Så kjedelig. God bedringEr dessverre veldig forkjøla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig. God bedringEr dessverre veldig forkjøla![]()
Det gjør han nokStemmer det. Nei ikke enda:-/. Går når han har noe å holde i som bord, sofa osv. Holder oss i hånden også og kan gå litt men er veldig stiv i bena da. Håper virkelig at han får til å gå ila sommeren før han begynner å barnehage høsten![]()
Det er jeg glad for at jeg ikke måHoho syns det var så vannskelig å finne en god sovestilling som gravid. Pluss at jeg måtte tisse hvert 15 min nesten![]()
Det er så deiligJoda, vi mangler noen småting, som et skap her og der men alt av store ting er ferdig)
Ja tålmodighet er et nøkkelordMå jo spare og kan jo ta tid så bare å være tålmodiggreit med gode løsninger da
![]()
Gjør detKanskje jeg må sjekke fitbiten min om den har registrert noe ;p
Huhi blir det flere etter disse to søte små?Ja, endelig ♡
og ikke mer gravid![]()
Sjekk fb grupper. Sånne kjøp og salg.Nei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete![]()
Ja, veldigGod formiddagHatt en fin morgen?
JaHar du det bra da?![]()
Takk for detSå kjedelig. God bedring![]()
Ja, veldigGod formiddaghatt en fin dag så langt?
Åh så deilig daJaEr på et høyfjellshotell. Så vi koser oss masse
Har du det bra?![]()
Til søndagÅh så deilig dablir dere lenge?
Her smelter vi vekk snart. Så varmt![]()
Her plaker det nedSåpass vått idag?![]()
Deilig å kose seg inne istedenfor da![]()
Når de skulle tømme blæra på sykehuset fylte jeg to poserDet er jeg glad for at jeg ikke måMen er enig i at det ikke er lett å finne en god stilling
![]()
Digg med ferieJa, veldigKoser oss på ferie.
Har du hatt en fin dag til nå?![]()
Norgesferie på høyfjelletDigg med ferieutenlands eller?
Ja dagen har vært bra så langt, kjedelig med regn bare![]()
Det regner her jeg er også.. Ikke så oppløftende men. Er dere på hyttetur?Norgesferie på høyfjellet![]()
Regn her også![]()