Trodde man måtte gå på det en stund?Jeg stoppet på prednisolon ved positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde man måtte gå på det en stund?Jeg stoppet på prednisolon ved positiv test
Nei, ikke når det ikke er noen indikasjon på at man skal gå på det. Jeg fikk det sammen med albyl e, og den gikk jeg på frem til 10+6.Trodde man måtte gå på det en stund?
Gikk du på albyl e også?Sniker inn her. Jeg gikk på 10 mg prednisolon fra oppstart hormonstimulering til 5+0. Trappet da ned til 5 mg til 7+0, og så til 2,5 mg til 11+6, der jeg tok annenhver dag siste 2 ukene. Er nå i uke 14, alt så supert ut på OTUL og NIPT var normal. Fjerde graviditeten siden jeg startet med IVF, og nå kanskje endelig det går. Ser i hvert fall lovende ut så langt.
Gikk på Klexane fra syklusdag 1 til uke 7 (ble da tatt av fordi jeg fikk blødninger). Men ble vurdert til å være risikosvangerskap på OTUL (fyller snart 40, er første barn og IVF) og ble derfor satt på Albyl E fra uke 12 og ut graviditeten. Så jeg står på Albyl E nå ja.Gikk du på albyl e også?
Hva?! Og med så bra hcg tall! Det skjønner jeg ingenting av. Kan du ta ny hcg i morgen og ny på mandag for å se om det stiger?Tror nok jeg mistet nettopp. Blod, klumper og smerter
Eller har du kommet så langt nå at du kan dra på UL å sjekke? Hjertet begynner å slå 5+4. Ikke alle som ser det da, men kan jo uansett få bekreftet at det er en graviditet i livmoren, fostersekk, embryostørrelse, etc.Tror nok jeg mistet nettopp. Blod, klumper og smerter
Jeg hadde også strålende hcg-tall i min graviditet, med kjempefin stigning. Jordmora sa «tenk om det er tvillinger». Men mistet i uke 9, MA.Hva?! Og med så bra hcg tall! Det skjønner jeg ingenting av.
Støtter veldig ultralyd, også fordi det utelukker rester hvis du har mistet, og er med på å sikre at du kan komme deg i form igjen raskere. Mange varme tanker herfra! Håper det ikke har gått som du tror, uansett vanskelig å oppleve blødninger.Tror nok jeg mistet nettopp. Blod, klumper og smerter
Tok hcg i går som var heltHva?! Og med så bra hcg tall! Det skjønner jeg ingenting av. Kan du ta ny hcg i morgen og ny på mandag for å se om det stiger?
Uff så forferdelig! Sjekke de med UL på legevakten?Tok hcg i går som var helt perfekt! Dobbel stigning og gode verdier, så røk det nå. Hadde litt smerter, trodde det var bekkenet. Så kjente jeg blodet kom. Varte i ca 30-40 min. Nå har blodet avtatt og smertene er vekke. Legevakten bekreftet at en SA kan være så kort
Åh sååå koselig! Fint å se et blinkende hjerteFikk se et blinkende hjerte idag, målt til 7+0, som den skulle
Veldig, veldig fintÅh sååå koselig! Fint å se et blinkende hjerte