Juni 2023 ❤️

Æsj jeg gjorde kanskje noe dumt nå :( urinen var ikke spesielt konsentrert, men jeg var "så sikker" på at det skulle gå bra likevel... men streken er knapt synlig, de fleste som ikke har strekøyne ville kanskje tilogmed sagt negativ. Vet det er risikoen ved å teste tidlig. Måtte ha meg en god gråt i senga etterpå, jeg vil så gjerne at vi skal lykkes. Jeg tar en test til I ettermiddag, men det spørs om det var en streifer bare :( googler og føler "alle" får tydelige streker 10 dpo

Æsj jeg gjorde kanskje noe dumt nå :( urinen var ikke spesielt konsentrert, men jeg var "så sikker" på at det skulle gå bra likevel... men streken er knapt synlig, de fleste som ikke har strekøyne ville kanskje tilogmed sagt negativ. Vet det er risikoen ved å teste tidlig. Måtte ha meg en god gråt i senga etterpå, jeg vil så gjerne at vi skal lykkes. Jeg tar en test til I ettermiddag, men det spørs om det var en streifer bare :( googler og føler "alle" får tydelige streker 10 dpo
Åååå
Føler sånn med deg, kjære Høsteple :Heartpink
Håper håper håper den er sterkere igjen i kveld. :smiley-angelic001

Så god du er som klarer å spare urin :hello2 :knegg:

Det ble 16 egg ut her, så godt fornøyd med det :Heartpink Får bare håpe de er modne også. Og så snakker de om å ikke gjøre ICSI, kjenner jeg er litt skeptisk til det, men må jo bare stole på de :smiley-angelic001
Oi for en fangst! Det var jo kjempemange egg! Krysser fingrene for at alle er modne ❤️

Ånei! :( men jeg så strek på de andre testene du postet tidligere!! ❤️

Så god du er som klarer å spare urin :hello2 :knegg:

Det ble 16 egg ut her, så godt fornøyd med det :Heartpink Får bare håpe de er modne også. Og så snakker de om å ikke gjøre ICSI, kjenner jeg er litt skeptisk til det, men må jo bare stole på de :smiley-angelic001
Så bra resultat! :woot:

Nettopp ferdig på kontroll selv, folliklene har endelig vokst og det blir uttak på torsdag :joyful: Blir ikke sååå mange ut, har aldri hatt færre enn 10 ut, men blir sikkert lavere antall denne runden. Sånn er det når man er 40, er fornøyd om jeg får en fin blasto på frys :happy:

10 dpo på dagen var det nesten ikke synlig hos meg å jeg måtte bruke svart/hvitt for å se noe som helst på kamera. Men kl 17 den ettermiddagen så var streken tydelig. Så kommer veldig ann på om du tester sterkest på morgen/kveld?

Kontroll i dag på dag 12 med progynova. Avbrutt pga en stor folikkel /cycste på 14 mm. Har aldri hørt at de har sett cyste før, så er antagelig en folikkel. Slimhinnen var 8, så de mente det var sånn sett bra.æ nok (Jeg mente den var litt tynn..)
Ny plan : innsett i naturlig syklus. Fikk beskjed om at jeg skulle prioriteres på Riksen.

Legen mente jeg nå ville få eggløsning, når jeg stopper med progynova. Noen med erfaring ang dette? Hvordan skal jeg planlegge innsett i naturlig syklus nå…?

Har du vært på kontroll enda i dag?
Ja, var egentlig ikke så veldig oppløftende :confused:

V: 19, 15, 12, 2x9, 2x7
H: 2x9, 2x7

Er satt opp til uttak på torsdag, de håper at kanskje de to på 9 kommer med. Høyre side var visst bare å glemme. Er kjemperart, for det er der jeg stort sett har hatt flest, men de har bare ikke respondert så bra på stimuleringen.

Vi fikk tilbud om/diskuterte inseminering også, men vi har hatt det to ganger før, og det har aldri ført til noe som helst. Endte til slutt på uttak, så får vi se. Vi har jo aldri hatt gode nok egg til å sette tilbake ved de tre andre IVF forsøkene, så kjenner jeg er litt motløs og planlegger allerede neste forsøk. Men, vi kan jo og være heldige og få ut 5 egg på torsdag!

Er satt opp til uttak på torsdag, de håper at kanskje de to på 9 kommer med. Høyre side var visst bare å glemme. Er kjemperart, for det er der jeg stort sett har hatt flest, men de har bare ikke respondert så bra på stimuleringen.

Vi fikk tilbud om/diskuterte inseminering også, men vi har hatt det to ganger før, og det har aldri ført til noe som helst. Endte til slutt på uttak, så får vi se. Vi har jo aldri hatt gode nok egg til å sette tilbake ved de tre andre IVF forsøkene, så kjenner jeg er litt motløs og planlegger allerede neste forsøk. Men, vi kan jo og være heldige og få ut 5 egg på torsdag!
Åh, så dumt!
Krysser alt for at det kan bli 5 egg på dere :Heartpink

Krysser alt for at du får ut mange fine egg :) <3

Da blir det litt endring for meg ved innsett i august :styrt syklus for første gang med progynova, så albyl e, prednisolon sammen med oppstart av cyclogest. Kjenner jeg ble litt roligere i kroppen med en gang med nye endringer :) bare passe på at egglederen min ikke blir væskefylt men det følger dem med på ultralyd. Også ned 10 kg til innsett så bare koble av å ta vare på meg selv fremover. Masse lykke til til dere alle her, ønsker dere som er gravide et fint 8g vellykket svangerskap <3

Følger spent med på sidelinja Høsteple :Heartred
Som du sier selv, urinen var ikke konsentrert. Tvitvi :Heartred

Følger spent med på sidelinja Høsteple :Heartred
Som du sier selv, urinen var ikke konsentrert. Tvitvi :Heartred
Det ser ikke ut til å være vår tur likevel :( jeg vet ingen er gode eller dårlige på å få barn, men jeg føler meg så bunnløs mislykket. Ikke engang med et topp ratet donoregg får jeg det til.
Jeg vet at medicus operer med 50% sjanse for levendefødt barn pr donorinnsett, men hva om jeg ikke blir gravid på neste innsett heller da? Da vet jeg ikke hva jeg skal tenke.

Testen i dag tidlig var svakere enn I går og den i ettermiddag var negativ. Så, dessverre. Var godt å kjenne håpet i en 16 timers tid da :)

Det ser ikke ut til å være vår tur likevel :( jeg vet ingen er gode eller dårlige på å få barn, men jeg føler meg så bunnløs mislykket. Ikke engang med et topp ratet donoregg får jeg det til.
Jeg vet at medicus operer med 50% sjanse for levendefødt barn pr donorinnsett, men hva om jeg ikke blir gravid på neste innsett heller da? Da vet jeg ikke hva jeg skal tenke.

Testen i dag tidlig var svakere enn I går og den i ettermiddag var negativ. Så, dessverre. Var godt å kjenne håpet i en 16 timers tid da :)
Huff, jeg hadde også håpet oppe sammen med deg nå! Håper du tillater å kjenne på skuffelsen og alle andre følelsene, uten at det betyr noe for din verdi som person osv. Du er ikke mislykket, du virker svært modig og åpen (ut fra det jeg har sett her de siste dagene)

Åh, så vondt jeg får av deg :Heartpink Akkurat samme med vårt forrige innsett. Men utrolig nok er det godt å være bare en liiiiten tur innom håpet:Heartpink

Hvor mange eskimoer har dere på frys? Og når kan dere evt prøve igjen?

Back
Topp