Juni 2024

Kveldstesten 9 dpo ser bedre ut :love017
1000005998.jpg
 
Han sa de beste dagene å ta ut egg er mellom dag 10-12, men det kommer jo an på hvordan man respondere på medisiner etc. Første runde tok de ut på dag 16 (altfor sent - fordi de ikke gjorde UL i helg, jeg ble veldig irritert) fikk ut 8 egg, 7 befruktet, alle blastocyster, men så dårlig kvalitet at bare 1 kunne brukes. Runde 2 tok de ut på dag 11/12, 7 egg, 6 befruktet og 5 ble blastocyster!! Men det er legene som bestemme uttak..
Interessant, jeg tok ut på dag 18!
Jeg skal forhøre meg med han, få detaljer. Ta det videre med legene. Ble du gravid på noen av innsettene?
 
Interessant, jeg tok ut på dag 18!
Jeg skal forhøre meg med han, få detaljer. Ta det videre med legene. Ble du gravid på noen av innsettene?
Runde 1 ble jeg gravid på det ene blasto, men endte i MA i uke 5. Runde 2 ble jeg gravid og fikk baby, er nå i gang med de 5 blastoene på frys. Første forsøk endte i kjemisk graviditet, er i gang med andre forsøk nå.
Spør om eggene dine viser tegn til om de er tatt ut forsent
 
Runde 1 ble jeg gravid på det ene blasto, men endte i MA i uke 5. Runde 2 ble jeg gravid og fikk baby, er nå i gang med de 5 blastoene på frys. Første forsøk endte i kjemisk graviditet, er i gang med andre forsøk nå.
Spør om eggene dine viser tegn til om de er tatt ut forsent
Bra du fikk barn♥️ Og tusen takk for tips!
 
En embryolog fra Medicus ringte meg for å høre hvordan det gikk. Han fortalte meg at det er i snitt 3-4 innsett som skal til i min alder for å oppnå graviditet. Han anbefalte ikke endometrietesten i første omgang, men heller at de neste gang forsøkte seg på ICIS fordi i min alder kunne eggene bli stresset når de ble lagt sammen med sædceller over natten. Om de utførte ICIS så håpet de å få flere levedyktige blasto. Han sa og at 5AA i min alder var sjeldent og derfor et godt tegn, han hadde troen. Så da avventer jeg testen og går for ICIS neste gang, jeg kunne til og med be om akkurat han til å gjøre det. Vi betalte såpass mye at vi kunne be om hva vi ville, sa han.
Hvor gammel er du?
 
Runde 1 ble jeg gravid på det ene blasto, men endte i MA i uke 5. Runde 2 ble jeg gravid og fikk baby, er nå i gang med de 5 blastoene på frys. Første forsøk endte i kjemisk graviditet, er i gang med andre forsøk nå.
Spør om eggene dine viser tegn til om de er tatt ut forsent
Hvordan forløp kjemisk for deg om jeg kan spørre?
 
Hvordan forløp kjemisk for deg om jeg kan spørre?
Fikk veldig svake teststreker som økte lite i styrke. Tok hcg på 11 og 14 dpo, de var på 16 og 28 så veldig lavt og liten stigning. Fikk litt sterkere teststrek 15 dpo, men på 16 dpo hadde jeg nesten helt blank test igjen så da sluttet jeg på medisiner og begynte å blø 18 dpo.
 
Noen som har brukt Cyclogest til å forskyve mens? Funker det? Pleier å ha stabile sykluser på 26 dager. Har ikke fått mensen ennå, men det er jo pga cyclogesten. Så tenkte at dersom jeg nå går noen par dager ekstra på Cyclogest så får jeg forhåpentligvis mensen sent nok til at det kan funke med innsett i august.
 
Noen som har brukt Cyclogest til å forskyve mens? Funker det? Pleier å ha stabile sykluser på 26 dager. Har ikke fått mensen ennå, men det er jo pga cyclogesten. Så tenkte at dersom jeg nå går noen par dager ekstra på Cyclogest så får jeg forhåpentligvis mensen sent nok til at det kan funke med innsett i august.
Ja, Cyclogesten har både forskjøvet mens og mens har kommet når den skulle. Så både og
 
Noen som har brukt Cyclogest til å forskyve mens? Funker det? Pleier å ha stabile sykluser på 26 dager. Har ikke fått mensen ennå, men det er jo pga cyclogesten. Så tenkte at dersom jeg nå går noen par dager ekstra på Cyclogest så får jeg forhåpentligvis mensen sent nok til at det kan funke med innsett i august.
Jeg prøvde det utsatt den vel i 5 dager men så kom blødningen selv om jeg hadde tenkt utsette en dag til. Ofte har ikke blødning kom før jeg har slutta.
 
Noen som har brukt Cyclogest til å forskyve mens? Funker det? Pleier å ha stabile sykluser på 26 dager. Har ikke fått mensen ennå, men det er jo pga cyclogesten. Så tenkte at dersom jeg nå går noen par dager ekstra på Cyclogest så får jeg forhåpentligvis mensen sent nok til at det kan funke med innsett i august.
Når pleier du å sette ovitrielle ved fryseforsøk? Du kan jo også bare late som du fikk mens senere
 
Back
Topp