Juni 2024

Noen andre som har vært syykt hormonelle når det har nærmet seg IKM?
Er i dag 10dpo, IKM er på tirsdag (pleier å ha 12 dagers lutealfase). Er en tikkende bombe, føler jeg må holde meg unna andre mennesker for ikke å si noe jeg angrer på. :smiley-angry007
Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg gruer meg til å teste. Har en dårlig følelse, er så lei av å stå og stampe og så kjipt å få (nok et) negativt resultat.
 
Noen andre som har vært syykt hormonelle når det har nærmet seg IKM?
Er i dag 10dpo, IKM er på tirsdag (pleier å ha 12 dagers lutealfase). Er en tikkende bombe, føler jeg må holde meg unna andre mennesker for ikke å si noe jeg angrer på. :smiley-angry007
Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg gruer meg til å teste. Har en dårlig følelse, er så lei av å stå og stampe og så kjipt å få (nok et) negativt resultat.H
Hvor lenge har dere forsøkt?❤️
 
Noen andre som har vært syykt hormonelle når det har nærmet seg IKM?
Er i dag 10dpo, IKM er på tirsdag (pleier å ha 12 dagers lutealfase). Er en tikkende bombe, føler jeg må holde meg unna andre mennesker for ikke å si noe jeg angrer på. :smiley-angry007
Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg gruer meg til å teste. Har en dårlig følelse, er så lei av å stå og stampe og så kjipt å få (nok et) negativt resultat.

Ja, kjenner meg så igjen. Man er så lei og nesten sikker på negativt utfall. Men likevel er det en reel sjangse for positivt utfall, og den usikkerheten er til å bli gal av. Må bare prøve å tenke at det kan bli en fin sommer med evt negativt utfall også, med vin og å være i god form ♥️
Når skal dere teste?
 
Noen andre som har vært syykt hormonelle når det har nærmet seg IKM?
Er i dag 10dpo, IKM er på tirsdag (pleier å ha 12 dagers lutealfase). Er en tikkende bombe, føler jeg må holde meg unna andre mennesker for ikke å si noe jeg angrer på. :smiley-angry007
Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg gruer meg til å teste. Har en dårlig følelse, er så lei av å stå og stampe og så kjipt å få (nok et) negativt resultat.
Ja, jeg er hormonell når IKM nærmer seg – griner lett og mye f.eks. :bom:crybaby2
 
Ja, kjenner meg så igjen. Man er så lei og nesten sikker på negativt utfall. Men likevel er det en reel sjangse for positivt utfall, og den usikkerheten er til å bli gal av. Må bare prøve å tenke at det kan bli en fin sommer med evt negativt utfall også, med vin og å være i god form ♥️
Når skal dere teste?
:Heartred
Er til å bli gal av ja. Hvis det er negativt så vil jeg bare vite det med en gang, så kan jeg ta meg et glass vin og gå videre med sommeren liksom!
Er 10dpo i dag, har IKM på tirsdag. Vingler frem og tilbake mht om jeg skal ta en test i dag eller ikke ..
 
Tok en test nå, som var negativ, ikke anydning til skygge engang. Tenker at jeg bare må innstille meg på at det ikke gikk..
 

Vedlegg

  • IMG_4916.jpeg
    IMG_4916.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 53
Back
Topp