Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa kom 37+0 så greit å ha det meste klart til da i tilfelle han her også vil komme tidligGreit å ha det klart i god tid ja
Høres ut som en avslappende kveld for degMann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
Ja, jeg skjønner det.. :/ ga nok for vår for å si det sånn.. men det er så og si det eneste jeg har kjøpt dyrt, eller den og en ny tripp trapp stol og madrass til Sengen vi fikk gratis daSpurte mannen før vi planla denne om jeg kunne få ny vogn neste gang pga problemene med de andre vi har hatt.
Jada kommer det av mannen, hvor dyre kan de jo egentlig være.
Svarte da godt over 8000, da fikk han bakoversveis forstår det jo på en måte og hadde ikke greit å forsvare å kjøpe en vogn til 10.000-15.000 når man får like store til 5000 kr som er nærmest like gode bare men mindre ting
Gleder meg på dine vegne sitter å venter på kaffen herJa, det blir fantastisk
Tror du må vente lenge på deJeg venter på barnebarna nå
Ferie sammen med en annen familie.Mye å gjøre ikveld?
Håper jeg også, hadde vært så gøy de er med svogeren min og en nevø.Får håpe at de får napp. Det hørtes koselig ut
Hva strikker du nå?
Spesielt når formen ikke er helt på topp ogsåDeilig når det blir stille inne
Hehe, litt så men det er greit å planlegge. HahaDet var vel i tidligste laget
Regner med mannen vil ha med storesøster etter hvert her ogsåHåper jeg også, hadde vært så gøy de er med svogeren min og en nevø.
Jeg strikker fortsatt på Sukkerspinnskjørt til storesøster, håper på å være ferdig før fødsel.
Så morro. Synes også det er morro å være med på fisketur. Men nå vil jeg helst på sjøen pga all knotten ved innsjøenMann og barn er på fisketur (blir litt sent for tuppa men se gledet seg sånn) første gangen hun er på fisking så det blir spennende å høre.
jeg strikker og ser PLL med 16 åringen.
En god halvtime til oppdatering..Ja, vi får se hvordan kvelden blir
Jeg vil ikke tenke i de baner endaHehe, litt så men det er greit å planlegge. Haha
Ja, det er liksom ikke så ofte så regner med hun er sliten når de kommer hjem. Jeg sendte med kveldsmat så hun skal være klar for sengen når hun kommer hjem.Så spennende
Greit å være oppe senere enn normalt når man finner på slike ting
Spenningen stigerEn god halvtime til oppdatering..
Det tror jeg jeg også gjør, men jeg satser på å vente lenge...Jeg venter på barnebarna nå
Ja, det kan jo skje denne gangen ogsåSnuppa kom 37+0 så greit å ha det meste klart til da i tilfelle han her også vil komme tidlig
Ja, godt med litt tid med 16 åringenHøres ut som en avslappende kveld for deg
Koselig å høreb♡Gleder meg på dine vegne sitter å venter på kaffen her