Juni 2024

Sniker inn her. Jeg gikk på 10 mg prednisolon fra oppstart hormonstimulering til 5+0. Trappet da ned til 5 mg til 7+0, og så til 2,5 mg til 11+6, der jeg tok annenhver dag siste 2 ukene. Er nå i uke 14, alt så supert ut på OTUL og NIPT var normal. Fjerde graviditeten siden jeg startet med IVF, og nå kanskje endelig det går. Ser i hvert fall lovende ut så langt.
Gikk du på albyl e også?
 
Gikk du på albyl e også?
Gikk på Klexane fra syklusdag 1 til uke 7 (ble da tatt av fordi jeg fikk blødninger). Men ble vurdert til å være risikosvangerskap på OTUL (fyller snart 40, er første barn og IVF) og ble derfor satt på Albyl E fra uke 12 og ut graviditeten. Så jeg står på Albyl E nå ja.
 
Tror nok jeg mistet nettopp. Blod, klumper og smerter
Eller har du kommet så langt nå at du kan dra på UL å sjekke? Hjertet begynner å slå 5+4. Ikke alle som ser det da, men kan jo uansett få bekreftet at det er en graviditet i livmoren, fostersekk, embryostørrelse, etc.
 
Hva?! Og med så bra hcg tall! Det skjønner jeg ingenting av.
Jeg hadde også strålende hcg-tall i min graviditet, med kjempefin stigning. Jordmora sa «tenk om det er tvillinger». Men mistet i uke 9, MA.
Tror nok jeg mistet nettopp. Blod, klumper og smerter
Støtter veldig ultralyd, også fordi det utelukker rester hvis du har mistet, og er med på å sikre at du kan komme deg i form igjen raskere. Mange varme tanker herfra! Håper det ikke har gått som du tror, uansett vanskelig å oppleve blødninger.
 
Tok hcg i går som var helt perfekt! Dobbel stigning og gode verdier, så røk det nå. Hadde litt smerter, trodde det var bekkenet. Så kjente jeg blodet kom. Varte i ca 30-40 min. Nå har blodet avtatt og smertene er vekke. Legevakten bekreftet at en SA kan være så kort
Uff så forferdelig! Sjekke de med UL på legevakten?
 
Back
Topp