Da var jeg på rund igjen og prøver igjen å forlate dere ut måneden,,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm!!! Helt idiotisk at de ikke kan tenke lengre! Behøver de å ha slike plasser får de heller prøve å spørre etter handicap bevis!Ja de må være det!!
De er jo forbeholdt barnefamilier og mtp at mor kan være gravid med plager er jo derfor de er nærme døra
Neida, fortsatt våken ;p hvordan går det med sengen?Tidlig kvelden på deg da
Jeg er også trøtt men ellers fin form
Herlig det da ❤ absolutt verdt det daJa, men så lykkelig da
Fikk ingen fisk, sovnet med engang
Nerve i klem i lysken som jeg enda kjenner. Prøvde å trene litt, men er redd jeg har fått beinhinnebetennelse i føttene. Er klumpete nedover hele leggene. Kjennes ut som jeg er ute å springer på det værste på kveldene. Bekkenet kranglet mye på slutten. Men håper det skal gå seg til. Går bra nå som jeg er i permisjon, men sist jeg var på jobb begynte det å bli vondt igjen. Så håper det blir bedre til jeg begynner igjenHvor ille var det sist?
Jeg veit...Slitsomt å være preggy altså...
Ikke så mye annet enn jobb...Hei på deg hva har du gjort siden sist da?
Ja. Så alt for fort. Men vi koser oss og nyter dagene sammen.Nei, det går fort b
Enig!!Mhm!!! Helt idiotisk at de ikke kan tenke lengre! Behøver de å ha slike plasser får de heller prøve å spørre etter handicap bevis!
Ja det hadde hvert fint om du orker da.Oi,,så kjedelig og du ønsker så kan jeg ta bilde av de øvelsene jeg fikk fra min fysio og sende deg?
Joda, men jeg har aldri før følt at jeg henger så etter som i år :-(Slik er det bestandig, men man trenger ferie.
Skal man ta hensyn til det hele tiden får man aldri ferie
Ja... eller pm man gidder å vente på neste oppdateringDet gjør jeg også.
Finner det vel ut i morgen
God natt. Det gjør viGod natt damer Da snakkes vi i Juli
Ja dere er på ferie dere. Hvor?For det meste.
Har en fantastisk ferie, men bekkenet mitt syn det har blitt litt mye
Så bra daJa, veldig glad. Strålende fornøyd både i går og i dag. Tilvenning på storeavd. et par timer ons og tors, så greit han får med seg det også syns jeg.
Håper du har glemt det idiotiske hun sa nå
Hatt en fin dag?
Den er oppe N sover i den, men det ble så sent at jeg ikke fikk satt opp sprinkelsenger Så det blir i morgen Men det lover veldig godt Den ble så finNeida, fortsatt våken ;p hvordan går det med sengen?
Bursdag, besøk hos svigerinne og levere bilHva skal dere i helgen??
Ikke mange minutter nå da så går vel greit å forlate ossDa var jeg på rund igjen og prøver igjen å forlate dere ut måneden,,,
Hehe ja om 11 min?God natt damer Da snakkes vi i Juli