Er du spent?
Var det, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du spent?
Så koselig da .Så gøy
Ungene har mitt gamle lekehus. Det er ikke en permanent konstruksjon, den har henglser i hjørnene og vokduk som tak, pappa laget det til meg til fireårsdagen min.
Så braja helt sykt
Jada
Er den kommet?Må sjekke nyeste oppdatering
Wow! Så billig!God kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
Ja det var detFine premier som vanlig
Da får du kose deg så mye du kan
Blander bare vaniljeis, oreokjeks og melk i blenderen har ikke noen mål men det går mye is, bruker kanskje bare 3-4 oreokjeksNam nam. Oppskrift?
Har gjort detDet må du gjøre
Greit når man ikke trenger å kjøpe alt nytt syns jegJa blir ofte sånn.
Skal se etter seng på finn, har de en fin i Oslo kjøper jeg det neste uke, skal uansett prøve å finne to juniorsenger der til naboen da samt har jeg bestilt vugge av pappa og mangler da ikke veldig mye det dyreste blir den vogna
Ikke jeg. Men mannen kunne. Han er 18 år eldre enn henne. Jeg er kun 12 år eldre
Veldig stor forskjell.Kommer nok an på hvor kresen man er og krav man har, synes det er stor forskjell på vogner
Hvordan ligger du an?Var det, ja
De har jaggu ikke kommet hjem endaVeldig greit det da
Håper hun sovner fort når hun kommer hjem da
Godt med ny vogn?
Greit å ha noe nytt også syns jeg så lenge jeg ikke finner den perfekte brukte vogna
Ned fra 17. til 18. så det er close....Hvordan ligger du an?
Det har denEr den kommet?
Hva skal du spise?Påtide og lage seg kvelds
Ja, det er det. Har ikke fått sjekket enda jeg
Prøver å henge med litt på lekeforumet også.
Leste ikke veldig nøye. Var det krav denne gangen også?Ja det var det