Ja, ligger en post om det ovenfor din Det ligger litt lavt, men klinikken er positiv hvis det har doblet seg til imorgen. Skal ta ny prøve da, som jeg får svar på på torsdag.Har du fått svar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ligger en post om det ovenfor din Det ligger litt lavt, men klinikken er positiv hvis det har doblet seg til imorgen. Skal ta ny prøve da, som jeg får svar på på torsdag.Har du fått svar?
TakkKrysser alt jeg har for deg
Skjønner at du er skuffet, jeg krysser alt for god utvikling på de to! Har du fått noen blastocyster ved tidligere uttak?Skuffet etter uttak, vi hadde håpet på fire ut men fikk bare to. Det gir veldig dårlige odds basert på resultater fra tidligere uttak. Nå er det bare den vanskelige ventetiden de neste seks dagene der laben prøver å dyrke til blasto, og vi håper telefonen ikke ringer før.
Jeg håper så for deg at det er gulleggene! Måtte telefonen holde seg heeeelt rolig de neste dagene.Tusen takk snille deg Du vet jo godt hvordan det er å få den vanskelige telefonen, så det var egentlig et godt råd! Jeg synes også det er altfor nervepirrende når det ringer… er litt sliten av skuffelser nå. Vi skal nok ha mye flaks om de holder hele veien denne gangen, men hvem vet, kanskje det er vår tur til å ha flaks nå..
Ja, du hadde fått utslag på hcg hvis det hadde festet seg utenfor livmor. Stikkingen kan nok komme av stimuleringen du har vært igjennom. Men fint å blir betrygget med blodprøve. Veldig trist at det ikke gikk denne gangen, mange klemmerNegativ test i dag også. Ringte klinikken som mener det da ikke er noen sjanse for at jeg er gravid. Slutter på støttemedisin nå, men har bedt om å få ta blodprøven 18. juni uansett, for å være helt sikker og føle meg roligere inn i ferien. Har hatt sånn stikking og murring i eggstokkene, spesielt høyre, og lurer på om egget kan ha festet seg der. Skiller man likevel ut hcg om egget fester seg utenfor livmor?
Skulle få ny behandlingsplan fra sykehuset, så er spent på om de endrer på noe. Trolig oppstart i august.
Selve uttaket går ganske raskt, kanskje 10 min. Men så er det litt ventetid og informasjon både før og etterHvor lang tid tar et egguttak?
Hææ seriøst?!? Jeg var innstilt på MINST 1 time!!Selve uttaket går ganske raskt, kanskje 10 min. Men så er det litt ventetid og informasjon både før og etter
Det varierer veldig er mitt inntrykk. Alt fra 40 min til over 1 time.. spørs hvor mange eggposer du har. Hat 8 stykk eggutakk..Hvor lang tid tar et egguttak?
Mine har også vart maks 10-15 minutter, pluss litt venting før og etter.Hææ seriøst?!? Jeg var innstilt på MINST 1 time!!
10-20 minutter.Hvor lang tid tar et egguttak?
Spennende, krysser alt jeg har for at det får bra. Gir de ikke oppdatering om hvordan det går?
Statistikern skrev:Skjønner at du er skuffet, jeg krysser alt for god utvikling på de to! Har du fått noen blastocyster ved tidligere uttak?
Kinelill skrev:Jeg håper så for deg at det er gulleggene! Måtte telefonen holde seg heeeelt rolig de neste dagene.
Noen vinner i lotto hver uke, det er ikke umulig
Steget fra 97 til 319! UL om 3 uker!
Her har det også vært god stigning, fra 59 til 178 på 46 timer. Det er dobling på 30 timer