Ja nå er jeg kjempe lettaHurra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå er jeg kjempe lettaHurra!!
Så godt å høre!Alt iorden en sprell levende baby. Den rørte på seg og hjerte slo.. blødning kom fra klexane og abyl og en plass i livmoren så må slutte på de med en gang. Men alt så bra ut.
Vis vedlegget 438537
Hurra så godt å høreAlt iorden en sprell levende baby. Den rørte på seg og hjerte slo.. blødning kom fra klexane og abyl og en plass i livmoren så må slutte på de med en gang. Men alt så bra ut.
Vis vedlegget 438537
Så godt å høre! Har tenkt på deg.Alt iorden en sprell levende baby. Den rørte på seg og hjerte slo.. blødning kom fra klexane og abyl og en plass i livmoren så må slutte på de med en gang. Men alt så bra ut.
Vis vedlegget 438537
Takk er så gla hausken ikke var reist på ferie..Så godt å høre! Har tenkt på deg.
gratulerer! Så utrolig gode nyheter! Krysser alt jeg kan for at det går bra fremover ogIdag fikk vi se ett bankende hjerte for første gang . Reken var 9 mm lang Alt føles veldig surrealistisk. Kan det virkelig gå på det 13. innsettet!?
Gratulerer så masseIdag fikk vi se ett bankende hjerte for første gang . Reken var 9 mm lang Alt føles veldig surrealistisk. Kan det virkelig gå på det 13. innsettet!?
Så gode nyheter! Gratulerer så mye!Idag fikk vi se ett bankende hjerte for første gang . Reken var 9 mm lang Alt føles veldig surrealistisk. Kan det virkelig gå på det 13. innsettet!?
For noen fantastiske nyheterIdag fikk vi se ett bankende hjerte for første gang . Reken var 9 mm lang Alt føles veldig surrealistisk. Kan det virkelig gå på det 13. innsettet!?
I
gratulerer! Så utrolig gode nyheter! Krysser alt jeg kan for at det går bra fremover og
Gratulerer så masse
Så gode nyheter! Gratulerer så mye!
Tusen takk alle sammenFor noen fantastiske nyheter
Krysser al jeg har for deg håper sånn vi lykkes begge to nå dette må bare gåIdag fikk vi se ett bankende hjerte for første gang . Reken var 9 mm lang Alt føles veldig surrealistisk. Kan det virkelig gå på det 13. innsettet!?
Takk Det må det!!Krysser al jeg har for deg håper sånn vi lykkes begge to nå dette må bare gå
Ja er ikke du bare 8 dpo i dag? Tror ikke noen har strek så tidligIngen strek på test i dag, men jeg vet det er for tidlig
Joda, er altfor tidlig. Hatt murringer i to dager, men i dag er jeg verken oppblåst, har murringer eller noe. Føler meg tom og normalJa er ikke du bare 8 dpo i dag? Tror ikke noen har strek så tidlig
Enda veldig tidlig … krysser fingrene for degJoda, er altfor tidlig. Hatt murringer i to dager, men i dag er jeg verken oppblåst, har murringer eller noe. Føler meg tom og normal
Sist hadde jeg skikkelige stikk som om det borret seg fastEnda veldig tidlig … krysser fingrene for deg
Kan enda komme..Sist hadde jeg skikkelige stikk som om det borret seg fast
Den store testdagen er endelig her! Og resultatet bleeee…. Negativt, dessverre. Ønsker meg selv bedre lykke til neste gang og satser på å få nytt innsett i august etter sommerstengtFlaming0 - 27 år - IVF#1 - Porsgrunn sykehus
Hadde egguttak i april med 11 egg, 6 befruktet som førte til 2 gode nok til å fryses. Hadde ikke ferskforsøk, men satte inn ett av de fryste egga nå fredag 14. juni og venter i spenning og rastløshet på testdag 16 dager senere som blir lørdag 29. juni!