Juni 2024

Åh spennende, gratulerer som ruger! Da flytter jeg deg over! Satte du inn blastocyst?

Lykke til! Da er vi ganske likt i løypa! Skal jeg skrive deg på listen? :Heartred

Haha, tenkte egentlig jeg bare skulle snike litt dette innsettet, men nå er jeg her inne hver dag så du kan like gjerne skrive meg opp.. :hilarious:

TP - 34 - B2 - Innsett #2 fra IVF#2 - Porsgrunn - naturlig syklus, kun cyclogest

12 dpo idag. Hadde litt lyserosa blodstrimler i Cyclogesten i stad. Aldri hatt festeblødning før men kanskje det er det? :woot:
 
Offisiell test-dag idag :Heartpink
Masse lykke til videre til alle sammen!!

IMG_7603.jpeg
 
Jeg blir faktisk bekymret av forumet når det er så «mange» som mister i uke 7-8.
Forstår at det er tøft å se på alle som mister. Men du må huske på at på forum så er det gjerne oss som sliter og ikke får til med en gang. Flesteparten av gravide blir bare "oj plutselig gravid" og så går det helt fint. De er ikke på forumet her og de hører vi jo ikke noe fra. Så det ser mye verre ut enn det er. ❤️ Pust med magen og ta pause fra forumet om det her er stressende. Ta vare på deg selv.
 
Forstår at det er tøft å se på alle som mister. Men du må huske på at på forum så er det gjerne oss som sliter og ikke får til med en gang. Flesteparten av gravide blir bare "oj plutselig gravid" og så går det helt fint. De er ikke på forumet her og de hører vi jo ikke noe fra. Så det ser mye verre ut enn det er. ❤️ Pust med magen og ta pause fra forumet om det her er stressende. Ta vare på deg selv.
Kloke ord!!
 
Takk :love017 Blasto ja!

Når skal du teste igjen? Er spent på dine vegne :nailbiting:
Spennende :Heartred åh søt du er! Jeg har nå bestemt meg for å vente til torsdag. Venter mens i morgen eller onsdag, så hvis jeg fortsatt ikke har fått den på torsdag så tar jeg en test. Og inntil da skal jeg prøøøve å leve som normalt, trene, tenke på sommerferien som snart kommer, etc.
Hva med deg, når skal du teste?
 
Haha, tenkte egentlig jeg bare skulle snike litt dette innsettet, men nå er jeg her inne hver dag så du kan like gjerne skrive meg opp.. :hilarious:

TP - 34 - B2 - Innsett #2 fra IVF#2 - Porsgrunn - naturlig syklus, kun cyclogest

12 dpo idag. Hadde litt lyserosa blodstrimler i Cyclogesten i stad. Aldri hatt festeblødning før men kanskje det er det? :woot:
Stas, setter deg opp foreløpig på ruger så håper jeg du flyttes raskt over på gravid.
Ja jeg hadde spotting rundt ca 12 dpo da jeg var gravid med første - krysser fingre!
 
Spennende :Heartred åh søt du er! Jeg har nå bestemt meg for å vente til torsdag. Venter mens i morgen eller onsdag, så hvis jeg fortsatt ikke har fått den på torsdag så tar jeg en test. Og inntil da skal jeg prøøøve å leve som normalt, trene, tenke på sommerferien som snart kommer, etc.
Hva med deg, når skal du teste?
Det høres ut som en fin plan! Og lurt å distrahere seg selv litt med sommerplaner osv :)

Skal nok starte testingen på fredag, 9 dpo :) Kjenner litt murring etter dette innsettet, og det gjorde jeg ikke sist. Så håper det er et bra tegn :smiley-angelic001
 
Samme har jeg kjent, og støl/øm i lysken. Kjennes ut som livmora fylles opp eller strekker seg. Hadde innsett på onsdag, og stikkingen var verst i går på høyre side. Kan godt være Duphastonen, men jeg vet ikke.
Har ikke testet, kjenner det er ganske nervepirrende :dead:
Så spennende!! Har du hatt innsett før eller er det ditt første?

