Juni - skravletråden

Ja med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble født :p
Like greit egentlig ;) går jeg over tiden blir jeg nok små gal! :eek:
Får håpe du slipper det :)
Aldri gått over tida selv heller og det er helt greit :p
 
Ja, det stemmer.
Håper hun venter noen år enda da. Håper dette svangerskapet virker som prevensjon. Virker slik :p
Om ikke send henne hit litt, den siste uken har bekkenløsningen blitt verre og verre uten at jeg faktisk har gjort noe for at de skal bli sånn, så må snakke med mannen om støvsuging, har funnet frem linker allerede hvor det står tydelig over ting å unngå.
 
Satse på en kolikkunge eller noe sånn?

(eller, vi omtalte vår kolikkunge som prevensjon i praksis da vi tilbrakte en lørdagskveld sammen med tre andre unge par i vår alder. (min bror, og et par søskebarn av oss) Reelt sett spiste sju av oss og sju skravlet og spilte spill, jeg og mannen delte på ungen.... Men altså. Et av disse parene eksisterer ikke mer, og fikk ikke barn. De to andre fikk barn sånn ca 1 år etter denne kvelden....)
Hehe, se der ja ;)
Kolikk hadde første så det håper vi virkelig ikke på!
 
Håper det blir en fin feiring :) kjipt den ikke funker da :( før måtte Eg ta paracett med en gang jeg følte den var på vei for å overleve
Tok imorges da jeg kjente den var på tur men smertene kom meg i forkjøpet tydeligvis. Regner med det blir verre imorgen. Men håper jeg tar feil:p har Øre nese hals time imorgen jeg må på og før jobb

Håper og det blir ei fin feiring :),
 
Back
Topp