Noen få jaVar noen timer det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen få jaVar noen timer det ja
Her ble det også ny vogn til siste. Den vi hadde til de to eldste ha jeg bort som sovevogn for et par år siden...Spurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
Håper da detTror du må vente lenge på de
Og redselenSpenningen stiger
Ja da er det litt ekstra deilig... æsj.. der våknet mini..Spesielt når formen ikke er helt på topp også
Ja, har strikket lillesukkerspinn til lillesøster i samme farger så det er ekstra stasRegner med mannen vil ha med storesøster etter hvert her også
Det skjørtet er jo så fint
Ja kaffe når som helst her.Koselig å høreb♡
Kaffe så sent?
Må nok det jaFår bare vente i spenning til den tid
De er ved en innsjø enklest meg en 4 åring på land første gangenSå morro. Synes også det er morro å være med på fisketur. Men nå vil jeg helst på sjøen pga all knotten ved innsjøen
Regner med de har kosa segNoen få ja
Hadde ikke trodd det skulle bli sånn på sluttenMå nok det ja
Hehe planlegger dukkestue like mye for barnebarn som for barnJeg vil ikke tenke i de baner enda
Da blir de fineJa, har strikket lillesukkerspinn til lillesøster i samme farger så det er ekstra stas
Gøy når de kan gjøre ting sammen
Egentlig jeg også. Vi er jo så unge.Det tror jeg jeg også gjør, men jeg satser på å vente lenge...
Du altsåHehe planlegger dukkestue like mye for barnebarn som for barn
Håper ikke det varer lenge :/Ja da er det litt ekstra deilig... æsj.. der våknet mini..
Det blir sånne tante-/barnebarn, blir det ikke?Håper da det
Men 16 åringen impliserer at hun ikke skal være mange og tjue når hun skal barn nå blir det ikke barnebarna mine i den grunn da men close enough)
Det har du rett iOg redselen
I grunn her ogsåJa kaffe når som helst her.
Dukkestue er gøy da!Hehe planlegger dukkestue like mye for barnebarn som for barn