Juni - skravletråden

Vi har babyjogger city mini GT. Elsker den :D

Ser ofte brukte Emmaljunga som er sånn 3-5 år under halve prisen:)
Må ha en som vi lett kan ha med på flyet ;) derfor babyzen yoyo.

Joa ser også ofte emmaljunga men feil understell :p
 
Aaah! Sikkert godt å komme seg litt bort :) blir norgesferie her også når mannen har ferie, vi skal bare til sørlandet :) men gleder meg til å se familie å komme vekk :)
Ja, det er deilig! :)
Sørlandet er fint. Jeg er derifra.
Kos dere :)
 
Da var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen :) nå skal fryseren fylles med diverse barnemat :)
 
Er du :D aah hvor på sørlandet da?
Vi skal til Arendal, så blir det ett besøk i dyreparken.
Kristiansand.
Arendal er koselig :)

Dyreparken er virkelig bra! Kos dere der :D
 
Det gjør han nok:) blir tungt for deg etterhvert også da :/
Har vært tungt en stund nå å gå og bære på han men overlever enn så lenge:). Men hadde nok vært lettere om jeg slapp å bære han så mye nå med bekkenløsning og hele pakken.
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
 
Stakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover:)
Uffda. God bedring til mini ❤️
 
Back
Topp