Juni 2024

Det gikk veldig bra. Skulle ønske de fortslte litt mer om egget de setter inn. Er det perfekt? Ser de noe som ikke ser bra ut? Er det håp?
Vi fikk heller ikke noe info om egget som ble satt inn noe jeg tenkte mye på etterpå at hadde vært veldig kjekt å vite om! Men ut ifra samtalene vi har hatt med dem tidligere virker litt som de ikke kom til å sette inn egg de ikke har trua på
 
Vi fikk heller ikke noe info om egget som ble satt inn noe jeg tenkte mye på etterpå at hadde vært veldig kjekt å vite om! Men ut ifra samtalene vi har hatt med dem tidligere virker litt som de ikke kom til å sette inn egg de ikke har trua på
De setter aldri inn egg som ikke kan bli barn.
Og en liten tankevekker angående kvalitet.. jeg hadde 5 innsett og det var det dårligste som ble et barn :)
 
Det gikk veldig bra. Skulle ønske de fortslte litt mer om egget de setter inn. Er det perfekt? Ser de noe som ikke ser bra ut? Er det håp?
Jeg fikk kun beskjed om «egget er perfekt og har begynt å klekke». Men i likhet med deg, så skulle jeg ønske jeg fikk litt mer info. Sitter igjen med masse spørsmål. Fikk da bilde i portalen, men jeg har ikke greie på sånt, så den kunne like gjerne ha vært dårlig.
Har flere dager følt meg gravid, selv før innsett. Men i går kveld kom tvilen♥️ Og det samme dag som innsett. Jeg leter også etter symptomer, selv om det er altfor tidlig
 
Jeg fikk kun beskjed om «egget er perfekt og har begynt å klekke». Men i likhet med deg, så skulle jeg ønske jeg fikk litt mer info. Sitter igjen med masse spørsmål. Fikk da bilde i portalen, men jeg har ikke greie på sånt, så den kunne like gjerne ha vært dårlig.
Har flere dager følt meg gravid, selv før innsett. Men i går kveld kom tvilen♥️ Og det samme dag som innsett. Jeg leter også etter symptomer, selv om det er altfor tidlig
Ingen symptomer her. Leter etter stikkene jeg hadde sist, men ingenting. Synes oppriktig at dette er like ekkelt å gå gjennom selv om jeg har fått ett mirakelbarn før
 
De setter aldri inn egg som ikke kan bli barn.
Og en liten tankevekker angående kvalitet.. jeg hadde 5 innsett og det var det dårligste som ble et barn :)
Gjør de ikke? De har jo sagt noen ganger har jeg lest pp forum at de har sett fragmentering men likevel prøvd
 
Det gikk veldig bra. Skulle ønske de fortslte litt mer om egget de setter inn. Er det perfekt? Ser de noe som ikke ser bra ut? Er det håp?
Hvilken klinikk er du på?
Jeg har aldri fått noe særlig informasjon om eggets kvalitet tidligere annet enn at «det ser fint ut». Verken riksen eller Porsgrunn sa så mye om det. Er først nå som vi er privat at jeg har fått vite gradering.
 
Gjør de ikke? De har jo sagt noen ganger har jeg lest pp forum at de har sett fragmentering men likevel prøvd
Det kan godt være fragmentering og likevel være et embryo som har potensial for å bli barn


Feks en blasto gradert til 4BB er moderat kvalitet, men kan fortsatt bli barn selv om statistisk noe lavere sannsynlighet.
 
Hvilken klinikk er du på?
Jeg har aldri fått noe særlig informasjon om eggets kvalitet tidligere annet enn at «det ser fint ut». Verken riksen eller Porsgrunn sa så mye om det. Er først nå som vi er privat at jeg har fått vite gradering.
Jeg fikk faktisk gradering på de tre blastocystene i første forsøk på Riksen. Ved første innsett sa legen det helt av seg selv og på de to andre spurte jeg og fikk svar. I tillegg har jeg fått oversendt journalen derfra, for å ha med til privat klinikk, og der står scoring og kvalitet på alle embryoene, også de som ikke var bra nok til å fryses. På forsøket nå i april så ble det bare 3 dagers, men fikk da vite hvor mange celler det var, grad av fragmentering osv. Tror rett og slett man bare må spørre dem selv.
 