Blir spennende når du skal teste da, når har du tenkt til det? :)
 
Så spennende!! Har du hatt innsett før eller er det ditt første?

Blir spennende når du skal teste da, når har du tenkt til det? :)
Mitt første innsett, har hatt 3 insemineringer før uten hell. De fikk ut 5 egg, 2 befruktet og kun 1 ble blasto. Det ble gradert 5AA ved innsett, så de var da veldig fornøyde på Medicus♥️ Har testdag mandag om ei uke.
Jeg prøver å ikke ha særlig forhåpninger, men allikevel så er håpet der.
Hva slags type progesteron går du på? Og når har du testdag? :)
 
Samme har jeg kjent, og støl/øm i lysken. Kjennes ut som livmora fylles opp eller strekker seg. Hadde innsett på onsdag, og stikkingen var verst i går på høyre side. Kan godt være Duphastonen, men jeg vet ikke.
Har ikke testet, kjenner det er ganske nervepirrende :dead:
Vet ikke hva duphastonen er, men jeg har aldri reagert på noe som helst med progrestron i forkant. Tviler på det brått reagerer på ingenting i blant
Haha, tenkte egentlig jeg bare skulle snike litt dette innsettet, men nå er jeg her inne hver dag så du kan like gjerne skrive meg opp.. :hilarious:

TP - 34 - B2 - Innsett #2 fra IVF#2 - Porsgrunn - naturlig syklus, kun cyclogest

12 dpo idag. Hadde litt lyserosa blodstrimler i Cyclogesten i stad. Aldri hatt festeblødning før men kanskje det er det? :woot:
åååå, krysser alt jeg kan krysse❤️❤️
 
Like måte! :joyful: Syns denne ser veldig bra ut til å være på det stedet du er, kanskje egget festet seg rett etter innsett og akkurat den urinen var konsentrert og testen hadde ok med fargestoff for en gangs skyld:hilarious: Så gøy at det klaffet så fort, håper det er terminspire:Heartpink
Håper på terminspire selv. I så tilfelle er det helt utrolig at det går an! Strekene er sterkere i dag. Hater meg selv litt for å teste tidlig, men hater også dagene uten testing.
 
Vi satte inn et fra frys i mai, negativt. Så tenkte vi vente til august med det siste vi hadde på frys, men ombestemte oss i siste sekund og satt det inn nå i juni. Er det negativt blir det nytt uttak i aug/sept. Er 12 dpo i dag, har ikke testet ennå og kommer ikke til å gjøre det før etter tr eventuelt er sen. :bag: Så onsdag/torsdag blir spennende!
Sterkt å klare å holde seg unna! ❤️❤️
 
Vet ikke hva duphastonen er, men jeg har aldri reagert på noe som helst med progrestron i forkant. Tviler på det brått reagerer på ingenting i blant

åååå, krysser alt jeg kan krysse❤️❤️
Det er progesteon :) Ved inseminering brukte jeg Cyclogest, grisete greier.
Til vanlig, selv ved inseminering, så pleier jeg ca en uke før mens å ha «trykk» i skjeden. Kjenner ikke det denne gangen.
Skjønner at du har testet positivt, kjente du stikking? På en side eller begge? Gratulerer forresten♥️
 
Mitt første innsett, har hatt 3 insemineringer før uten hell. De fikk ut 5 egg, 2 befruktet og kun 1 ble blasto. Det ble gradert 5AA ved innsett, så de var da veldig fornøyde på Medicus♥️ Har testdag mandag om ei uke.
Jeg prøver å ikke ha særlig forhåpninger, men allikevel så er håpet der.
Hva slags type progesteron går du på? Og når har du testdag? :)
Da krysser vi fingre og tær for at denne blir positiv :hello2 Gode odds med den graderingen da.
Går på Cyclogest og testdag er om 16 dager, altså 16 juli. Det offentlige i Porsgrunn er vel kjent for å være de med senest testdag av alle :laughing002:rolleyes:
 
Back
Topp