Juni 2024

Gratulerer! Strimmeltester er absolutt ikke egnet for å si noe om hcg-nivå da det avhenger av vanninntak etc og kan variere veldig fra strimmel til strimmel. Ta ny test om to dager og se at du ser tydelig økning på testene fra i dag til da :) Enn så lenge, så er du nok gravid :Heartpink

Ja ok, tusen takk! Denne er tatt nå på kvelden så får prøve igjen med morgenurin. Hjelp så spennende!
 
Ja ok, tusen takk! Denne er tatt nå på kvelden så får prøve igjen med morgenurin. Hjelp så spennende!
Har du tatt Otrivelle før innsett? Den kan gi utslag på graviditetstest i 10-14 dager etter man har tatt den, tror jeg.

Hvis ikke ser jo dette kjempefint ut :Heartred
 
Har du tatt Otrivelle før innsett? Den kan gi utslag på graviditetstest i 10-14 dager etter man har tatt den, tror jeg.

Hvis ikke ser jo dette kjempefint ut :Heartred
Ja tok ovitrelle for 15 dager siden og fikk negativ test forrige uke så denne er nok ny:nailbiting:

Drister med til å ihvertfall være positiv til at det kanskje kan gå!
 
Ja tok ovitrelle for 15 dager siden og fikk negativ test forrige uke så denne er nok ny:nailbiting:

Drister med til å ihvertfall være positiv til at det kanskje kan gå!
Åååå, så bra! :Heartred Krysser fingrene!
 
Åh hjelpes!! Aldri fått en positiv test før og nå klarte jeg ikke å vente lenger.. satt inn blastocyst forrige mandag! Dere er mye flinkere til å tolke styrken på streker og sånt - er denne innafor 8 dager etter innsett?? Har ikke testedag før neste mandag!

Vis vedlegget 438409
8 dager etter innsett av blastocyst tilsvarer 13 dpo, og den streken er absolutt innafor! Veldig tydelig! Setter deg på gravid :Heartred
 
Da er jeg også endelig flyttet over på Ruger! De satte inn et perfekt 5AA blastocyst i dag. Testdato 5/7. Mannen er på Tons of rock hele uken så jeg er alene med unger, så skal prøve å glemme hele forsøket og tenke på andre ting, plutselig er det test dag!
 
Da er jeg også endelig flyttet over på Ruger! De satte inn et perfekt 5AA blastocyst i dag. Testdato 5/7. Mannen er på Tons of rock hele uken så jeg er alene med unger, så skal prøve å glemme hele forsøket og tenke på andre ting, plutselig er det test dag!
Åhh ventetiden er brutal!! Ordnet det seg med egget fra Finland til slutt?
 
Da er jeg også endelig flyttet over på Ruger! De satte inn et perfekt 5AA blastocyst i dag. Testdato 5/7. Mannen er på Tons of rock hele uken så jeg er alene med unger, så skal prøve å glemme hele forsøket og tenke på andre ting, plutselig er det test dag!

Gratulerer som ruger! Og så fint at du fikk innsett! Sjekket de progrestron-nivået? Eller sa noe om det? ☺️
 
Dagens test 12 dpo:happy:
IMG_8122.jpeg
 
Kontroll dag 11. Eggpose på 22 mm, slimhinne 7,6. Porsgrunn ringer meg i løpet av dagen, håper og tror det blir innsett på mandag ☺️
Oi 22 mm, da er den follikkelen veeeldig klar! Krysser fingrene for innsett - er det ikke over 7 mm de vil at slimhinnen skal være?
 
Back
Topp