Huff fikk blod på papirer nå i kveld når jeg var på do , er 7+3 og då ett bankende hjerte på mandag. Men var bare litt og så litt brunt. Bruker jo clycogest . Huff sendt melding til hausken fikk litt panikk .. håper han svarer før ferien nå
Håper det ikke er noe alvorlig! Skjønner godt at du uroer deg :Heartred Umulig å ikke gjøre det. Husk at mange kan blø litt iløpet av et svangerskap, og at cyclogest kan gi skjøre slimhinner.
 
De setter aldri inn egg som ikke kan bli barn.
Og en liten tankevekker angående kvalitet.. jeg hadde 5 innsett og det var det dårligste som ble et barn :)
Hei! Sniker litt - har nettopp testet negativt etter å ha satt inn 7 blastocyster. 2 stk har vært 4AA, 1 stk 5AA, 2 stk 4AB og nå 1 stk 3AA. Alle har ekspandert og hatt optimal utvikling etter tining. Embryologene har vært veldig optimistiske, men ingen har blitt til noe. Har 2 blastoer gradert som 3BB igjen. Vurderer å sette inn begge samtidig. Husker du hvilken gradering/kvalitet det var på ditt embryo som ble barn? Leter etter solskinnshistorier nå…
 
Hei! Sniker litt - har nettopp testet negativt etter å ha satt inn 7 blastocyster. 2 stk har vært 4AA, 1 stk 5AA, 2 stk 4AB og nå 1 stk 3AA. Alle har ekspandert og hatt optimal utvikling etter tining. Embryologene har vært veldig optimistiske, men ingen har blitt til noe. Har 2 blastoer gradert som 3BB igjen. Vurderer å sette inn begge samtidig. Husker du hvilken gradering/kvalitet det var på ditt embryo som ble barn? Leter etter solskinnshistorier nå…
3BB <3 men med henne fikk jeg også prednisolon og albyl e.. :)
 
3BB <3 men med henne fikk jeg også prednisolon og albyl e.. :)
Det var fint å høre :) Kan jeg spørre om på hvilken indikasjon du fikk prednisolon og albyl-e? Når startet du opp de ulike behandlingen? Hadde du naturlig eller styrt syklus? Hvilken klinikk var du ved? Uff, det var mange spørsmål! Jeg har 3 barn som satt på første forsøk naturlig, ved første var jeg 33 og tredje 36 år. Er 40 nå. Prøvd i 2 år. Har aldri tidligere hatt problemer med å bli gravid, men nå er virker det umulig, selv med hjelp…
 
Det var fint å høre :) Kan jeg spørre om på hvilken indikasjon du fikk prednisolon og albyl-e? Når startet du opp de ulike behandlingen? Hadde du naturlig eller styrt syklus? Hvilken klinikk var du ved? Uff, det var mange spørsmål! Jeg har 3 barn som satt på første forsøk naturlig, ved første var jeg 33 og tredje 36 år. Er 40 nå. Prøvd i 2 år. Har aldri tidligere hatt problemer med å bli gravid, men nå er virker det umulig, selv med hjelp…
Jeg spurte selv da vi hadde satt inn 4 veldig bra embryo uten antydning til kjemisk engang. Da begynte jeg på 5 mg prednisolon og 75 mg albyl e 5 dager før innsett sammen med cyclogest og crinone. Jeg brukte Maigaard I Danmark :) alltid styrt syklus siden det var så å si umulig med tiden å få det til å klaffe.. så gikk på estradot fra januar til august :p
 
Så bra at du fikk time imorgen! Det er veldig skummelt med blødning, forstår at du er nervøs. Forhåpentligvis er det uskyldig ❤️
Ja håper virkelig det. Kom en gang til på papir litt frisk men så var det helt stopp igjen .. blir veldig spennende i morgen .. hadde noen blødninger med første de var heldigvis helt uskyldige . Så hat i grunn venta på det men trodde så lenge jeg fortsatte på progestron så kanskje jeg unngikk det nå.
 
Back
Topp