Juni 2024

Hcg var på 59 igår (15 dpo). Klinikken er fornøyd med det, og mener at siden vi satte in allerede dag 5 etter ovitrelle så kan det henge en dag eller to etter. Så det er jo litt samme teori som jeg selv hadde. Vi får se, ny blodprøve imorgen. Hjemmetestene stiger fortsatt fint.
 

Vedlegg

  • IMG_20240611_150819.jpg
    IMG_20240611_150819.jpg
    1,1 MB · Visninger: 54
Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
 
Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
Uff, jeg føler så med deg! Jeg måtte ha telefonen på "ikke forstyrr" hele perioden sist, jeg fikk hjertebank hver gang det vibrerte i telefonen... Krysser fingrene for at begge holder seg hele veien :Heartred
 
Uff, jeg føler så med deg! Jeg måtte ha telefonen på "ikke forstyrr" hele perioden sist, jeg fikk hjertebank hver gang det vibrerte i telefonen... Krysser fingrene for at begge holder seg hele veien :Heartred
Tusen takk snille deg ❤️ Du vet jo godt hvordan det er å få den vanskelige telefonen, så det var egentlig et godt råd! Jeg synes også det er altfor nervepirrende når det ringer… er litt sliten av skuffelser nå. Vi skal nok ha mye flaks om de holder hele veien denne gangen, men hvem vet, kanskje det er vår tur til å ha flaks nå.. ❤️
 
Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
Spennende, krysser alt jeg har for at det får bra. Gir de ikke oppdatering om hvordan det går?
 
Back
Topp