Er den oppdatert?Sitter visst og oppdaterer topp 100 lista jeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den oppdatert?Sitter visst og oppdaterer topp 100 lista jeg....
Kanskje ikke så rart det da
Håper det blir en fin feiring kjipt den ikke funker da før måtte Eg ta paracett med en gang jeg følte den var på vei for å overleveJenta mi. Hun blir ett år på tirsdag. Men feirer nå denne søndagen
Paracet er tatt men funker ikke :/
Wow, det var tilbud jaGod kveld ! Sliten etter mye farting. Var på xxl på åpnings salg ! 7 par sko, en løpetights, 9 par sokker, og drikke flaske til 1087
Det er sant :/Men ganske lite produktivt....
Så absolutt. Er blitt beldig glad i kaffemilkshake jegOreoshake det er godt oreo er best i is og kaker
Ja det er greit om man skal henge med. Kjedelig å falle fra plassen de siste timeneMå vel gjøre det om det blir mer problemer
Det er sant :/
Ja blir ofte sånn.Ja, jeg skjønner det.. :/ ga nok for vår for å si det sånn.. men det er så og si det eneste jeg har kjøpt dyrt, eller den og en ny tripp trapp stol og madrass til Sengen vi fikk gratis da
Da må jeg sjekke ut selvDu hat stått på ser jeg!
Keep it up, du klarer deg nok
Og jeg kan ikke strikke
Ja det er det... skulle jo hatt jubilanten der.Det smaker ikke feil heller. Det som ER feil er at jeg er alene....
Det er ikke aktueltJa det er greit om man skal henge med. Kjedelig å falle fra plassen de siste timene
Veldig greit det daJa, det er liksom ikke så ofte så regner med hun er sliten når de kommer hjem. Jeg sendte med kveldsmat så hun skal være klar for sengen når hun kommer hjem.
Da må jeg sjekke ut selv
Det høres bra ut
Håper du også klarer. Det
Ja.. snart ferdig med første fotenDet blir vel bra
Ja det kan man siWow, det var tilbud ja
Ja med sterke kynnere nå, hatt det lenge samt at jeg mistet slimproppen osv fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro når kynnere kommer, merket at legen lettere skrev sykemeldingen når hun så når snuppa ble fødtJa, det kan jo skje denne gangen også
Ja, det er det. Har ikke fått sjekket enda jegJeg er inne enda, men vi får se, det er tett og det er mange og det er aktivt på det leke-forumet....
Nei det er ikke det. Personlig skulle jeg hatt 71 innlegg til i kveld så har jeg fått 12.000 innlegg akkuratDet er ikke aktuelt