Jeg er her fremdeles.Har alle lagt seg? Må jeg også det da :/
Gikk meg bare en liten tur og tok en dusj.
Du må ikke dersom du ikke har lyst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her fremdeles.Har alle lagt seg? Må jeg også det da :/
Så deilig daTiming eller ei..... Jeg sov....
Fåt håpe hun blir fort mett da slik at du får soveVel. Nå ammer jeg igjen. Og har endt lyst å legge meg.
Hjelper med en god varm dusj jaHar gått meg en liten tur og tatt en varm dusj.
En del bedre nå
Da trengte du det sikkertTiming eller ei..... Jeg sov....
Lov å håpe.Fåt håpe hun blir fort mett da slik at du får sove
Det gjør det.Hjelper med en god varm dusj ja
Ja. Egentlig så var det rett og slett deiligSå deilig da
Begynner å bli ganske trett her også...Vel. Nå ammer jeg igjen. Og har endt lyst å legge meg.
Vi har alltid startet med grøt som kveldsmat for at de skulle sove bedre på natten...Lov å håpe.
Lurer på om vi må innføre kveldsmat for etter innførsel av grøt er hun ikke så amme-sulten på ettermiddagen, men veldig på kveld/natt
Men vil ikke ende med å ikke amme da.
Begynner å bli trett. Men ikke lyst å legge meg helt enda.. noen må jo hjelpe deg og komme litt nærmere de 42 innleggeneJeg er her fremdeles.
Gikk meg bare en liten tur og tok en dusj.
Du må ikke dersom du ikke har lyst
En liten dupp er alltid deilig når man ammer.Ja. Egentlig så var det rett og slett deilig
Ja det er siste mulighet før lista er spikret.Det gjør det.
Siste skravleinnsats før midnatt nå
Hehe..Begynner å bli trett. Men ikke lyst å legge meg helt enda.. noen må jo hjelpe deg og komme litt nærmere de 42 innleggene
Det må jo gå.. hva er planene for i morgen?Hehe..
Det setter jeg stor pris på.
16 igjen nå så får vi se om det holder
Så får vi se om det holder, har mine tvilJa det er siste mulighet før lista er spikret.
Kommer litt an på kroppen min.Det må jo gå.. hva er planene for i morgen?
Ja det er ikke enkelt å vite. Mini har vært urolig hele kvelden. Er varmt ute og inne :/ spørs hvordan natten blir herSå får vi se om det holder, har mine tvil
Her er det så mye aktivitet hele dagen fortiden så barna sover godtJa det er ikke enkelt å vite. Mini har vært urolig hele kvelden. Er varmt ute og inne :/ spørs hvordan natten blir her
Kan bli tøft på slutten, men blir nok værre på lørdag :/ sliter du med bekkenet enda?Kommer litt an på kroppen min.
Legoland og badeanlegget på Lalandia håper jeg på