Juni - skravletråden

Da var jeg på rund igjen og prøver igjen å forlate dere ut måneden,,,

Ja de må være det!!
De er jo forbeholdt barnefamilier og mtp at mor kan være gravid med plager er jo derfor de er nærme døra :o ;)
Mhm!!! Helt idiotisk at de ikke kan tenke lengre! Behøver de å ha slike plasser får de heller prøve å spørre etter handicap bevis!

Hvor ille var det sist?
Nerve i klem i lysken som jeg enda kjenner. Prøvde å trene litt, men er redd jeg har fått beinhinnebetennelse i føttene. Er klumpete nedover hele leggene. Kjennes ut som jeg er ute å springer på det værste på kveldene. Bekkenet kranglet mye på slutten. Men håper det skal gå seg til. Går bra nå som jeg er i permisjon, men sist jeg var på jobb begynte det å bli vondt igjen. Så håper det blir bedre til jeg begynner igjen

Oi,,så kjedelig :( og du ønsker så kan jeg ta bilde av de øvelsene jeg fikk fra min fysio og sende deg?
Ja det hadde hvert fint :D om du orker da.

Har rygg og hofte problemer fra før og fysioterapeuter jeg har hvert hos før har ikke tatt med det helhetlige bilde, så gitt meg øvelser som er gode for rygg men ikke hofter osv. Kommer ikke langt da og når man kommer derifra med større problemer enn når man kom så vil man ikke tilbake :o

Ja, veldig glad. Strålende fornøyd både i går og i dag. Tilvenning på storeavd. et par timer ons og tors, så greit han får med seg det også syns jeg.

Håper du har glemt det idiotiske hun sa nå;)

Hatt en fin dag:)?
Så bra da :D

Joa nesten glemt, vet jeg hadde hvert mer til bry nå enn noe annet på jobb så får de mene hva de vil!

Hatt en ganske fin dag ja, du da? :)

Back
Topp