Sååå flotte tester! Gratulerer så myeMasse lykke til…jeg har testet hver dag..like sterke heldigvis .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå flotte tester! Gratulerer så myeMasse lykke til…jeg har testet hver dag..like sterke heldigvis .
Humhum.. ja ikke sant.. nei de justerte ingenting, sku fortsette med det samme fram til mandag som da blir sprøytedag 10Vanskelig å si, fordi sånt kan være så individuelt. Noen har mange eggposer og få egg. Noen har få eggposer og egg inni alle posene.
Justerte de medisinene dine, eller skal du fortsette med samme doser?
Jeg hadde ikke ultralyd før dag 9 og da var det ca 8-10 eggposer på hver side, tror jeg. Noen var for små, men de største var store nok til at det ble uttak på dag 13. Fikk bare ut 7 egg, det var forventa flere utfra antall eggposer.
9DPO er fortsatt tidlig da. krysser alt for deg.Negativ test 9 dpo. Mista litt håpet nå
Testene øker fint synes jeg, så håper embryoet bare var litt sen med å feste seg hos degTestene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Det er tidlig ja, håper det snur! Jeg hadde definitivt ikke hatt strek (annet en fra ovitrelle) på 9 dpo denne gangen.Negativ test 9 dpo. Mista litt håpet nå
Vi satser på det, et livredd for å miste igjenTestene øker fint synes jeg, så håper embryoet bare var litt sen med å feste seg hos deg
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?Testene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?
Jeg satte en halv dose ovitrelle ved insett.
Følger med fra sidelinja her og håper så dette går veien for deg! Unner deg virkelig at det blir baby, du som har vært så fin og støttende for mange av oss i flere prøverunderTestene stiger og jeg fikk positiv digital idag. Men kan ikke tro at jeg har mer enn 30-40 i hcg med disse strekene, hadde helst sett at de var sterkere (alle er tørket på bildet). Skal spørre om blodprøver når jeg melder inn positiv test imorgen.
Så fine tester. Testa du ut Ovitrellen?
Jeg satte en halv dose ovitrelle ved insett
Spennende...håper dås du er gravid nå. det hadde du virkelig fotjent. da hadde vi vært ca likt det hadde vært kjekt, vi har jo begge holdt på en stund.
Nei jeg testet ikke ut denne gangen da jeg ble brennt sist på en ultrasvak strek 14(!) dager etter ovitrelle (en hel). Så lenge har den aldri sittet i hos meg før. Men man ser jo fort hvilken vei det går da. Har aldri satt en halv dose, men vet at @Søskenprøveren har erfaring med det.
Gratulerer!!!Masse lykke til…jeg har testet hver dag..like sterke heldigvis .
Jeg hadde 33/34 eggposer på første og kun ut 12/13 egg. Så, heller kvalitet enn mangeVanskelig å si, fordi sånt kan være så individuelt. Noen har mange eggposer og få egg. Noen har få eggposer og egg inni alle posene.
Justerte de medisinene dine, eller skal du fortsette med samme doser?
Jeg hadde ikke ultralyd før dag 9 og da var det ca 8-10 eggposer på hver side, tror jeg. Noen var for små, men de største var store nok til at det ble uttak på dag 13. Fikk bare ut 7 egg, det var forventa flere utfra antall eggposer.
Endelig! Gratulerer så mye! Håper spiren sitter hele veien!@BabyAlma jeg kan settes som gravid