Uff så fælt å gå og vente med dårlig følelse. Krysser fingrene for degNegativ hjemmetest i dag, 14 dpo. Begynner å miste håpet litt nå. Blodprøve 18. juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så fælt å gå og vente med dårlig følelse. Krysser fingrene for degNegativ hjemmetest i dag, 14 dpo. Begynner å miste håpet litt nå. Blodprøve 18. juni
Tror det er individuelt. Jeg gikk 13 uker på cyclogest og merket aldri noe tegn til graviditeten.Hvordan skille bivirkningene fra Cyclogest fra graviditetssymptomer? Jeg blir småsprø av murring og hovne bryster. 7DPO
Jeg merker akkurat det samme som gravid som ikke. Så frustrerendeTror det er individuelt. Jeg gikk 13 uker på cyclogest og merket aldri noe tegn til graviditeten.
Utrolig vansklig og si. Veldig veldig svak ..krysser fingrene10 dpo og jeg har fått en bitteliten skygge på streken. Har nistirret altfor mye på denne testen idag Skygge eller er det noe der?
Har ikke tatt ovitrelle.
Vis vedlegget 437334
SpennendeTok første hcg prøve idag, får svar imorgen. Tror det ligger lavt, men stigningen på testene er i hvert fall fin. We shall see...
Masse lykke til med uttak på onsdag!Veeeldig spent på uttak på onsdag! Fikk en deilig cocktail med premedikasjon på resept så ser de forbereder meg på litt ubehag men sånn er det vel..
Har du fått svar?Tok første hcg prøve idag, får svar imorgen. Tror det ligger lavt, men stigningen på testene er i hvert fall fin. We shall see...
Uff, jeg føler så med deg! Jeg måtte ha telefonen på "ikke forstyrr" hele perioden sist, jeg fikk hjertebank hver gang det vibrerte i telefonen... Krysser fingrene for at begge holder seg hele veienSkuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
Tusen takk snille deg Du vet jo godt hvordan det er å få den vanskelige telefonen, så det var egentlig et godt råd! Jeg synes også det er altfor nervepirrende når det ringer… er litt sliten av skuffelser nå. Vi skal nok ha mye flaks om de holder hele veien denne gangen, men hvem vet, kanskje det er vår tur til å ha flaks nå..Uff, jeg føler så med deg! Jeg måtte ha telefonen på "ikke forstyrr" hele perioden sist, jeg fikk hjertebank hver gang det vibrerte i telefonen... Krysser fingrene for at begge holder seg hele veien
Krysser alt jeg har for degHcg var på 59 igår (15 dpo). Klinikken er fornøyd med det, og mener at siden vi satte in allerede dag 5 etter ovitrelle så kan det henge en dag eller to etter. Så det er jo litt samme teori som jeg selv hadde. Vi får se, ny blodprøve imorgen. Hjemmetestene stiger fortsatt fint.
Spennende, krysser alt jeg har for at det får bra. Gir de ikke oppdatering om hvordan det går?Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.