Juni 2024

Hvordan er streken i dag Lillespøn? Skal jeg sette deg over på gravid? :Heartred
IMG_8044.jpeg

Er veldig fornøyd med streken idag :happy: Ja, sett meg gjerne på gravid❤️
 
Jeg har forstått det sånn at progesteron gjør at livmorslimhinne blir tykkere. Men du startet så snart du husket det og de setter vel uansett ikke inn egget hvis ikke alt ser greit ut på ultralyd? :Heartred
Sikker? Min blir alltid tynnere etter jeg starter med progrestron
 
Blir innsett denne uken. Gruer meg. Kan jeg være like heldig en gang til? Hvis innsettet failer så betyr det liksom at alt brått blit usikkert siden vi var heldig første gang. Er så redd og har ingen håp og samtidig masse håp.
Man blir jo så sårbar i denne prosessen :Heartred skjønner du føler på det! Men, tenker at hvis det gikk raskt med første barnet (hvis jeg forstår deg rett) så får dere det _mest sannsynlig_ til igjen, enten det er første, andre eller tredje forsøket. Krysser fingrene for deg! Hvilken dag skal du ha innsett?
 
18 DPO, sluttet på cyclogest på lørdag grunnet negative tester, litt blødning i går og i dag, men reagerte på at det var så lite. Tok derfor en tidligtest nå som viser en svak rosa strek. Litt forvirra her! Er jo altfor sent?
 
18 DPO, sluttet på cyclogest på lørdag grunnet negative tester, litt blødning i går og i dag, men reagerte på at det var så lite. Tok derfor en tidligtest nå som viser en svak rosa strek. Litt forvirra her! Er jo altfor sent?
Jo er jo litt sent, men mirakler skjer - ville bare startet på cyclogest igjen med en gang til du er sikker!
 
Åh hjelpes!! Aldri fått en positiv test før og nå klarte jeg ikke å vente lenger.. satt inn blastocyst forrige mandag! Dere er mye flinkere til å tolke styrken på streker og sånt - er denne innafor 8 dager etter innsett?? Har ikke testedag før neste mandag!
Gratulerer! Strimmeltester er absolutt ikke egnet for å si noe om hcg-nivå da det avhenger av vanninntak etc og kan variere veldig fra strimmel til strimmel. Ta ny test om to dager og se at du ser tydelig økning på testene fra i dag til da :) Enn så lenge, så er du nok gravid :Heartpink
 
Back
Topp