Juni 2024

Jeg ringte klinikken etter negativ test 13-15 dpo, og de sa jeg kunne slutte på progesteronstøtte og droppe blodprøve på testdag. Mensen kom dagen etter jeg slutta på progesteron. Fikk ny behandlingsplan i posten ganske raskt og starter neste forsøk i august.
Så bra. . Har de forandra noe til neste gang??
 
Jeg ringte klinikken etter negativ test 13-15 dpo, og de sa jeg kunne slutte på progesteronstøtte og droppe blodprøve på testdag. Mensen kom dagen etter jeg slutta på progesteron. Fikk ny behandlingsplan i posten ganske raskt og starter neste forsøk i august.
Og august skal bli vår måned! :Heartpink Vi skal begge juble i den gruppa, det har jeg bestemt nå! :happy:
 
Uff det virker så grusomt å gå gjennom alt dette som IVF medfører også at det ikke funker!!! Så brutalt altså.. kan liksom ikke se for meg at det IKKE skal gå nå som vi har gjort IVF, men det er veldig realitetsorienterende å lese alle sine erfaringer.. det må sies

Ja, det er hjerterått når spiren ikke vil sitte. Men for de aller fleste så blir det baby, noen av oss trenger bare flere forsøk ☺️
 
Samme skjedde med meg etter en kjemisk. Utrolig kjedelig med avbrutt. Men med meg ble neste syklus bedre ihvertfall, håper alt går fint i august ☺️
Håper det kommer seg til normalen igjen hos meg også :Heartpink Tenker å prøve selv med Letrozol mens vi venter til august

Ånei så kjipt! Så da blir det ikke innsett?
Blir ikke innsett før etter sommeren :( Slimhinnen skal være minst 7mm for å sette inn og jeg får mest sannsynlig ikke eggløsning før om 4 dager. Da rekker jeg ikke før sommerstengt. Så jeg får prøve å nyte sommeren så godt jeg kan:happy:
 
Håper det kommer seg til normalen igjen hos meg også :Heartpink Tenker å prøve selv med Letrozol mens vi venter til august


Blir ikke innsett før etter sommeren :( Slimhinnen skal være minst 7mm for å sette inn og jeg får mest sannsynlig ikke eggløsning før om 4 dager. Da rekker jeg ikke før sommerstengt. Så jeg får prøve å nyte sommeren så godt jeg kan:happy:
Utrolig kjipt! Håper du får en ordentlig god sommer da, med mye kjærestetid og lange sommerkvelder med vin og god mat!
 
IMG_8034.jpeg

9 dpo❤️
 
Tok hjemmetest i dag. Kunne ikke se noen antydning til strek. 9 dager siden innsett av 5 dagers blasto. Så da blir det blodprøve i morgen for å få bekreftet at det ikke gikk vår vei denne gangen heller. Og så får vi prøve igjen i august. ❤️
 
Tok hjemmetest i dag. Kunne ikke se noen antydning til strek. 9 dager siden innsett av 5 dagers blasto. Så da blir det blodprøve i morgen for å få bekreftet at det ikke gikk vår vei denne gangen heller. Og så får vi prøve igjen i august. ❤️
Ånei så kjipt! Hjerteløse de negative testene :Heartred Håper det går deres vei i august!
 
Back
Topp