Juni 2024

Da krysser vi fingre og tær for at denne blir positiv :hello2 Gode odds med den graderingen da.
Går på Cyclogest og testdag er om 16 dager, altså 16 juli. Det offentlige i Porsgrunn er vel kjent for å være de med senest testdag av alle :laughing002:rolleyes:
Vi får gjøre det:happy::nailbiting:
Man leser og leser på nettet om ting som kan gi håp. Jeg vet jo at 5AA blasto ikke er en garanti for graviditet, men det gir allikevel håp at studier viser at det er 63-65% sjanse for at det fester seg. Men allikevel kan man miste. Er så mange hindringer. Så første mål er jo to streker ♥️
Oi, 16 dager! Skal du teste før den tid selv?
Er det ditt første innsett? ♥️
 
Vi får gjøre det:happy::nailbiting:
Man leser og leser på nettet om ting som kan gi håp. Jeg vet jo at 5AA blasto ikke er en garanti for graviditet, men det gir allikevel håp at studier viser at det er 63-65% sjanse for at det fester seg. Men allikevel kan man miste. Er så mange hindringer. Så første mål er jo to streker ♥️
Oi, 16 dager! Skal du teste før den tid selv?
Er det ditt første innsett? ♥️
Med 2 streker er man et viktig steg nærmere ihvertfall :Heartred
Ja skal teste 9 dpo, vil som regel være mulig å få strek da hvis det er noe på gang.
Dette er det tredje innsettet mitt. Ble gravid på første men mistet 5+0. Det andre negativt. Blir spennende nå å følge med på oss alle :)
Hvis du blar på første siden i tråden her så ser du infoen til alle og hvordan det har gått med de som har fått testet hittil. Du kan skrive inn info hvis du også vil stå på den lista ☺️
 
Med 2 streker er man et viktig steg nærmere ihvertfall :Heartred
Ja skal teste 9 dpo, vil som regel være mulig å få strek da hvis det er noe på gang.
Dette er det tredje innsettet mitt. Ble gravid på første men mistet 5+0. Det andre negativt. Blir spennende nå å følge med på oss alle :)
Hvis du blar på første siden i tråden her så ser du infoen til alle og hvordan det har gått med de som har fått testet hittil. Du kan skrive inn info hvis du også vil stå på den lista ☺️
Litt usikker på hvordan jeg skal legge det inn, men skal prøve :)
 
Ja, hvis jeg hadde hatt tidligere test, hadde jeg rukket et nytt forsøk før de stengte for sommeren :/
Utrolig kjipt at det er sen testdag fra klinikken som avgjør det... Får du ikke melde fra når mensen kom heller?
Her sendte jeg melding når jeg fikk mensen og negativ test 10 dager etter innsett, og det godtok de selv om det var 6 dager før testdag.
 
Utrolig kjipt at det er sen testdag fra klinikken som avgjør det... Får du ikke melde fra når mensen kom heller?
Her sendte jeg melding når jeg fikk mensen og negativ test 10 dager etter innsett, og det godtok de selv om det var 6 dager før testdag.
Jeg gikk på utrogestan som utsatte mensen. Fikk ny behandlingsplan med en gang jeg meldte fra om negativ hjemmetest, og fikk beskjed om å slutte på medisinen. Da kom mensen. Og behandlingsplanen ble sendt i posten, ikke på Helsenorge, så den kom fram ei uke seinere.

Men nå når jeg har litt krøll med syklus etter første forsøk, tenker jeg at det kanskje var greit med en liten pause. Har hatt maks fertilitet på clearblue Advanced x2 denne syklusen, og positiv eggløsningstest på strimmel først i dag, på cd21 ¯\_(ツ)_/¯

IMG_4767.jpeg
 
Jeg gikk på utrogestan som utsatte mensen. Fikk ny behandlingsplan med en gang jeg meldte fra om negativ hjemmetest, og fikk beskjed om å slutte på medisinen. Da kom mensen. Og behandlingsplanen ble sendt i posten, ikke på Helsenorge, så den kom fram ei uke seinere.

Men nå når jeg har litt krøll med syklus etter første forsøk, tenker jeg at det kanskje var greit med en liten pause. Har hatt maks fertilitet på clearblue Advanced x2 denne syklusen, og positiv eggløsningstest på strimmel først i dag, på cd21 ¯\_(ツ)_/¯

Vis vedlegget 438745
Aah skjønner. Dumt at de bruker sneglepost, er vel få som rekker fryseforsøk to sykluser på rappen da:banghead:

Ser ut som det (endelig) er eggløsning på vei hos deg ja ☺️ Skal du ha neste forsøk i august?
 
Det høres ut som en fin plan! Og lurt å distrahere seg selv litt med sommerplaner osv :)

Skal nok starte testingen på fredag, 9 dpo :) Kjenner litt murring etter dette innsettet, og det gjorde jeg ikke sist. Så håper det er et bra tegn :smiley-angelic001
Ja bra tegn, håper det er babymurring! :Heartred :Heartred:Heartred
Her er jeg 12 dpo og IKM er i dag eller i morgen o_O
 
Aah skjønner. Dumt at de bruker sneglepost, er vel få som rekker fryseforsøk to sykluser på rappen da:banghead:

Ser ut som det (endelig) er eggløsning på vei hos deg ja ☺️ Skal du ha neste forsøk i august?
Vi fikk ingen egg på frys, så _kan_ hende vi ikke hadde rukket det uansett.

Neste behandlingsplan blir tidligst begynt 11/8.

Vi håper å kanskje klare det selv i sommer, men sjansene er jo lave. Har blitt gravid selv tre ganger før, men mistet alle gangene.
 
Vi fikk ingen egg på frys, så _kan_ hende vi ikke hadde rukket det uansett.

Neste behandlingsplan blir tidligst begynt 11/8.

Vi håper å kanskje klare det selv i sommer, men sjansene er jo lave. Har blitt gravid selv tre ganger før, men mistet alle gangene.
Da satser vi på naturlig graviditet i sommer på deg :Heartred Og selv om du har mistet før så trenger du ikke å miste igjen. Statistikken sier at ved 3 tidligere spontanaborter så er det fortsatt 75% sjangse for å beholde graviditet nr 4 :Heartred (Kilde: https://nhi.no/familie/graviditet/s...svangerskapet/gjentatte-spontanaborter?page=4
 
Håper på terminspire selv. I så tilfelle er det helt utrolig at det går an! Strekene er sterkere i dag. Hater meg selv litt for å teste tidlig, men hater også dagene uten testing.
Sterkere sa du?! Hva skjer med de testene dine da, veldig upålitelige :hilarious: Men det var jo gode nyheter!!

Pleier vanligvis teste fra 8 dpo, så det er ganske sprøtt at jeg har klart å holde meg unna nå:bag: 13 dpo, ingen tr men veldig mensmurringer, så det kjennes veldig ut som dagen før vanlig mens! Ahhh spenningen stiger!
 
Back
Topp