Ja det er det... skulle jo hatt jubilanten der.
Helt klart.
Han kommer vel hjem om noen timer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det... skulle jo hatt jubilanten der.
Så verre dag nr 2? jeg hadde kun første dagen og så ingenting. Lykke til på timenTok imorges da jeg kjente den var på tur men smertene kom meg i forkjøpet tydeligvis. Regner med det blir verre imorgen. Men håper jeg tar feil har Øre nese hals time imorgen jeg må på og før jobb
Håper og det blir ei fin feiring ,
Hvor stor stilling er det foresten?Takk søte du
Hvordan ligger du ann?Sitter visst og oppdaterer topp 100 lista jeg....
Ikke så lett da neiJeg faller av der når tempoet går opp her...
Hvordan så det ut?Har gjort det
Så bra du tar tak. Hva med fysio? Jeg har sluppet unna å.bruke krykker 100% kun pga fysioOm ikke send henne hit litt, den siste uken har bekkenløsningen blitt verre og verre uten at jeg faktisk har gjort noe for at de skal bli sånn, så må snakke med mannen om støvsuging, har funnet frem linker allerede hvor det står tydelig over ting å unngå.
Så koselig da .
Min farfar laget til meg sist derfor syns jeg det er stas om han lager til jentene mine.
Ja, akkurat. Vi har snart 2 og et halvt barn sier viHan kunne, dere kunne ikke. Men dere har henne jo, på et vis
Wow! Greit å være sliten etter å ha fått alt det såpass billig!God kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
Synes du har gjort alt rett jeg flink reservemamma om man kan si det slikNoe jeg i grunn syns er koselig , betyr jeg har gjort noe rett
Skal hun være bv for MJ da til hun kommer?Ja, hvis hun ikke gråter så
Beklager å høre det.Det hadde jo vært stas det.
Var altså pappa som laget mitt.
(og begge mine bestefedre er døde. Av mine fire besteforeldre som alle levde da jeg traff min mann er det bare min farmor som har fått treffe ungene mine, de andre døde før vi giftet oss)
Nei. Ikke så ofte. Har isen i fryseren men har ikke rørt denJeg
Jeg liker ikke kaffe men sikkert godt det og lager du ofte?
Takk vakre du ♡Synes du har gjort alt rett jeg flink reservemamma om man kan si det slik
Kanskje like greitNja ikke sjekket egentlig. Vet ikke helt hva jeg vil ha heller. Endte opp i sengen med mini og masse kynnere
Jeg er nok rar jeg da. Drømmer om å få gå overtid neste gangJa med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble født
Like greit egentlig går jeg over tiden blir jeg nok små gal!
Ja. Men planen var å strikke litt ogsåDet klarer du fint i dette tempo
Hvis hun kommer i natt så ellers så skal svigermor ha henne fra mandag avSkal hun være bv for MJ da til hun kommer?
Så spennende. Er jo ikke så lenge tilI august