Juni - skravletråden

Oi, ikke sånne kjøpe selge grupper der da skjønner jeg ?
Joa, men seriøst hvem kjøper gamle nesten ødelagte Billy bokhyller til 400 kr?
Vel svensker gjør det!
Jeg stikker til Oslo og finner de gratis istedenfor!

Naboen ser også etter sofa, ei ville ha 3000 for en veldig gammel sofa! Men det får jeg ikke med meg fra Norge så verre

At du var mer sunn enn som så :p
Kom dere frem til noe fornuftig? :)

Hehe, da tok du feil.
Eller spiser jo stortsett sunt og er vel mer enn gj.snittet aktiv.
Tilbud på snop klarer jeg dog sjelden motstå likevel.

Mhm. Blir å prøve seg på 70%

Joa, men seriøst hvem kjøper gamle nesten ødelagte Billy bokhyller til 400 kr?
Vel svensker gjør det!
Jeg stikker til Oslo og finner de gratis istedenfor!

Naboen ser også etter sofa, ei ville ha 3000 for en veldig gammel sofa! Men det får jeg ikke med meg fra Norge så verre
Hehe, det skjønner jeg godt! Husk at i Norge koster det veldig lite å få sendt vogner. Ca 250 kr i posten så du kan finne i hele landet ;)

Kan vel være litt verre å finne sofa å ta med seg ja :/

Innom for å se om noen fortsatt er oppe..

Det står topp 20.
Lå på 21. plass ved forrige oppdatering.
Hadde egentlig gitt meg for måneden siden jeg var på rundt tall, men når jeg brått så jeg lå på 19. plass med under 10 innlegg til 21. plass så ombestemte jeg meg.
Kunne ikke skravle så mye med en gang og falt ned på 21. plass med rett under 40 innlegg til 20. plass.
Håper jeg har tatt det igjen nå.
Lige ved rundt tall igjen
Det står "alle som er over plass 20", og således har jeg aldri sett det avklart om det er topp 19 eller 20

Det står "alle som er over plass 20", og således har jeg aldri sett det avklart om det er topp 19 eller 20
Veldig spent på det der og om jeg var innenfor selv..

EI semi-permanent løsning?
Det begynte som avlasting også bare ble det sånn. Nå blir hun her til neste sommer, så flytter hun på hybel, regner med det er hit hun kommer i helgene.
De blir jo fort store. Hybel. Men greit å ha en trygg base å komme hjem til.

Husker ikke når vi var der i fjor, men tror det var juli.. Vi tok tømmerrenna i regner for å si det sånn. Gikk fort, men første dagen var det veldig mye folk! Var dere på sabeltan showet forresten.?
Vi var på show ja. Eldste likte det, bortkasta for (da) yngste hun satt på fanget mitt med ansiktet mot brystet mitt og sov for det meste. Det er to år siden. Hun var 3,5.

Vi hadde strålende sol hele oppholdet. Det var jo den sommeren det var fint vær.

De blir jo fort store. Hybel. Men greit å ha en trygg base å komme hjem til.
Ja :o bare 6 mnd til hun fyller 17. Vi bor på en relativt liten plass, så hun er nødt til å flytte for vg2, desverre.

Back
Topp