Juni 2024

Jeg var litt overrasket over at de ville gå igang med eggløsningssprøyte allerede i morgen, med ledende follikkel på bare 15mm. Synes det var litt lite. Vanligvis har det vært en på minst 17-18 mm på syklusdag 10, og slimhinnen har som regel vært 11-13 mm. Han legen mente at det ikke hadde noe å si, sålenge follikkelen er over 14 mm og slimhinnen var over 7mm. Når man tar eggløsningssprøyta så blir kroppen og livmoren klar uansett. Men det føles liksom som om det er prematurt. Noen som har erfaringer med det?
 
Endelig 3+ , 6+1 i dag
IMG_3514.jpeg
 
Hvordan går det? :Heartred
Takk det går fint ❤️ Håper jeg får svar på prøven idag, men det kan fort bli imorgen. Har begynt å bli bittelitt kvalm på ettermiddagen når det er en stund siden jeg har spist, og er veldig trett hele tiden. Ellers lite symtomer. 5+2 idag. Hvordan går det med deg? Skikkelig urettferdig alt du må igjennom ❤️
 
Kan settes på gravid :D:Heartred noen som vet om klinikk i innlandet, evt i oslo som IKKE har stengt i hele juli eller??:shifty: Får ikke tidlig tidlig ultralyd før uke 10 pga sommerstengt kliklinikk
Oslo City legesenter kanskje? :)
 
Takk det går fint ❤️ Håper jeg får svar på prøven idag, men det kan fort bli imorgen. Har begynt å bli bittelitt kvalm på ettermiddagen når det er en stund siden jeg har spist, og er veldig trett hele tiden. Ellers lite symtomer. 5+2 idag. Hvordan går det med deg? Skikkelig urettferdig alt du må igjennom ❤️
Det går fint med meg, takk! :Heartred Gleder meg til vi er ute av limbo, akkurat nå lusker jeg bare rundt her på forumet :angelic: Forhåpentligvis kan vi komme oss videre i aug/sept.

Hcg var på 2274 idag!! :love7 :sad010 Med dobling hadde vi forventet rundt 1400 så det er jo helt topp. Nå er vi lengre enn noen gang tidligere. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, men foreløpig ser det veldig fint ut!
Ja!! Så fint å se! Gratulerer så mye!
Nå må det bare gå! Krysser fingrene for dere! :Heartred
Fint med litt gravidsymptomer da ;) Men håper ikke det blir veldig ille etterhvert. Klem til deg! :Heartred
 
Det går fint med meg, takk! :Heartred Gleder meg til vi er ute av limbo, akkurat nå lusker jeg bare rundt her på forumet :angelic: Forhåpentligvis kan vi komme oss videre i aug/sept.


Ja!! Så fint å se! Gratulerer så mye!
Nå må det bare gå! Krysser fingrene for dere! :Heartred
Fint med litt gravidsymptomer da ;) Men håper ikke det blir veldig ille etterhvert. Klem til deg! :Heartred
Tusen takk og klem til deg også ❤️ Håper dere kommer igang kjapt over sommeren!
 
Takk for alle tips, har sjekket de fleste og de var stengt, skal få sjekket resten nå:) Har snakket med fastlege så hun skulle prøve og få meg inn på offentlig sykehus for 7 ukerskontrollen, billigere det:angelic:
 
Da er eggløsningssprøyta satt! Hadde helt glemt det, kom hjem fra vin- og sushi kveld (ikke så veldig mye vin altså) og da var klokka 2230 :cool: skulle egentlig satt den kl 21. men jeg skal jo ikke ha noe egguttak så det går vel forhåpentligvis bra..? Skal sjekke med klinikken i morgen kanskje….
 
Da er eggløsningssprøyta satt! Hadde helt glemt det, kom hjem fra vin- og sushi kveld (ikke så veldig mye vin altså) og da var klokka 2230 :cool: skulle egentlig satt den kl 21. men jeg skal jo ikke ha noe egguttak så det går vel forhåpentligvis bra..? Skal sjekke med klinikken i morgen kanskje….
Det går helt sikkert bra! Hører jo om at klinikker har innsett både 5,6 og 7 dager etter eggløsningssprøyta, så litt slingringsmonn er det :)
 
Back
Topp