Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker deg fra ikm-grupper da vi begge prøvde på den vanlige måten. Føles som en evighet siden. Gratulerer så mye! Håper spiren graver seg godt ned
Tusen takk snille deg Etter 3 veldig psykisk belastende aborter så håper jeg sååå den klorer seg fast. Hvordan går det med deg?Husker deg fra ikm-grupper da vi begge prøvde på den vanlige måten. Føles som en evighet siden. Gratulerer så mye! Håper spiren graver seg godt ned
Masse lykke til, krysser fingreneI dag har vi fått satt inn siste embryo vi hadde på frys. Eggløsning skjedde naturlig denne runden så jeg slapp ovitrelle.
Så nå blir det spennende 10 dager fremover
Gratulerer så masse kjære du. Håper tankene dine holder seg positive hele veien og at du denne gangen, får gå hele veien til termin. Heier masse på deg!
Ja, ventetiden er skikkelig kjedelig. Jeg orker ikke å legge livet på is, så blir et glass vin eller to i kveld. Levde som normalt sist og det gikk bra. Men har 2,5 uke igjen på medisiner endaSpennende. Ventetiden er værst, masse lykke til .. jeg har første ul 26 juni og det føles uendelig lenge til det blir 7+2..
Tusen takkGratulerer så masse kjære du. Håper tankene dine holder seg positive hele veien og at du denne gangen, får gå hele veien til termin. Heier masse på deg!
Det skjønner jeg godt! Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangenTusen takk snille deg Etter 3 veldig psykisk belastende aborter så håper jeg sååå den klorer seg fast. Hvordan går det med deg?
Shit ja, spennende! Gratulerer som ruger!I dag har vi fått satt inn siste embryo vi hadde på frys. Eggløsning skjedde naturlig denne runden så jeg slapp ovitrelle.
Så nå blir det spennende 10 dager fremover
Kjempefin test! Dette ser veldig bra ut, krysser fingrene for at den sitter nå!!Nå blir det litt testespam fra meg - syns denne var veldig fin idag 4+5.
Jeg skal også ha UL på mandag! Så da er vi i samme rute! Er det blastocyst du skal sette inn?Syns tiden har gått veldig sent denne runden, lei av ventinga! Denne runden tester jeg ut akupunktur så ska dit i dag for andre gang, krysser fingrene for at det kan hjelpe på. UL på mandag, tror innsett blir den 24 eller 25
Utrolig spennende! Tenk at så mange har blitt gravide nå i juni, veldig koselig <3Så spennende blir samme
Uke som meg da antakelig. Jeg skal 26 juni. Blir det 7+2 for meg..
Har skrevet deg inn nå, hadde bare nicket ditt sist men så jeg ikke misforstår: du skal ha UL for vurdering av innsett den 21/6 ikke sant? så jeg ikke plasserer deg feilJeg har skrevet tidligere i tråden.
30 ish, b2 - ett embryo på frys fra første forsøk. Styrt syklus med estradot, progynova og cyclogest. Sliter med tynn slimhinne. Sist ble baby til på styrt syklus nr 3, men første innsett
Nei trenger ikke bety noe. Stort sett er symptomene så tidlig bare «bivirkninger» av progesteron tilskudd etc også har jeg skjønt. Ja man blir tullete, men ikke rart heller!10 DPO i dag og føler symptomene mine (murring/strekk) i magen og hovne bryster blir svakere. Kan der være egget satt, men slapp taket…? Håper ikke Noen som har opplevd det samme? Jeg begynner å bli tullete av å kjenne etter
Oi den var fin! Setter deg på gravid!
Tusen takkOi den var fin! Setter deg på gravid!
Så trist Er så hjerterått! Håper også du rekker et innsett til før sommeren!!Jeg kan settes på ikke-gravid.
Håper mensen kommer fort, så rekker jeg kanskje et innsett før sommerstengt.
Sant… Har lest meg litt mer opp på Ovitrelle og det er jo klassisk 10 dager før det begynner å falle. Leste at det kan gi bivirkninger i 2-3 uker. Og så er det progesteronet og egne hormoner. Har blir forkjøla i tillegg, så har bare ligger på sofaen i kveld og spist godteri.Nei trenger ikke bety noe. Stort sett er symptomene så tidlig bare «bivirkninger» av progesteron tilskudd etc også har jeg skjønt. Ja man blir tullete, men ikke rart heller!
Fy Søren så uheldig. Er så sykt redd for det samme. Men kan ikke annet enn og vente og se. Håper at du får nytt innsett i august og blir raskt gravidDet skjønner jeg godt! Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen
Tja, går helt ok her. Ble gravid 2 ganger av 4 innsett, men mistet begge. Senest nå forrige uke, MA 9+2. Håper vi kan få nytt innsett i august.
Så spennende! Skal sette inn en blasto ja, hva med deg?Jeg skal også ha UL på mandag! Så da er vi i samme rute! Er det blastocyst du skal sette inn?
Jeg tar også akupunktur. Har hatt gode erfaringer med det tidligere!
Ja blasto. Vi har 5 blastoer på frys laget med egg fra finsk donor. Er første innsett med donoregg, veldig spent på hvordan det går! Første innsett skulle egentlig vært i mai men ble utsatt pga noen blodprøver som den finske klinkkken hadde rotet med.Så spennende! Skal sette inn en blasto ja, hva med deg?