Juni 2024

Her har det også vært god stigning, fra 59 til 178 på 46 timer. Det er dobling på 30 timer :)
Så bra. Kjempe flott…ikke hørt om noe blodprøve jeg kun hjemmetest , fastlegen snakte heller ikke om noe blodprøve.. de stoler fult og helt på de jeg har tatt hjemme.. Ultralyd 26 juni uke 7 og tidlig ultralyd i 5 august.. men ser jo ut som min tiger på testene . Så slapper i grunn av . 26 juni kan ikke kome fort nok. Kvalm , trøtt og utslitt så tyder jo på at det er noe. Er bare sykt spent på om ett eller to har festa seg, er jo en viss risiko siden jeg satt inn to.
IMG_3312.jpeg
IMG_3313.jpeg
 
Last edited:
Ja sorry litt uspesifikt spm kanskje.. Jeg tok ovitrelle på mandag som var, hadde egguttak idag og planlagt innsett førstkommende mandag.. hvilken dato går man ut ifra mtp dpo, testing og svangerskapsuke dersom dette skulle gå veien?
Den dagen egguttaket skjer er ovulation. Samme dag/kveld befruktes eggene, så dagen etter egguttaket er 1dpo. Hvis jeg har skjønt det rett :)
 
Ja sorry litt uspesifikt spm kanskje.. Jeg tok ovitrelle på mandag som var, hadde egguttak idag og planlagt innsett førstkommende mandag.. hvilken dato går man ut ifra mtp dpo, testing og svangerskapsuke dersom dette skulle gå veien?
Mandag er da 5 dpo å innsett av en blastocyst. :) man bør ha noe utslag på HCG 12 dpo dersom det skal kunne bli et barn. :)
 
Så bra. Kjempe flott…ikke hørt om noe blodprøve jeg kun hjemmetest , fastlegen snakte heller ikke om noe blodprøve.. de stoler fult og helt på de jeg har tatt hjemme.. Ultralyd 26 juni uke 7 og tidlig ultralyd i 5 august.. men ser jo ut som min tiger på testene . Så slapper i grunn av . 26 juni kan ikke kome fort nok. Kvalm , trøtt og utslitt så tyder jo på at det er noe. Er bare sykt spent på om ett eller to har festa seg, er jo en viss risiko siden jeg satt inn to. Vis vedlegget 437488Vis vedlegget 437489
Veldig fine tester! Det er ikke nødvendig med blodprøve, men jeg spurte selv om det fordi jeg har en historikk med spontanaborter, og har også hatt svangerskap utenfor livmoren. Så det var mest for egen del jeg ønsket å se om stigningen var normal. Når vi var på Riksen så var det alltid blodprøve, så jeg er vant til det og kan sammenligne med tidligere opplevelser.
Blir veldig spennede å høre om det er en eller to hos deg! Jeg er også veldig trett om dagen. Håper kvalmen din er overkommelig.
 
Veldig fine tester! Det er ikke nødvendig med blodprøve, men jeg spurte selv om det fordi jeg har en historikk med spontanaborter, og har også hatt svangerskap utenfor livmoren. Så det var mest for egen del jeg ønsket å se om stigningen var normal. Når vi var på Riksen så var det alltid blodprøve, så jeg er vant til det og kan sammenligne med tidligere opplevelser.
Blir veldig spennede å høre om det er en eller to hos deg! Jeg er også veldig trett om dagen. Håper kvalmen din er overkommelig.
oki, da forstår jeg. Jeg hadde ikke blodprøve sist heller…men skjønner godt at du vil sjekke da med den for historikken.. håper symptomene blir bedre etter vært, med første var jeg ikke kvalm i det hele tatt nå har det vært grusomt men litt bedre etter jeg kom hjem og ikke stresser med jobb.. håper vi begge får det bedre etter vært men har hørt kvalme , trøtthet og sliten osv som jeg er nå bare er positivt så håper det..
 
oki, da forstår jeg. Jeg hadde ikke blodprøve sist heller…men skjønner godt at du vil sjekke da med den for historikken.. håper symptomene blir bedre etter vært, med første var jeg ikke kvalm i det hele tatt nå har det vært grusomt men litt bedre etter jeg kom hjem og ikke stresser med jobb.. håper vi begge får det bedre etter vært men har hørt kvalme , trøtthet og sliten osv som jeg er nå bare er positivt så håper det..
Ja, tror definitivt at det er positivt med symptomer ❤️
 
10 DPO i dag og føler symptomene mine (murring/strekk) i magen og hovne bryster blir svakere. Kan der være egget satt, men slapp taket…? Håper ikke❣️ Noen som har opplevd det samme? Jeg begynner å bli tullete av å kjenne etter
 
10 DPO i dag og føler symptomene mine (murring/strekk) i magen og hovne bryster blir svakere. Kan der være egget satt, men slapp taket…? Håper ikke❣️ Noen som har opplevd det samme? Jeg begynner å bli tullete av å kjenne etter
Trenger ikke bety noe som helst.. :)
 
Så fint og se positive tester ❤️ Det unner jeg virkelig dere alle!

Synes det er skikkelig vanskelig å få dagene til å gå når man bare venter på telefon fra klinikken. Jeg er innstilt på at de ringer med dårlige nyheter, men man er jo likevel litt i «limbo» og dagene går seint.
 
Så fint og se positive tester ❤️ Det unner jeg virkelig dere alle!

Synes det er skikkelig vanskelig å få dagene til å gå når man bare venter på telefon fra klinikken. Jeg er innstilt på at de ringer med dårlige nyheter, men man er jo likevel litt i «limbo» og dagene går seint.
venter du på å få høre hvordan det går med eggene? for oss er det for tiden “no news is good news” så håper for all del telefonen IKKE ringer:smiley-angelic001 ingen telefon foreløbig så det betyr vel at minst ett av 13 egg er befruktet etter uttak!
 
Back
Topp