Juni 2024

Gratulerer som ruger! Og så fint at du fikk innsett! Sjekket de progrestron-nivået? Eller sa noe om det? ☺️
De sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.

Men tror du ikke jeg glemte å sette cyglogesten i går kveld også o_O la den frem før jeg pusset tenner for å sette den rett før jeg la meg i senga, siden man skal ligge i 20 min rett etterpå. Og der lå den fortsatt i dag morges :rolleyes:jeg må ha fått en hjerneskade eller noe av alle hormonene heller noe, er helt i svime om dagen.
 
Denne er med morgenurin 14 DPO. Satt ovitrekke for 16 dager siden så vil driste meg til å si at dette må være babystrek :Heartpink

IMG_7422.jpeg
 
De sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.

Men tror du ikke jeg glemte å sette cyglogesten i går kveld også o_O la den frem før jeg pusset tenner for å sette den rett før jeg la meg i senga, siden man skal ligge i 20 min rett etterpå. Og der lå den fortsatt i dag morges :rolleyes:jeg må ha fått en hjerneskade eller noe av alle hormonene heller noe, er helt i svime om dagen.
Jeg måtte sette alarmer/påminnelse på mobilen for alle medisinene, gikk helt i surr ellers. Nok å tenke på :Heartred
 
De sa ingenting om det, gjorde ingen direkte undersøkelser ut fra hva jeg fikk med meg. Og jeg glemte å spørre, pga det var litt styr med at de ikke så ordentlig, det var skygge pga tarminnhold og jeg hadde ikke nok i blæra etc så måtte drikke masse vann og vente 40 min før vi kunne prøve igjen. Men sykepleieren sa på telefon på mandag at de kunne se hvordan slimhinnen ser ut, dvs både tykkelse og «konsistens». Regner med at de hadde sagt noe dersom forholdene ikke så bra ut. Føles uansett bra å ha satt inn nå.

Men tror du ikke jeg glemte å sette cyglogesten i går kveld også o_O la den frem før jeg pusset tenner for å sette den rett før jeg la meg i senga, siden man skal ligge i 20 min rett etterpå. Og der lå den fortsatt i dag morges :rolleyes:jeg må ha fått en hjerneskade eller noe av alle hormonene heller noe, er helt i svime om dagen.

Kjedelig at det ble litt styr med innsettet, men alt er sikkert helt i orden ♥️ Typisk å nesten huske det, for så å glemme det.. Men tenker at det må jo gå bra hvis du fortsetter heretter ☺️
 
@BabyAlma du kan skrive dette på lista ☺️ Jeg rekker jo faktisk 2 forsøk i juni... Den forrige ble ikke-gravid, håper at det blir annerledes med tredje innsett ☺️

Skogsjente - 29 - B1 - Innsett #3 fra ICSI#1 - Porsgrunn - naturlig syklus
Det forklarer forresten at jeg rotet litt - husker jo nå som du skriver det at du ikke ble gravid men skulle ha et nytt - ble plutselig litt forvirret over at du stod på ikke-gravid :cool:
 
Back
Topp