Ikke?Trodde ikke du var svak for snop
Ikke godt uansett å være kvalm da.
Koselig å være innom jobben en tur da
Hva trodde du ?
Mhm, var veldig kjekt. Fikk snakket en del med sjefen også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke?Trodde ikke du var svak for snop
Ikke godt uansett å være kvalm da.
Koselig å være innom jobben en tur da
Ja, blir fort mye når naboen også trenger senger og svenskene skal ha mye for ting de ellers kasterNoen av delene er jo greit
Det gjør vi absolutt . God nattDet gidder jeg ikke vente på. Tenkte å legge meg nå. Vi skravles i morgen
Det skal jeg gjøreJeg skal finne de fram i morgen. Spør meg gjerne om gravid hjernen svikter
Oi, ikke sånne kjøpe selge grupper der da skjønner jeg ?Ja, blir fort mye når naboen også trenger senger og svenskene skal ha mye for ting de ellers kaster
Nå er det juli og tiden flyrKlarer ikke å legge dra meg vett nå er det 1 min igjen
At du var mer sunn enn som såIkke?
Hva trodde du ?
Mhm, var veldig kjekt. Fikk snakket en del med sjefen også.
Joa, men seriøst hvem kjøper gamle nesten ødelagte Billy bokhyller til 400 kr?Oi, ikke sånne kjøpe selge grupper der da skjønner jeg ?
At du var mer sunn enn som så
Kom dere frem til noe fornuftig?
Hehe, det skjønner jeg godt! Husk at i Norge koster det veldig lite å få sendt vogner. Ca 250 kr i posten så du kan finne i hele landetJoa, men seriøst hvem kjøper gamle nesten ødelagte Billy bokhyller til 400 kr?
Vel svensker gjør det!
Jeg stikker til Oslo og finner de gratis istedenfor!
Naboen ser også etter sofa, ei ville ha 3000 for en veldig gammel sofa! Men det får jeg ikke med meg fra Norge så verre
Disse sjefene altså..Sover visst ikke likevel.. Sjefen våkna
Kjedelig, håper hun sovner igjen snartSover visst ikke likevel.. Sjefen våkna
Det står "alle som er over plass 20", og således har jeg aldri sett det avklart om det er topp 19 eller 20Det står topp 20.
Lå på 21. plass ved forrige oppdatering.
Hadde egentlig gitt meg for måneden siden jeg var på rundt tall, men når jeg brått så jeg lå på 19. plass med under 10 innlegg til 21. plass så ombestemte jeg meg.
Kunne ikke skravle så mye med en gang og falt ned på 21. plass med rett under 40 innlegg til 20. plass.
Håper jeg har tatt det igjen nå.
Lige ved rundt tall igjen
Veldig spent på det der og om jeg var innenfor selv..Det står "alle som er over plass 20", og således har jeg aldri sett det avklart om det er topp 19 eller 20
De blir jo fort store. Hybel. Men greit å ha en trygg base å komme hjem til.EI semi-permanent løsning?
Det begynte som avlasting også bare ble det sånn. Nå blir hun her til neste sommer, så flytter hun på hybel, regner med det er hit hun kommer i helgene.
Vi var på show ja. Eldste likte det, bortkasta for (da) yngste hun satt på fanget mitt med ansiktet mot brystet mitt og sov for det meste. Det er to år siden. Hun var 3,5.Husker ikke når vi var der i fjor, men tror det var juli.. Vi tok tømmerrenna i regner for å si det sånn. Gikk fort, men første dagen var det veldig mye folk! Var dere på sabeltan showet forresten.?
Oppe her. Du la deg for lenge siden?Innom for å se om noen fortsatt er oppe..
Ja bare 6 mnd til hun fyller 17. Vi bor på en relativt liten plass, så hun er nødt til å flytte for vg2, desverre.De blir jo fort store. Hybel. Men greit å ha en trygg base å komme hjem til.