Alene hjemme med syk mini og cravings på noe godt:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En gammel brio og en gammel emmaljunga (brio kun liggedel og emmaljunga kun sportsvogn).Hva hadde dere sist da?
Det kan da ikke skjeJeg som skal slappe av og ta tidlig kveld
Redd plassen ryker når jeg tar kvelden
Må jobbe hardt etterpå daSkal bare komme meg tilbake og lage middag til 8
Faktisk litt bedre nå,,men er fortsatt trøttSå herlig da! begynner du å føle deg uthvilt?
Hehe ja, har stativ for gidder ikke ekstra jobb når det fint kan lufttørkeDet er godt da Litt plass å tørke på
Kjedelig da:/ husk å sjekke i Norge når dere skal på ferie daNei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete
Jeg er bare trøtt, ikke så ille som i dag men fortsatt trøttDet er så deilig At det som ikke haster mangler Hvordan er formen din i dag?
Ånåneida! Stengt nå!Huhi blir det flere etter disse to søte små?
Så artig med en slik barnehage daSå deilig... kunne også tenkt meg det. ungene er veldig glad i dyr. Heldigvis er hun i en friluftsbarnehage. Der har de villsau, kaniner, skottskhøylandsfe, høner, hund og katt..
Hihi... jeg har malt 1 vegg i dag. Dritt lei allerede.. men har fått 2 strøk på den nå.Koselig med besøk nå savnet jeg plutselig mine søsken litt
Her regner det sikkelig, møtte nabon på butikken "jeg får aldri malt huset jeg, norsk sommer takk skal du ha" da han
Ikke forestillingen neiSkal dere se Sabeltann?
Usj da? syk?Kos dere i dyreparken
Her blir det en dag i senga
Var det noen som nærmet seg deg?Oi.
Blir ikke skravle pause ut måneden.
Da vil jeg falle ut at topp 20 og det kan vi ikke ha noe av.
Er veldig kjekke da jaJa, man oppdager jo at man liker den når ungen sover ute i vogn...
Tar på nå på slutten. Ikke mange dager igjen nå da ❤Håper det kommer seg nå, hvis ikke så få jeg bare forsette å sove
Ble dagen grei?Hjemme nå hvertfall
Legger de det på lukka grupper og ikke finn får det væreIkke Så rart.. Men det er en gruppe på FB som heter emmaljunga(svensk) og en emmaljunga Norge (norsk) der legger de mye fint som folk selger, og det er svingbare hjul Ja det er mye fint Vi har kjøpt så mye på Finn nå til kommende lillebror
Ja er det som er laget som en båt..Det på parkeringsplassen ca? Har lurt på om vi skal bo der neste gang, sist sov vi i kardemommeby
Trenger mer søvn som gravid ja. Er ikke gravid her... men søvn trenger jegSå sent kan jo være eller bare det faktum at jeg trenger mer søvn som gravid småbarnsmor