Juni - skravletråden

Spurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis :p forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
Her ble det også ny vogn til siste. Den vi hadde til de to eldste ha jeg bort som sovevogn for et par år siden...
 
Tror du må vente lenge på de ;)
Håper da det:p
Men 16 åringen impliserer at hun ikke skal være mange og tjue når hun skal barn :p nå blir det ikke barnebarna mine i den grunn da men close enough:))
 
Regner med mannen vil ha med storesøster etter hvert her også:)
Det skjørtet er jo så fint :)
Ja, har strikket lillesukkerspinn til lillesøster i samme farger så det er ekstra stas:)

Gøy når de kan gjøre ting sammen:)
 
Så morro. Synes også det er morro å være med på fisketur. Men nå vil jeg helst på sjøen pga all knotten ved innsjøen
De er ved en innsjø:p enklest meg en 4 åring på land første gangen :p
 
Ja, har strikket lillesukkerspinn til lillesøster i samme farger så det er ekstra stas:)

Gøy når de kan gjøre ting sammen:)
Da blir de fine :)
Kunne tenkt meg til jentene her også :)
 
Håper da det:p
Men 16 åringen impliserer at hun ikke skal være mange og tjue når hun skal barn :p nå blir det ikke barnebarna mine i den grunn da men close enough:))
Det blir sånne tante-/barnebarn, blir det ikke?

Vi har jo bare disse tre vi har laget selv og eldste er 8 snart så vi satser på at han venter en stund...
 
Back
Topp