Juni 2024

Ja, Cyclogesten har både forskjøvet mens og mens har kommet når den skulle. Så både og
Når pleier du å sette ovitrielle ved fryseforsøk? Du kan jo også bare late som du fikk mens senere
Jeg prøvde det utsatt den vel i 5 dager men så kom blødningen selv om jeg hadde tenkt utsette en dag til. Ofte har ikke blødning kom før jeg har slutta.
Mente mtp om det forstyrrer syklusen etterpå, kan jeg regne med at den blir 26 dager som vanlig? Husker ikke hvordan det har vært andre ganger når mens har vært forsinket pga progesteron..
Hvis jeg klarer å forskyve syklusen sånn at jeg ikke har kommet lenger enn syklusdag 3 når jeg har time hos Medicus 2/8 så tror jeg at jeg kan få til et forsøk i august. Men hvis senere så rekker jeg ikke begynne på femar.
 
Mente mtp om det forstyrrer syklusen etterpå, kan jeg regne med at den blir 26 dager som vanlig? Husker ikke hvordan det har vært andre ganger når mens har vært forsinket pga progesteron..
Hvis jeg klarer å forskyve syklusen sånn at jeg ikke har kommet lenger enn syklusdag 3 når jeg har time hos Medicus 2/8 så tror jeg at jeg kan få til et forsøk i august. Men hvis senere så rekker jeg ikke begynne på femar.
ah jeg skjønner, ja jeg har hatt vanlig syklus etterpå ja
 
Mente mtp om det forstyrrer syklusen etterpå, kan jeg regne med at den blir 26 dager som vanlig? Husker ikke hvordan det har vært andre ganger når mens har vært forsinket pga progesteron..
Hvis jeg klarer å forskyve syklusen sånn at jeg ikke har kommet lenger enn syklusdag 3 når jeg har time hos Medicus 2/8 så tror jeg at jeg kan få til et forsøk i august. Men hvis senere så rekker jeg ikke begynne på femar.
Jeg vet ikke om det var progesteron eller andre medisiner som forstyrret min syklus, men hadde innsett i slutten av mai og hadde forsinka eggløsning med ca 7-8 dager
 
Min syklus har vært stabil på 28-30 dager, men etter jeg startet med IUI i november i fjor så har syklusen min blitt forkortet. Vet ikke hvordan min syklus er nå etter første uttak med IVF. Så om jeg rekker uttak og innsett i august så får det bli bonus. Men har vært inne på tanken med å utsette mens med Cyclogest for å få det til å klaffe med jobb
 
Vanlig å plutselig få skikkelig vondt i korsryggen i uke 5?
Jeg fikk veldig vondt i korsrygg og hofte i uke 5. Tenkte at det var i overkant tidlig med bekkenproblemer, men varte snaut 2 uker og så gikk det over. Er nå i uke 13 og har kommet litt tilbake igjen siste dagene.
 
Min syklus har vært stabil på 28-30 dager, men etter jeg startet med IUI i november i fjor så har syklusen min blitt forkortet. Vet ikke hvordan min syklus er nå etter første uttak med IVF. Så om jeg rekker uttak og innsett i august så får det bli bonus. Men har vært inne på tanken med å utsette mens med Cyclogest for å få det til å klaffe med jobb
Primolut utsetter også mensen det et sikrere enn clycogest .
 
Så er det sikkert!
Det gikk faktisk
5år, 64 pp, 5 uttak og 1 innsett fra frys med det eneste som det ble noe ut av ❤️
Vi er overlykkelige!!

1000004604.jpg
 
Jeg spurte selv da vi hadde satt inn 4 veldig bra embryo uten antydning til kjemisk engang. Da begynte jeg på 5 mg prednisolon og 75 mg albyl e 5 dager før innsett sammen med cyclogest og crinone. Jeg brukte Maigaard I Danmark :) alltid styrt syklus siden det var så å si umulig med tiden å få det til å klaffe.. så gikk på estradot fra januar til august :p
Hvor lenge gikk du på prednisolon?
 
Hvor lenge gikk du på prednisolon?
Sniker inn her. Jeg gikk på 10 mg prednisolon fra oppstart hormonstimulering til 5+0. Trappet da ned til 5 mg til 7+0, og så til 2,5 mg til 11+6, der jeg tok annenhver dag siste 2 ukene. Er nå i uke 14, alt så supert ut på OTUL og NIPT var normal. Fjerde graviditeten siden jeg startet med IVF, og nå kanskje endelig det går. Ser i hvert fall lovende ut så langt.
 
Back
Topp