Juni - skravletråden

Greit å ha det klart i god tid ja:)
Snuppa kom 37+0 så greit å ha det meste klart til da i tilfelle han her også vil komme tidlig ;)
 
Mann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Høres ut som en avslappende kveld for deg :)
 
Spurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis :p forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
Ja, jeg skjønner det.. :/ ga nok for vår for å si det sånn.. men det er så og si det eneste jeg har kjøpt dyrt, eller den og en ny tripp trapp stol og madrass til Sengen vi fikk gratis da :p
 
Får håpe at de får napp. Det hørtes koselig ut :)

Hva strikker du nå?
Håper jeg også, hadde vært så gøy :) de er med svogeren min og en nevø.

Jeg strikker fortsatt på Sukkerspinnskjørt til storesøster, håper på å være ferdig før fødsel.
 
Håper jeg også, hadde vært så gøy :) de er med svogeren min og en nevø.

Jeg strikker fortsatt på Sukkerspinnskjørt til storesøster, håper på å være ferdig før fødsel.
Regner med mannen vil ha med storesøster etter hvert her også:)
Det skjørtet er jo så fint :)
 
Mann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Så morro. Synes også det er morro å være med på fisketur. Men nå vil jeg helst på sjøen pga all knotten ved innsjøen
 
Så spennende :)

Greit å være oppe senere enn normalt når man finner på slike ting :)
Ja, det er liksom ikke så ofte så:) regner med hun er sliten når de kommer hjem. Jeg sendte med kveldsmat så hun skal være klar for sengen når hun kommer hjem.
 
Back
Topp