Tusen, tusen takkSå fin strek! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen, tusen takkSå fin strek! Gratulerer
De sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.Gratulerer som ruger! Og så fint at du fikk innsett! Sjekket de progrestron-nivået? Eller sa noe om det?
Så bra da. Er det til en privat klinikk da?Ja, embryoene ble fraktet til Norge i starten av juni, ble «bare» forsinket en syklus (føltes lenge men nå er jeg endelig i gang).
Ja Medicus Oslo, de samarbeider med eggbanken Ovumia i Finland spermen er fra min mann, men befruktningen ble gjort i FinlandSå bra da. Er det til en privat klinikk da?
Gratulerer så masseDenne er med morgenurin 14 DPO. Satt ovitrekke for 16 dager siden så vil driste meg til å si at dette må være babystrek
Vis vedlegget 438431
Kjempefin strekDenne er med morgenurin 14 DPO. Satt ovitrekke for 16 dager siden så vil driste meg til å si at dette må være babystrek
Vis vedlegget 438431
Jeg måtte sette alarmer/påminnelse på mobilen for alle medisinene, gikk helt i surr ellers. Nok å tenke påDe sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.
Men tror du ikke jeg glemte å sette cyglogesten i går kveld også la den frem før jeg pusset tenner for å sette den rett før jeg la meg i senga, siden man skal ligge i 20 min rett etterpå. Og der lå den fortsatt i dag morges jeg må ha fått en hjerneskade eller noe av alle hormonene heller noe, er helt i svime om dagen.
De sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.
Men tror du ikke jeg glemte å sette cyglogesten i går kveld også la den frem før jeg pusset tenner for å sette den rett før jeg la meg i senga, siden man skal ligge i 20 min rett etterpå. Og der lå den fortsatt i dag morges jeg må ha fått en hjerneskade eller noe av alle hormonene heller noe, er helt i svime om dagen.
PositivDenne skulle jeg ønske jeg fikk sist uke
Tenker dere denne er positiv eller akkurat ikke?
Vis vedlegget 438457
Krysser fingrene for degJeg ruger på et perfekt blasto som hadde begynt å klekke, som de sa fikk ingen på frys, så håper denne klorer seg fast
positivDenne skulle jeg ønske jeg fikk sist uke
Tenker dere denne er positiv eller akkurat ikke?
Vis vedlegget 438457
Da håper jeg slutten av juni blir bedre! Skal oppdatere lista i kveld@BabyAlma du kan skrive dette på lista Jeg rekker jo faktisk 2 forsøk i juni... Den forrige ble ikke-gravid, håper at det blir annerledes med tredje innsett
Skogsjente - 29 - B1 - Innsett #3 fra ICSI#1 - Porsgrunn - naturlig syklus
Gratulerer! Gikk innsettet fint?Jeg ruger…
Det forklarer forresten at jeg rotet litt - husker jo nå som du skriver det at du ikke ble gravid men skulle ha et nytt - ble plutselig litt forvirret over at du stod på ikke-gravid@BabyAlma du kan skrive dette på lista Jeg rekker jo faktisk 2 forsøk i juni... Den forrige ble ikke-gravid, håper at det blir annerledes med tredje innsett
Skogsjente - 29 - B1 - Innsett #3 fra ICSI#1 - Porsgrunn - naturlig syklus
Gratulerer! Gikk innsettet fint?
Flytter deg over