Juni 2024

Vanskelig å si, fordi sånt kan være så individuelt. Noen har mange eggposer og få egg. Noen har få eggposer og egg inni alle posene.

Justerte de medisinene dine, eller skal du fortsette med samme doser?

Jeg hadde ikke ultralyd før dag 9 og da var det ca 8-10 eggposer på hver side, tror jeg. Noen var for små, men de største var store nok til at det ble uttak på dag 13. Fikk bare ut 7 egg, det var forventa flere utfra antall eggposer.
Humhum.. ja ikke sant.. nei de justerte ingenting, sku fortsette med det samme fram til mandag som da blir sprøytedag 10

Man trenger jo strengt tatt bare ett fint, men kjekt med litt å gå på!
 
Testene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
 

Vedlegg

  • IMG_20240609_084234_edit_1755177820047279.jpg
    IMG_20240609_084234_edit_1755177820047279.jpg
    1,2 MB · Visninger: 65
Testene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Testene øker fint synes jeg, så håper embryoet bare var litt sen med å feste seg hos deg :Heartred
 
Testene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?
Jeg satte en halv dose ovitrelle ved insett.
 
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?
Jeg satte en halv dose ovitrelle ved insett.
❤️
Nei jeg testet ikke ut denne gangen da jeg ble brennt sist på en ultrasvak strek 14(!) dager etter ovitrelle (en hel). Så lenge har den aldri sittet i hos meg før. Men man ser jo fort hvilken vei det går da. Har aldri satt en halv dose, men vet at @Søskenprøveren har erfaring med det.
 
Testene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Følger med fra sidelinja her og håper så dette går veien for deg! Unner deg virkelig at det blir baby, du som har vært så fin og støttende for mange av oss i flere prøverunder ❤️
 
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?
Jeg satte en halv dose ovitrelle ved insett

Jeg har også tatt en halv dose to ganger etter insett, første 2 dager etter og så 4 dager etter det igjen og det har hengt litt igjen hos meg, men denne gang ble testene sterkere fra 5 dager siden siste halve dose og siden har de vært sterke og er 19-20 dpo nå ..men har testa mye for å være sikker på at den er ute... normalt har strekene blitt svakere etter ca 4 dager etter en halv dose
 
Last edited:
❤️
Nei jeg testet ikke ut denne gangen da jeg ble brennt sist på en ultrasvak strek 14(!) dager etter ovitrelle (en hel). Så lenge har den aldri sittet i hos meg før. Men man ser jo fort hvilken vei det går da. Har aldri satt en halv dose, men vet at @Søskenprøveren har erfaring med det.
Spennende...håper dås du er gravid nå. det hadde du virkelig fotjent. da hadde vi vært ca likt det hadde vært kjekt, vi har jo begge holdt på en stund.
 
Last edited:
Dagens test var litt sterkere igjen, men fremdeles veldig svak, 14dpo. Kjenner jeg blir litt sprø, og gleder meg til blodprøve i morgen for å forhåpentligvis få avklart om det er håp eller ikke.
 
Vanskelig å si, fordi sånt kan være så individuelt. Noen har mange eggposer og få egg. Noen har få eggposer og egg inni alle posene.

Justerte de medisinene dine, eller skal du fortsette med samme doser?

Jeg hadde ikke ultralyd før dag 9 og da var det ca 8-10 eggposer på hver side, tror jeg. Noen var for små, men de største var store nok til at det ble uttak på dag 13. Fikk bare ut 7 egg, det var forventa flere utfra antall eggposer.
Jeg hadde 33/34 eggposer på første og kun ut 12/13 egg. Så, heller kvalitet enn mange
 
Back
Topp