Juni 2024

IMG_7632.jpeg

Endelig positiv EL-test. Innsett på onsdag. Pliiiis, la det bli denne gangen❤️
 
Husker deg fra ikm-grupper da vi begge prøvde på den vanlige måten. Føles som en evighet siden. Gratulerer så mye! Håper spiren graver seg godt ned :Heartred
Tusen takk snille deg :Heartbigred Etter 3 veldig psykisk belastende aborter så håper jeg sååå den klorer seg fast. Hvordan går det med deg?
 
Tusen takk snille deg :Heartbigred Etter 3 veldig psykisk belastende aborter så håper jeg sååå den klorer seg fast. Hvordan går det med deg?
Det skjønner jeg godt! Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen :Heartred
Tja, går helt ok her. Ble gravid 2 ganger av 4 innsett, men mistet begge. Senest nå forrige uke, MA 9+2. Håper vi kan få nytt innsett i august.
 
I dag har vi fått satt inn siste embryo vi hadde på frys. Eggløsning skjedde naturlig denne runden så jeg slapp ovitrelle.

Så nå blir det spennende 10 dager fremover ❤️
Shit ja, spennende! Gratulerer som ruger! ❤️
Nå blir det litt testespam fra meg - syns denne var veldig fin idag :shy: 4+5.
Kjempefin test! Dette ser veldig bra ut, krysser fingrene for at den sitter nå!!
Syns tiden har gått veldig sent denne runden, lei av ventinga! :( Denne runden tester jeg ut akupunktur så ska dit i dag for andre gang, krysser fingrene for at det kan hjelpe på. UL på mandag, tror innsett blir den 24 eller 25 :happy:
Jeg skal også ha UL på mandag! Så da er vi i samme rute! Er det blastocyst du skal sette inn?
Jeg tar også akupunktur. Har hatt gode erfaringer med det tidligere!
Så spennende blir samme
Uke som meg da antakelig. Jeg skal 26 juni. Blir det 7+2 for meg..
Utrolig spennende! Tenk at så mange har blitt gravide nå i juni, veldig koselig <3
Jeg har skrevet tidligere i tråden.

30 ish, b2 - ett embryo på frys fra første forsøk. Styrt syklus med estradot, progynova og cyclogest. Sliter med tynn slimhinne. Sist ble baby til på styrt syklus nr 3, men første innsett :)
Har skrevet deg inn nå, hadde bare nicket ditt sist :) men så jeg ikke misforstår: du skal ha UL for vurdering av innsett den 21/6 ikke sant? :) så jeg ikke plasserer deg feil :)
 
10 DPO i dag og føler symptomene mine (murring/strekk) i magen og hovne bryster blir svakere. Kan der være egget satt, men slapp taket…? Håper ikke❣️ Noen som har opplevd det samme? Jeg begynner å bli tullete av å kjenne etter
Nei trenger ikke bety noe. Stort sett er symptomene så tidlig bare «bivirkninger» av progesteron tilskudd etc også har jeg skjønt. Ja man blir tullete, men ikke rart heller!
 
Nei trenger ikke bety noe. Stort sett er symptomene så tidlig bare «bivirkninger» av progesteron tilskudd etc også har jeg skjønt. Ja man blir tullete, men ikke rart heller!
Sant… Har lest meg litt mer opp på Ovitrelle og det er jo klassisk 10 dager før det begynner å falle. Leste at det kan gi bivirkninger i 2-3 uker. Og så er det progesteronet og egne hormoner. Har blir forkjøla i tillegg, så har bare ligger på sofaen i kveld og spist godteri.
 
Det skjønner jeg godt! Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen :Heartred
Tja, går helt ok her. Ble gravid 2 ganger av 4 innsett, men mistet begge. Senest nå forrige uke, MA 9+2. Håper vi kan få nytt innsett i august.
Fy Søren så uheldig. Er så sykt redd for det samme. Men kan ikke annet enn og vente og se. Håper at du får nytt innsett i august og blir raskt gravid :Heartbigred
 
Så spennende! Skal sette inn en blasto ja, hva med deg?:Heartpink
Ja blasto. Vi har 5 blastoer på frys laget med egg fra finsk donor. Er første innsett med donoregg, veldig spent på hvordan det går! Første innsett skulle egentlig vært i mai men ble utsatt pga noen blodprøver som den finske klinkkken hadde rotet med.
Legen pleier å mene at jeg er klar for eggløsningssprøyte når jeg er på UL syklusdag 10, så satser på at det er sånn denne gangen og. Leenge å vente!
Hvor ofte går du til akupunktur da?
 
Back
Topp