Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det går sikkert helt fint. Jeg kunne sette den når som helst på dagen, er visst ikke like nøye når det ikke er egguttak.Da er eggløsningssprøyta satt! Hadde helt glemt det, kom hjem fra vin- og sushi kveld (ikke så veldig mye vin altså) og da var klokka 2230 skulle egentlig satt den kl 21. men jeg skal jo ikke ha noe egguttak så det går vel forhåpentligvis bra..? Skal sjekke med klinikken i morgen kanskje….
Ja det er normalt, østrogenet i de medisinene bygger opp slimhinnen og det gir gjerne mer utflod. Når blir det innsett?Flere her inne med styrt syklus? Er det er bra tegn at jeg har mye utflod når jeg tar estradot og progynova?
Gratulerer som ruger!Ruger på en kjempefin blastocyst Håper jeg klarer å holde meg til å teste på 10 dpo denne gangen!
Tusen takkGratulerer som ruger!
Åååh, som jeg unner dere detteHcg var på 2274 idag!! Med dobling hadde vi forventet rundt 1400 så det er jo helt topp. Nå er vi lengre enn noen gang tidligere. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, men foreløpig ser det veldig fint ut!
Sikkert slutten av neste uke. Har UL av slimhinne på fredag. Sliter dessverre med at den er for tynn, men det gikk jo fint med første barn. Da var slimhinnen 6-6,5 på kontroll men under 5,5 ved innsett. Kan bare ikke huske at det var så rennende utflod som nå. Føler trusen blir gjennomvåtJa det er normalt, østrogenet i de medisinene bygger opp slimhinnen og det gir gjerne mer utflod. Når blir det innsett?
GratulererIdag fikk jeg 3+ på digital
Gratulrer og du er i uke? (Husker ikke det burde jeg)Idag fikk jeg 3+ på digital
Takk! Jeg er 5+3 idag.Gratulrer og du er i uke? (Husker ikke det burde jeg)
Kanskje er utfloden et tegn på at slimhinnen er på vei å bli tykkere denne gang. Masse lykke til!Sikkert slutten av neste uke. Har UL av slimhinne på fredag. Sliter dessverre med at den er for tynn, men det gikk jo fint med første barn. Da var slimhinnen 6-6,5 på kontroll men under 5,5 ved innsett. Kan bare ikke huske at det var så rennende utflod som nå. Føler trusen blir gjennomvåt
Det er jo veldig braTakk! Jeg er 5+3 idag.
Du er rundt uke 6 nå, sant? Ikke så lenge til ul! (men føles lenge da..)Det er jo veldig bra
Ja er 6+2.. en uke i dag til ul neste onsdag 7+2.. tiden står stille føler jeg selv om jeg er opptatt..har så lyst på ul helst i morgen men får bare holde ut..Du er rundt uke 6 nå, sant? Ikke så lenge til ul! (men føles lenge da..)
Spennende med første forsøk etter så mange år med prøving! Håper dere lykkes fort, helst i denne runden allerede!Flaming0 - 27 år - IVF#1 - Porsgrunn sykehus
Hei på dere! Gratulerer så mye til alle dere som har blitt ruger, fått bekreftet graviditet og de som har kommet i gang med første behandling slik som meg Og masse lykke til videre til de som venter i spenning og de som må i gang med nytt forsøk eller innsett
Vet ikke helt hva man skriver etter navn, år, forsøk etc, da jeg er helt ny i forumet. Tenkte det var koselig å bli med på moroa og dele min reise her også etter å ha lusket rundt her i forumet de siste ukene I hvert fall så startet vi vår første IVF behandling nå i år etter å ha prøvd å få barn i 5 år. Hadde egguttak i april med 11 egg, 6 befruktet som førte til 2 gode nok til å fryses. Hadde ikke ferskforsøk, men satte inn ett av de fryste egga nå fredag 14. juni og venter i spenning og rastløshet på testdag 16 dager senere som blir lørdag 29. juni!
Tusen takk, håper også det Samtidig prøver jeg å holde forhåpningene lave, men det er lettere sagt enn gjort..Spennende med første forsøk etter så mange år med prøving! Håper dere lykkes fort, helst i denne runden allerede!
Flaming0 - 27 år - IVF#1 - Porsgrunn sykehus
Hei på dere! Gratulerer så mye til alle dere som har blitt ruger, fått bekreftet graviditet og de som har kommet i gang med første behandling slik som meg Og masse lykke til videre til de som venter i spenning og de som må i gang med nytt forsøk eller innsett
Vet ikke helt hva man skriver etter navn, år, forsøk etc, da jeg er helt ny i forumet. Tenkte det var koselig å bli med på moroa og dele min reise her også etter å ha lusket rundt her i forumet de siste ukene I hvert fall så startet vi vår første IVF behandling nå i år etter å ha prøvd å få barn i 5 år. Hadde egguttak i april med 11 egg, 6 befruktet som førte til 2 gode nok til å fryses. Hadde ikke ferskforsøk, men satte inn ett av de fryste egga nå fredag 14. juni og venter i spenning og rastløshet på testdag 16 dager senere som blir lørdag 29. juni!