Juni - skravletråden

Tok imorges da jeg kjente den var på tur men smertene kom meg i forkjøpet tydeligvis. Regner med det blir verre imorgen. Men håper jeg tar feil:p har Øre nese hals time imorgen jeg må på og før jobb

Håper og det blir ei fin feiring :),
Så verre dag nr 2? :( jeg hadde kun første dagen og så ingenting. Lykke til på timen :)

Hvordan skal du feire? Hvem kommer? Får hun kake? :p
 
Om ikke send henne hit litt, den siste uken har bekkenløsningen blitt verre og verre uten at jeg faktisk har gjort noe for at de skal bli sånn, så må snakke med mannen om støvsuging, har funnet frem linker allerede hvor det står tydelig over ting å unngå.
Så bra du tar tak. Hva med fysio? Jeg har sluppet unna å.bruke krykker 100% kun pga fysio
 
Så koselig da .
Min farfar laget til meg sist derfor syns jeg det er stas om han lager til jentene mine.

Det hadde jo vært stas det.

Var altså pappa som laget mitt.

(og begge mine bestefedre er døde. Av mine fire besteforeldre som alle levde da jeg traff min mann er det bare min farmor som har fått treffe ungene mine, de andre døde før vi giftet oss)
 
God kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087 :eek:
Wow! Greit å være sliten etter å ha fått alt det såpass billig!
 
Det hadde jo vært stas det.

Var altså pappa som laget mitt.

(og begge mine bestefedre er døde. Av mine fire besteforeldre som alle levde da jeg traff min mann er det bare min farmor som har fått treffe ungene mine, de andre døde før vi giftet oss)
Beklager å høre det.
Jeg har faktisk ei oldemor i live enda, som snart er tipp oldemor til 4 stk. Det er en bragd, det
 
Nja ikke sjekket egentlig. Vet ikke helt hva jeg vil ha heller. Endte opp i sengen med mini og masse kynnere
Kanskje like greit :)
Fikk lyst på muffins jeg :eek:
Men skal lage fyrstekake samt arabiske godbiter i helga da :p
 
Ja med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble født :p
Like greit egentlig ;) går jeg over tiden blir jeg nok små gal! :eek:
Jeg er nok rar jeg da. Drømmer om å få gå overtid neste gang :p
 
Back
Topp