Gi det en dag tilTirsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gi det en dag tilTirsdag
Hvor sterk mener du? Få se Gratulerer med positiv test!!Er en veldig tydelig strek på rfsu test tidlig et dårlig tegn 9dpo?
Hei TP. Kjekt å se deg igjen!Hvor sterk mener du? Få se Gratulerer med positiv test!!
Like måte! Syns denne ser veldig bra ut til å være på det stedet du er, kanskje egget festet seg rett etter innsett og akkurat den urinen var konsentrert og testen hadde ok med fargestoff for en gangs skyld Så gøy at det klaffet så fort, håper det er terminspireHei TP. Kjekt å se deg igjen!
denne er jo positiv er den ikke??Hei TP. Kjekt å se deg igjen!
Kanskje. Kveldstesten er blenda. Prøver du igjen?Like måte! Syns denne ser veldig bra ut til å være på det stedet du er, kanskje egget festet seg rett etter innsett og akkurat den urinen var konsentrert og testen hadde ok med fargestoff for en gangs skyld Så gøy at det klaffet så fort, håper det er terminspire
Hæh?? Aldri sett en så sterk falsk negativ før isåfall! Det var veldig rart..Kanskje. Kveldstesten er blenda. Prøver du igjen?
Tørr nesten ikke å si det, men synes jeg ser en antydning til kryss her? Flere som ser eller har jeg streksyn?Tok en test nå, som var negativ, ikke anydning til skygge engang. Tenker at jeg bare må innstille meg på at det ikke gikk..
Blir høsten første forsøk eller har dere prøvd nå ? Tankekjøret, uroligheten og egentlig alt frem til termin … også alle bekymringene etter det ogHæh?? Aldri sett en så sterk falsk negativ før isåfall! Det var veldig rart..
Ja, vi er på prøver'n igjen, hadde glemt hvor mye tankekjør det er... Blir antageligvis nytt forsøk til høsten. Håper kveldstesten var den som var feil, og at du faktisk er gravid!
Seriøst? Var en annen på en annen tråd som sa det samme. Dere er søte!!Tørr nesten ikke å si det, men synes jeg ser en antydning til kryss her? Flere som ser eller har jeg streksyn?
Hæ, fikk du så sterk på morgenurin også blendahvit kveldstest? Veldig rartKanskje. Kveldstesten er blenda. Prøver du igjen?
Håper ikke jeg gir deg håp hvis det viser seg at det ikke er noe, men jeg mener bestemt å se en svak strek på den testenSeriøst? Var en annen på en annen tråd som sa det samme. Dere er søte!!
Stirret så lenge på den testen at jeg ikke helt hva jeg ser.
Har vært en skikkelig drittdag, allerede før den testen, så følte at den bare var bekreftelsen på at alt var dritt. Men, skal prøve å dra meg selv opp av gjørma og vente med å drukne sorgene i vin til testdato hvertfall.
Nei, ingen fare har innstilt meg på at den er negativ, men tenker at jeg ikke skal ta alle sorgene på forskudd i dag som allerede er en drittdag, er jo tross alt bare 10dpo og uffra det jeg forstår er det flere som tester negativt 10dpo og positivt 11-12dpo. Så får hvertfall vente med vinflaskaHåper ikke jeg gir deg håp hvis det viser seg at det ikke er noe, men jeg mener bestemt å se en svak strek på den testen
Blir spennende å se etterhvert, er alt for tidlig å konkludere ihvertfall ja. Håper dagen imorgen blir bedre
Fult mulig og enda teste positivt . Er en grunn for det heter test dag. Selv om vi alle tester før så er testdag test dag. Krysser alt jeg har for at det bare festa seg litt sentNei, ingen fare har innstilt meg på at den er negativ, men tenker at jeg ikke skal ta alle sorgene på forskudd i dag som allerede er en drittdag, er jo tross alt bare 10dpo og uffra det jeg forstår er det flere som tester negativt 10dpo og positivt 11-12dpo. Så får hvertfall vente med vinflaska
Ser også antydning til kryss herTok en test nå, som var negativ, ikke anydning til skygge engang. Tenker at jeg bare må innstille meg på at det ikke gikk..
GratulererDet lyser to streker. Krysser fingrene for at det holder i mål når det er testet såpass tidlig
Ser også antydning til kryss her
Blir høsten første forsøk eller har dere prøvd nå ? Tankekjøret, uroligheten og egentlig alt frem til termin … også alle bekymringene etter det og
Åh spennende, gratulerer som ruger! Da flytter jeg deg over! Satte du inn blastocyst?Da er jeg ruger av et pent lite embryo
Lykke til! Da er vi ganske likt i løypa! Skal jeg skrive deg på listen?Vi satte inn et fra frys i mai, negativt. Så tenkte vi vente til august med det siste vi hadde på frys, men ombestemte oss i siste sekund og satt det inn nå i juni. Er det negativt blir det nytt uttak i aug/sept. Er 12 dpo i dag, har ikke testet ennå og kommer ikke til å gjøre det før etter tr eventuelt er sen. Så onsdag/torsdag blir spennende!