ;)
Greit å ha det klart i god tid ja:)
 
Back
Topp