Jadq men slitsom.Ble dagen grei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadq men slitsom.Ble dagen grei?
Er dessverre veldig forkjølaUsj da? syk?
Men da er det liksom meningen at jeg skal være sosialMå jobbe hardt etterpå da
Slappe av i sofaenHva skal man finne på i kveld tro?
Jeg er litt redd den.Rett og slett veldig spent på oppdateringen sånn om et par timer...
Du får gjøre detMå vel sjekke litt da
200 er litt mye på en kveld ja, jeg se det. Men skravle for gøy kan du i alle fall ;-)Er nesten 200 innlegg opp. for få timer å gjøre det på. Dårlig timing at mannen skulle ha hjemmedager denne uka.
Jeg følger med selv om jeg ikke skriverOppdaget det!
Og lurte på om jeg skulle ringe deg
Var ikke spesielt blid men hun forstår ikke norsk og vanskelig å forklare på svensk. Hadde håp om at mannen skulle gjøre det!Hadde blitt skikkelig sur jeg
Det et problemet med ferie....Men da er det liksom meningen at jeg skal være sosial
Slappe avHva skal man finne på i kveld tro?
God bedringEr dessverre veldig forkjøla
Har kun bevegd meg mellom seng og sofa i dag:/
Håper det jeg også men en lang vei til å finne denDa håper jeg du finner en du blir fornøyd med nå
Har selv emmaljunga citycross som vi kjøpte ny og brukt babyjogger city elite. Liker dem begge godt
Jeg bør ha 100 for å få rundt tall200 er litt mye på en kveld ja, jeg se det. Men skravle for gøy kan du i alle fall ;-)
Hadde det når du har jobbet hardt for plassen så bare å skrive påDet hadde vært veldig kjedelig
Jeg er glad jeg ikke driver med runde tallJeg bør ha 100 for å få rundt tall
Det er jeg også..Rett og slett veldig spent på oppdateringen sånn om et par timer...
God bedringEr dessverre veldig forkjøla
Har kun bevegd meg mellom seng og sofa i dag:/
Var noen timer det jaDa har kompisen til kb dratt hjem, de har vært dammen siden 11 i dag