Juni 2024

Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
Skjønner at du er skuffet, jeg krysser alt for god utvikling på de to! Har du fått noen blastocyster ved tidligere uttak?
 
Tusen takk snille deg ❤️ Du vet jo godt hvordan det er å få den vanskelige telefonen, så det var egentlig et godt råd! Jeg synes også det er altfor nervepirrende når det ringer… er litt sliten av skuffelser nå. Vi skal nok ha mye flaks om de holder hele veien denne gangen, men hvem vet, kanskje det er vår tur til å ha flaks nå.. ❤️
Jeg håper så for deg at det er gulleggene! Måtte telefonen holde seg heeeelt rolig de neste dagene.

Noen vinner i lotto hver uke, det er ikke umulig :Heartpink
 
Negativ test i dag også. Ringte klinikken som mener det da ikke er noen sjanse for at jeg er gravid. Slutter på støttemedisin nå, men har bedt om å få ta blodprøven 18. juni uansett, for å være helt sikker og føle meg roligere inn i ferien. Har hatt sånn stikking og murring i eggstokkene, spesielt høyre, og lurer på om egget kan ha festet seg der. Skiller man likevel ut hcg om egget fester seg utenfor livmor?

Skulle få ny behandlingsplan fra sykehuset, så er spent på om de endrer på noe. Trolig oppstart i august.
 
Negativ test i dag også. Ringte klinikken som mener det da ikke er noen sjanse for at jeg er gravid. Slutter på støttemedisin nå, men har bedt om å få ta blodprøven 18. juni uansett, for å være helt sikker og føle meg roligere inn i ferien. Har hatt sånn stikking og murring i eggstokkene, spesielt høyre, og lurer på om egget kan ha festet seg der. Skiller man likevel ut hcg om egget fester seg utenfor livmor?

Skulle få ny behandlingsplan fra sykehuset, så er spent på om de endrer på noe. Trolig oppstart i august.
Ja, du hadde fått utslag på hcg hvis det hadde festet seg utenfor livmor. Stikkingen kan nok komme av stimuleringen du har vært igjennom. Men fint å blir betrygget med blodprøve. Veldig trist at det ikke gikk denne gangen, mange klemmer ❤️
 
Var hos Medicus i dag for å se ann når de tenkte jeg skal sette ovitrelle. Men eggløsning var skjedd av seg selv på søndag. Dag 10 i syklusen. Men siden alt så fint ut så blir det innsett av siste blasto på frys på fredag. ❤️ Så det ble plutselig litt tidligere enn forventet.
 
Spennende, krysser alt jeg har for at det får bra. Gir de ikke oppdatering om hvordan det går?

Tusen takk :Heartred Nei, de ringer bare hvis det er dårlige nyheter. Ellers venter de 6 dager.

Statistikern skrev:
Skjønner at du er skuffet, jeg krysser alt for god utvikling på de to! Har du fått noen blastocyster ved tidligere uttak?

Ja, det var nedsig etter gode tilbakemeldinger på siste ultralyd. Nei, desverre, og derfor har jeg også blitt veldig forventningsstyrt på at det nok blir vanskelig med bare to egg ut. Første uttak hadde jeg 3 ut, 3 befruktet, 1 ble faktisk blasto men av så dårlig kvalitet at det ble forkastet. Andre uttak var det to ut, et befruktet men sluttet å dele seg etter noen dager. Det har vært planlagt totalfrys alle uttakene så deforsøker å dyrke til blasto uansett. Denne runden ble det altså to ut. Håper sånn på flaks :Heartred

Kinelill skrev:
Jeg håper så for deg at det er gulleggene! Måtte telefonen holde seg heeeelt rolig de neste dagene.

Noen vinner i lotto hver uke, det er ikke umulig :Heartpink

Tusen takk snille deg! Jeg håper med alt jeg har :Heartred Dagene blir lange, de har faktisk ikke ringt før dag 5 de to siste uttakene heller, selvom det var bad news! Blir også spennende å følge deg videre etter sommeren :Heartblue
 
Blodprøve nr 2 er tatt, og venteleken er i gang igjen. Svaret bør komme i løpet av ettermiddagen. Men dagens test var veldig fin, endelig en som så ut som noe jeg ville forvente på 4+3. Damen på legekontoret var veldig søt og fortalte om sine egne lave hcg-verdier som hadde gått bra. Så fort man åpner den døra er det overraskende mange damer som har vært igjennom samme prosess, det føles litt mindre ensomt.
 
Steget fra 97 til 319! UL om 3 uker!
Her har det også vært god stigning, fra 59 til 178 på 46 timer. Det er dobling på 30 timer :)

Gratulerer!! Så spennende:Heartred Lytt til kroppen, ikke push på kreftene så krysser vi fingrene med dere!

Her ble det 13 egg på uttak idag! 14 var visst grensa for totalfrys så føler meg veeeldig heldig der!! Planlagt innsett på mandag hvis alt går som planlagt :knegg:
 
Back
Topp