Oj det var billigGod kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj det var billigGod kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
Spent å se om jeg holder plassen trygtNærmer seg vel oppdatering nå
Hvilken farge er det?Ja.. snart ferdig med første foten
Nja ikke sjekket egentlig. Vet ikke helt hva jeg vil ha heller. Endte opp i sengen med mini og masse kynnereHar ikke ingredienser til å lage noe da?
Det kan den jo ikke nå!Nå skal vel ikke appen begynne å fuske vel
Håper du får slappet av litt nå daJa det kan man si
Nam nam. Oppskrift?Oreomilkshake er godt
Det kan den virkelig ikkeDet kan den jo ikke nå!
Venter i spenning?Sitter visst og oppdaterer topp 100 lista jeg....
Takk søte duTvi Tvi for deg
Får håpe du slipper detJa med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble født
Like greit egentlig går jeg over tiden blir jeg nok små gal!
Det var billig :OGod kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
ja helt syktOj det var billig
JadaHåper du får slappet av litt nå da
Om ikke send henne hit litt, den siste uken har bekkenløsningen blitt verre og verre uten at jeg faktisk har gjort noe for at de skal bli sånn, så må snakke med mannen om støvsuging, har funnet frem linker allerede hvor det står tydelig over ting å unngå.Ja, det stemmer.
Håper hun venter noen år enda da. Håper dette svangerskapet virker som prevensjon. Virker slik
Fortjener det syns jegSatser på det da
Det må du gjøreMå inn se
Hehe, se der jaSatse på en kolikkunge eller noe sånn?
(eller, vi omtalte vår kolikkunge som prevensjon i praksis da vi tilbrakte en lørdagskveld sammen med tre andre unge par i vår alder. (min bror, og et par søskebarn av oss) Reelt sett spiste sju av oss og sju skravlet og spilte spill, jeg og mannen delte på ungen.... Men altså. Et av disse parene eksisterer ikke mer, og fikk ikke barn. De to andre fikk barn sånn ca 1 år etter denne kvelden....)
Tok imorges da jeg kjente den var på tur men smertene kom meg i forkjøpet tydeligvis. Regner med det blir verre imorgen. Men håper jeg tar feil har Øre nese hals time imorgen jeg må på og før jobbHåper det blir en fin feiring kjipt den ikke funker da før måtte Eg ta paracett med en gang jeg følte den var på vei for å overleve
Hvordan gikk det?Spent å se om jeg holder plassen trygt
Venter i spenning?