Aaah! Sikkert godt å komme seg litt bort blir norgesferie her også når mannen har ferie, vi skal bare til sørlandet men gleder meg til å se familie å komme vekkNorgesferie på høyfjellet
Regn her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah! Sikkert godt å komme seg litt bort blir norgesferie her også når mannen har ferie, vi skal bare til sørlandet men gleder meg til å se familie å komme vekkNorgesferie på høyfjellet
Regn her også
Hun sa ihvertfall hun var sterkere.Sa hun seriøst at hun var sterkere enn deg siden hun jobbet til perm???:O
Må ha en som vi lett kan ha med på flyet derfor babyzen yoyo.Vi har babyjogger city mini GT. Elsker den
Ser ofte brukte Emmaljunga som er sånn 3-5 år under halve prisen
Oset HøyfjellshotellDet regner her jeg er også.. Ikke så oppløftende men. Er dere på hyttetur?
Ja, det er deilig!Aaah! Sikkert godt å komme seg litt bort blir norgesferie her også når mannen har ferie, vi skal bare til sørlandet men gleder meg til å se familie å komme vekk
Er du aah hvor på sørlandet da?Ja, det er deilig!
Sørlandet er fint. Jeg er derifra.
Kos dere
Kristiansand.Er du aah hvor på sørlandet da?
Vi skal til Arendal, så blir det ett besøk i dyreparken.
Nam! Så flink du erDa var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen nå skal fryseren fylles med diverse barnemat
Takk. Gleder meg, har ikke vært der på flere årKristiansand.
Arendal er koselig
Dyreparken er virkelig bra! Kos dere der
Fikk sånn sikkelig innfall idag om å bare lage masse matNam! Så flink du er
Har vært tungt en stund nå å gå og bære på han men overlever enn så lenge. Men hadde nok vært lettere om jeg slapp å bære han så mye nå med bekkenløsning og hele pakken.Det gjør han nok blir tungt for deg etterhvert også da :/
Er mannen flink til å avlaste da?Har vært tungt en stund nå å gå og bære på han men overlever enn så lenge. Men hadde nok vært lettere om jeg slapp å bære han så mye nå med bekkenløsning og hele pakken.
Huff ja, men vi har bodd oss tre på 34 kvm så tror det verste blir at det ikke er oppvaskmaskinJa tålmodighet er et nøkkelord Noe vi merket på slutten før vi kjøpte.. Den begynte å ta slutt
Jeg vurderer å kjøpte kuldevifte til 1500 kroner nå for vi sover så dårlig på natta :STil søndag
Så heldige! Her er det surt og regn, men vi kler oss godt
Shit jeg hadde blitt sjokkert om noen sa sånt til meg...Hun sa ihvertfall hun var sterkere.
Veldig spesielt!
Ser denMå ha en som vi lett kan ha med på flyet derfor babyzen yoyo.
Joa ser også ofte emmaljunga men feil understell
Flink du er Hvor lenge har du mat for nå da?Da var dagens andre porsjon med matmuffins i ovnen nå skal fryseren fylles med diverse barnemat
Uffda. God bedring til miniStakkars mini som er blitt syk. Våknet i 4 tiden og sov litt til før vi sto opp og vært uvel i hele dag og ikke i form. Hylgråt noen ganger uten at vi har helt forstått hvor han har vondt. Helt til han kastet opp på badegulvet på hytta til foreldrene mine. Nå ligger han på brystet mitt og sover