Juni 2024

venter du på å få høre hvordan det går med eggene? for oss er det for tiden “no news is good news” så håper for all del telefonen IKKE ringer:smiley-angelic001 ingen telefon foreløbig så det betyr vel at minst ett av 13 egg er befruktet etter uttak!
Jepp! Samme her, de ringer bare hvis det er dårlige nyheter. Men jeg hadde bare to egg ut, og har to uttak tidligere i år som har resultert i dårlige nyheter fra klinikken, altså ingen egg som klarte seg forbi dag 5. Er dermed veldig innstilt på samme beskjed denne gangen også, men er likevel så seige dager!

13 egg er jo er fantastisk utgangspunkt! Det blir nok bra!
 
Jepp! Samme her, de ringer bare hvis det er dårlige nyheter. Men jeg hadde bare to egg ut, og har to uttak tidligere i år som har resultert i dårlige nyheter fra klinikken, altså ingen egg som klarte seg forbi dag 5. Er dermed veldig innstilt på samme beskjed denne gangen også, men er likevel så seige dager!

13 egg er jo er fantastisk utgangspunkt! Det blir nok bra!

Jeg er optimistisk på dine vegne! Kanskje kanskje er alle gode ting er 3 ;) Når har du planlagt innsett?
Ja håper virkelig det går veien! Vi har prøvd i 1,5 år uten en eneste positiv test og begge to er friske så det er veldig rart og frustrerende!
 
Så fint og se positive tester ❤️ Det unner jeg virkelig dere alle!

Synes det er skikkelig vanskelig å få dagene til å gå når man bare venter på telefon fra klinikken. Jeg er innstilt på at de ringer med dårlige nyheter, men man er jo likevel litt i «limbo» og dagene går seint.
merkelig det dær for i det private ringer de hverdag og oppdaterer på status. Det synes jeg nesten er bedre for da vet en status..
 
Jeg er optimistisk på dine vegne! Kanskje kanskje er alle gode ting er 3 ;) Når har du planlagt innsett?
Ja håper virkelig det går veien! Vi har prøvd i 1,5 år uten en eneste positiv test og begge to er friske så det er veldig rart og frustrerende!
Tusen takk for det! Ja, vi håper på det! ❤️ Jeg har ikke planlagt innsett, begynner rett på stimulering igjen om et par dager for å makse fangsten på dette uttaket, så det blir eventuelt totalfrys om det skulle bli blastocyst denne gangen.

Det forstår jeg så godt, håper det løsner for dere nå med litt hjelp! Det var jo iallefall et veldig godt uttak høres det ut som, krysser fingrene for dere ❤️
 
Venter på oppstart
- BabyAlma - B3 - 7 fryseforsøk på nr. 3 (6 neg og 1 SA) - nå FER#1 med donoregg - Medicus Oslo/Ovumia Finland.

- J2854795 -

- lillespøn - 34 år - B2 - innsett nr 7 på søskenforsøk (FER) - naturlig syklus - UNN Tromsø - innsett uke 22

- Lillegull<33 -26 -B1 -Hausken - IVF#1- FER#1 Forhåpentligvis innsett i naturlig syklus

- C82 - B1 - Fryseforsøk nr 2 - Letrozol og Ovitrelle

- Kastetinniivfland - 31 år - Første IVF - St. Olavs - Egguttak 13/06 -

Løven93 - 31 - Prøver på første - innsett nummer 4 - metformin, klexane, ovitrelle på innsett dagen og clycogest.

- Sjof

Stimulerer
- Zyxl - B1 - 30 - IVF#3 - Akkumulering

Ruger
Otilde - 41 - B2 - PP4 - EL3.6 - IKM 19.6 - CFC - Solomamma

- Bkh - 33 - B2 - Hausken Lysaker - søskenforsøk #1 fryseforsøk i naturlig syklus - prolutex, prednisolon og klexane - innsett ca uke 24

Gravid
- Søskenprøveren 38, 1 barn, 4 negativ søskenforsøk, er i gang med 5 forsøk mai. Hausken Haugesund.

- TKW - 36 - B3 - FER#2 etter IVF#2 - innsett i naturlig syklus

- Statistikern - 36 - B1 - FER #1 fra IVF#4 - Hausken - plaquenil, cyclogest, prolutex, klexane (evt. ovitrelle) - innsett ca uke 22

- 30ish - b2 - Haugesund sykehus - ivf #5 (forrige ble avbrutt etter uttak) - satt opp til uttak/innsett i uke 25 - Synarella, Rekovelle og Ovitrelle.

- Skogsjente - 29 - B1 - Fryseforsøk 1 fra ICSI#1

Ikke-gravid
- 1984håp - 40 - UNN Tromsø - IVF#1 - B1 - Pergoveris og Ganirelix
Jeg har skrevet tidligere i tråden.

30 ish, b2 - ett embryo på frys fra første forsøk. Styrt syklus med estradot, progynova og cyclogest. Sliter med tynn slimhinne. Sist ble baby til på styrt syklus nr 3, men første innsett :)
 
Nå blir det litt testespam fra meg - syns denne var veldig fin idag :shy: 4+5.
 

Vedlegg

  • IMG_20240614_070522.jpg
    IMG_20240614_070522.jpg
    1,9 MB · Visninger: 61
I dag har vi fått satt inn siste embryo vi hadde på frys. Eggløsning skjedde naturlig denne runden så jeg slapp ovitrelle.

Så nå blir det spennende 10 dager fremover ❤️
 
Back
Topp