Nei jeg tror jeg dropper det denne gangenRegner ikke med at du gidder og lese deg opp![]()
Alt bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg tror jeg dropper det denne gangenRegner ikke med at du gidder og lese deg opp![]()
Grattis :-D ca 12000 mer enn meg da gitt ;-)Da tar jeg kvelden.
80.200 innlegg!
Takk det skal vi... dette blir mitt 12.000 innleggDere får kose dere
Hei på degHei på dere :-D
Over 18000 innlegg i denne tråden siden jeg var innom sist :-D
Dere er gode på å skravle ;-)
Ja, hvis man har viljestyrke og god motivasjon. Jeg har ikke det. Er altfor flink til å sprekkeEr ikke helt sikker på hva du mener med "holder ut", det er fryktelig enkelt
Sitter og vurderer det samme, men synes det er litt tidlig endaMå komme meg i seng snart
Jeg synes det er for sent. Vil i seng 22 men kommer meg aldri dit før etter 23Sitter og vurderer det samme, men synes det er litt tidlig enda
Kvelden er fin enda den.Sovna visst i sofaen jeg.... ja.... hvordan gikk kvelden da tro?
Tenker stadig jeg skal i seng tidlig. Men i dag skulle jeg ha skravlet til kl 24 egentlig...Jeg synes det er for sent. Vil i seng 22 men kommer meg aldri dit før etter 23
Har gått meg en liten tur og tatt en varm dusj.Skal legge meg snart her også..ikke godt om man stivner :/
Slik er det bestandig, men man trenger ferie.Jada, bare veldig sliten. Skal bli godt med ferie nå.
Selv om jeg har dårlig samvittighet for å gå ut i ferie i morgen etter jobb. Føler meg ikke ferdig med dette året og skulle hatt mer tid. Men men.
For det meste.Nei jeg tror jeg dropper det denne gangen
Alt bra?
Timing eller ei..... Jeg sov....Det er litt dårlig timing. Men begynner å bli litt trett her også
Jeg syns nesten lavkarbo er en av de letteste kurene siden det i det hele ikke er så mye man skal endre på..Ja, hvis man har viljestyrke og god motivasjon. Jeg har ikke det. Er altfor flink til å sprekke
Sov godt i nattMå komme meg i seng snart
Vel. Nå ammer jeg igjen. Og har endt lyst å legge meg.Kvelden er fin enda den.spent på hva oppdateringen sier etterhvert. Føler liksom det er litt tidlig å slutte å skravle når det er 1t igjen av innspurten
Kommer an på hva man vil ja. Men mye går samtidig eller så tett at man ikke rekker detKommer an på hva man vil få med seg også, så greit med to dagerog ja det er greit å få med seg ting når det er på samme tid
![]()