Juni - skravletråden

God kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087 :eek:
 
Jenta mi. Hun blir ett år på tirsdag. Men feirer nå denne søndagen :)

Paracet er tatt men funker ikke :/
Håper det blir en fin feiring :) kjipt den ikke funker da :( før måtte Eg ta paracett med en gang jeg følte den var på vei for å overleve
 
God kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087 :eek:
Wow, det var tilbud ja:D
 
Ja, jeg skjønner det.. :/ ga nok for vår for å si det sånn.. men det er så og si det eneste jeg har kjøpt dyrt, eller den og en ny tripp trapp stol og madrass til Sengen vi fikk gratis da :p
Ja blir ofte sånn.
Skal se etter seng på finn, har de en fin i Oslo kjøper jeg det neste uke, skal uansett prøve å finne to juniorsenger der til naboen da ;) samt har jeg bestilt vugge av pappa og mangler da ikke veldig mye ;) det dyreste blir den vogna ;)
 
Du hat stått på ser jeg!

Keep it up, du klarer deg nok

Og jeg kan ikke strikke
Da må jeg sjekke ut selv :)
Det høres bra ut;)
Håper du også klarer. Det:)
 
Ja, det er liksom ikke så ofte så:) regner med hun er sliten når de kommer hjem. Jeg sendte med kveldsmat så hun skal være klar for sengen når hun kommer hjem.
Veldig greit det da :)
Håper hun sovner fort når hun kommer hjem da :)
 
Da må jeg sjekke ut selv :)
Det høres bra ut;)
Håper du også klarer. Det:)

Jeg er inne enda, men vi får se, det er tett og det er mange og det er aktivt på det leke-forumet....
 
Ja, det kan jo skje denne gangen også :)
Ja med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble født :p
Like greit egentlig ;) går jeg over tiden blir jeg nok små gal! :eek:
 
Jeg er inne enda, men vi får se, det er tett og det er mange og det er aktivt på det leke-forumet....
Ja, det er det. Har ikke fått sjekket enda jeg:p
Prøver å henge med litt på lekeforumet også.
 
Back
Topp