Juni 2024

Jeg var så fordøyd at jeg klarte å vente med testing til 12 dpo. Tenkte det skulle gi et klart svar, men... Det er strek, men den er svak. Negativ digital. Streken er sterkere enn den jeg hadde på same tid etter ovitrelle sist, men hvis det er noe så hadde jeg ventet sterkere test idag. Får se hvordan det ser ut imorgen. Gah! :arghh:
Krysser alt jeg har for at det bare festa seg litt sent. ❤️
 
Ny ultralyd her idag. Fortsatt bare 3 eggposer som er aktuell for uttak, som egentlig er alt for lite basert på resultat fra tidligere uttak. Riktignok en litt mer positiv lege enn sist gang, som sa at de aldri hadde kjørt meg igjennom dette duostim forsøket hvis de ikke hadde noe tro på at det kunne fungere ❤️ Fikk råd om å være realitetsorientert, men ikke miste håpet enda. Det tar jeg med meg!
 
Tydelig økning på test idag, så embryo har definitivt festet seg :nailbiting: Vi satte in blasto ganske tidlig (dag 5 etter ovitrelle), kanskje er det en forklaring på at det festet seg litt sent, altså at slimhinnen ble klar noen dag senere. 13 dpo idag (eller i hvert fall 8 dager etter innsett), testet først igår men hadde nok sett noe veldig svakt 11 dpo. Femte gangen jeg får positiv test, og med sen festing er det ingen jubel i hus ennå. Men håper gjør vi jo...
 
Last edited:
Tydelig økning på test idag, så embryo har definitivt festet seg :nailbiting: Vi satte in blasto ganske tidlig (dag 5 etter ovitrelle), kanskje er det en forklaring på at det festet seg litt sent, altså at slimhinnen ble klar noen dag senere. 13 dpo idag, testet først igår men hadde nok sett noe veldig svakt 11 dpo. Femte gangen jeg får positiv test, og med sen festing er det ingen jubel i hus ennå. Men håper gjør vi jo...
Ååh, håper for dere :smiley-angelic001
 
Tydelig økning på test idag, så embryo har definitivt festet seg :nailbiting: Vi satte in blasto ganske tidlig (dag 5 etter ovitrelle), kanskje er det en forklaring på at det festet seg litt sent, altså at slimhinnen ble klar noen dag senere. 13 dpo idag, testet først igår men hadde nok sett noe veldig svakt 11 dpo. Femte gangen jeg får positiv test, og med sen festing er det ingen jubel i hus ennå. Men håper gjør vi jo...
Så spennende! Jeg håper alt jeg kan for dere og håper det er deres tur nå :Heartpink :Heartpink
 
Melder meg inn her jeg.

Ruger.
Løven93 - 31 - Prøver på første - innsett nummer 4 - metformin, klexane, ovitrelle på innsett dagen og clycogest.
 
Tydelig økning på test idag, så embryo har definitivt festet seg :nailbiting: Vi satte in blasto ganske tidlig (dag 5 etter ovitrelle), kanskje er det en forklaring på at det festet seg litt sent, altså at slimhinnen ble klar noen dag senere. 13 dpo idag (eller i hvert fall 8 dager etter innsett), testet først igår men hadde nok sett noe veldig svakt 11 dpo. Femte gangen jeg får positiv test, og med sen festing er det ingen jubel i hus ennå. Men håper gjør vi jo...
Ååååh som jeg håper med deg:Heartred kom igjen nå lille spire :Heartred
 
Litt blandede følelser etter ultralyd igår (sprøytedag nr 7).. Fikk påvist to eggposer på venstre side og 1 i ok str på høyre side (og 6 små).. hadde jo forventet litt fler..? hva tenker dere?
 
Litt blandede følelser etter ultralyd igår (sprøytedag nr 7).. Fikk påvist to eggposer på venstre side og 1 i ok str på høyre side (og 6 små).. hadde jo forventet litt fler..? hva tenker dere?
Vanskelig å si, fordi sånt kan være så individuelt. Noen har mange eggposer og få egg. Noen har få eggposer og egg inni alle posene.

Justerte de medisinene dine, eller skal du fortsette med samme doser?

Jeg hadde ikke ultralyd før dag 9 og da var det ca 8-10 eggposer på hver side, tror jeg. Noen var for små, men de største var store nok til at det ble uttak på dag 13. Fikk bare ut 7 egg, det var forventa flere utfra antall eggposer.
 
Tydelig økning på test idag, så embryo har definitivt festet seg :nailbiting: Vi satte in blasto ganske tidlig (dag 5 etter ovitrelle), kanskje er det en forklaring på at det festet seg litt sent, altså at slimhinnen ble klar noen dag senere. 13 dpo idag (eller i hvert fall 8 dager etter innsett), testet først igår men hadde nok sett noe veldig svakt 11 dpo. Femte gangen jeg får positiv test, og med sen festing er det ingen jubel i hus ennå. Men håper gjør vi jo...
Gratulerer , håper vi begge lykkes nå ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_3303.jpeg
    IMG_3303.jpeg
    617,5 KB · Visninger: 51
Back
Topp