Jeg har fått dilla på hjemmelaget islattegodt med kaffe. Pleier å lage meg kaffe latte når jeg gidder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått dilla på hjemmelaget islattegodt med kaffe. Pleier å lage meg kaffe latte når jeg gidder.
Krysser fingrene for detHåper hun sovner igjen snart ja skulle ha strikket litt også...
Det hørtes godt utJeg har fått dilla på hjemmelaget islatte
Ble du kastet ut? Jeg ogsåNå skal vel ikke appen begynne å fuske vel
Kommer nok an på hvor kresen man er og krav man har, synes det er stor forskjell på vognerSpurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
Hihhi. Både litt tante og litt bestemor du daHåper da det
Men 16 åringen impliserer at hun ikke skal være mange og tjue når hun skal barn nå blir det ikke barnebarna mine i den grunn da men close enough)
Hoho god kveldGod ettermiddag
Tenker det gikk bedre enn du trorSånn passe
Det har de jaDe har vel kosa seg regner jeg med
Skjedd flere ganger på kort tid nåBle du kastet ut? Jeg også
Lille sover endelig off tok sin tid med den leggingen. Så nååå kan jeg spise middagFlink du er
Hehe, regner med det blir lite strikking på meg fremoverFor deg kanskje da?
Hihi, jeg skjønner denHehe, regner med det blir lite strikking på meg fremover
Ja, virker som hun hadde behov for detJa. Litt søstertid setter hun nok pris på
Det har de absolutt. Første gang han er så stas det ogsåRegner med de har kosa seg
Nja. Både og. Mensensmerter og hatt en unge som hylskriker av andre enn meg idag. Selv pappaen er tydeligvis ikke god nok.Ja det har eg snart helg hva med deg ?
Veldig! Også må jeg bruke presskanne kaffe av en eller annen grunnDet hørtes godt ut
Hva lager du?Unner meg noe godt i hverdagen Vis vedlegget 185048
Hva gjør du på?God kveld
Ja regner med spørsmålene kommer til.megHihhi. Både litt tante og litt bestemor du da